duminică, februarie 24, 2008

De ce m-am legat la cap?

Am ajuns sa-mi scriu gandurile public. Eram obisnuit sa scriu stiri si sa fac jurnale la TV. Acum insa am descoperit ca e prea putin. Degeaba se uita unii si altii la ecran daca omul din spate ramane ascuns...

Prima care m-a facut sa inteleg ca traim o alta epoca in comunicarea de mase a fost Diana Cismaru. Ea mi-a aratat puterea blogului. Tot ea este prima care a facut o cercetare stiintifica. Ii sunt indatorat pentru exclusivitatea acordata la Ora de stiri( si voi puteti sa o accesati!) . Alti doi oameni m-au determinat sa intru in blogosfera. Liviu Popescu si patania sa, despre care n-am sa spun mai multe, dar care m-a pus pe ganduri. Si nu in ultimul rand Sorina. Mi-a aratat ca ziaristul nu este doar un angajat. Libertatea noastra este aici.

8 comentarii:

ziarist spunea...

O sa fie interesant sa stii. Sa vedem daca poti fi liber...:))

roxana toma spunea...

N-am decat sa-ti urez succes. Uneori e usor, alteori nu. Nu te+ai legat la cap. Părerea mea! Nevoia de ziar pe mine m-a determinat să-mi fac blog. SUCCES!!!!!!!!!

Un jurnalist spunea...

mc roxana. acum suntem mai multi...

Diana spunea...

Bine ai venit în blogosferă şi mulţumesc pentru gândul cel bun!
Şi eu îţi sunt datoare pentru că m-ai determinat să urmăresc constant o emisiune de ştiri într-o perioadă în care mă pregăteam să arunc televizorul din casă pentru că nu îmi mai folosea la nimic...:).

Un jurnalist spunea...

Nu stiam ca pot "face" bine cu televizorul. Daca te referi la Ora de stiri atunci accept laudele. Am pus tot sufletul ca jurnalul de pe 2 sa fie asa cum scrie la carte. Nu pot spune ca sunt multumit dar in ceea ce ma priveste tin steagul sus. Promit sa fac si altele. Ma pregatesc pentru un talkshow in luna martie.

maria spunea...

bine ai venit. o sa te distrezi, o sa vezi. plus ca gasesti o muuuultime de oameni cunoscuti pe aici

Un jurnalist spunea...

E o mare placere sa ne "revedem", chiar daca doar virtual. Dupa atatia ani de liniste, iata ca revenim la ce ne place maxim: sa scriem. Eu ceva mai tarziu, tu ai evoluat...La multi ani cu intarziere!

maria spunea...

am evolut pe blog, corect :) imi place la nebunie

Powered By Blogger