duminică, februarie 24, 2008

Manele pentru Adrian

I-am citit articolul Sorinei.
Frumoasa comparatia de cai putere. Adrian cu Chrysler cc500, Mircea cu un AUDI ceva mai mic si la coada cel mai intelept dintre ei cu alta germana. Pe mine ma pasioneaza mai putin gustul fiecaruia la masini. Ma atrage insa felul in care Antena3 si-a pregatit revenirea fiului risipitor. Un megapromo gandit si aranjat in jurul candidatului cu sanse. Cum vine, cum ajunge, cum invinge, cum....Dragut! Am crezut ca era facut chiar de catre candidat. In schimb, caimacul l-a luat Realitatea. Ei nu s-au obosit cu tease-uri si promo-uri. Au aplicat regula lor. Umplem ecranul de la Consiliul National cu tot ce apare. Asa ca l-au aratat pe Adrian din toate pozitiile. Audienta arata ca Realitatea a fost mai sus cu tot efortul Antenei.
Batalia, insa, e la inceput!
E tare palpitant sa vad razboiul "niselor" prin prisma noului lider al PSD.

3 comentarii:

ziarist spunea...

Eu n-am spus inca nimik de TVR sau stirile voastre. Mai am putin...Parerea mea e ca exagerezi un pic...Era un eveniment, s-a facut un promo. Atata tot. Si voi faceti, si Realitatea face. Toti facem...

Un jurnalist spunea...

Sigur ca toti facem ce putem ca sa ne aleaga telespectatorii. Insa nu trebuie sa ne enervam cand altii remarca. Doar de asta aveam libertatea sa comentam. Pentru alte evenimente d epartid n-a fost asa multa agitatie. Dar asta nu e rau. Cum spuneam e interesant si palpitant.

cc delano spunea...

batalia a inceput deja!

Powered By Blogger