marți, februarie 26, 2008

Sport extrem

Am spus de fiecare data ca motocicleta este un drog si in consecinta un pericol. Cei care se bucura de senzatia de alunecare libera ii identificam sarcastic drept "donatori de organe". Iata ca am avut dreptate. Unul dintre colegii mei si in acelasi timp dintre cei care m-au convins sa-mi deschid un blog este in spital. Liviu a suferit o interventie chirurgicala grava pentru ca s-a accidentat cu motorul. Nu e prima oara cand isi risca viata stupid. Acum, insa, a primit un ultim avertisment.Vom avea pentru cateva saptamani un coleg mai putin si o incurcatura in plus pentru site-ul TVR.

5 comentarii:

eu spunea...

Numai tu poti sa ii identifici drept "donatori de organe"...da ,sigur,Lucaci trebuie sa aiba totdeauna dreptate..Tot ce-ai scris aici e o timpenie iar Liviu(pentru unii dintre noi )inseamna mai mult decit site-ul tvr.Si prostia asta cu"ultimul avertisment"..ce doamne iarta-ma,si-a rupt piciorul,n-a murit.O sa se faca bine si o sa continue sa mearga pe motocicleta.El cel putin TRAIESTE pentru ceva si nu lasa viata sa i se scurga intre 2 stiri si un duplex.Capisci?

Un jurnalist spunea...

Asa o fi cum zici tu. Dupa tine mai bine sa fii indisponibil decat alaturi de noi. Acum multi se bucura....

Anonim spunea...

Nici eu nu ii inteleg pe motociciclisti...oare nu realizeaza ca pot sa isi piarda viata, sau isi dau seama si le place sa riste totul?

eu spunea...

Ei,asta cu riscul e o poveste pe care fiecare si-o asuma personal.Doar noi insine putem hotari cit de departe mergem intr-o chestie sau alta sau cit de mult vrem sa riscam.Si cred ca nimeni nu are dreptul sa judece asa ceva.Pina la urma riscant e si sa mergi cu masina si sa te cateri pe munte si sa faci dragoste cu necunoscuti...Care mai e pina la urma farmecul vietii fara risc?...

Un jurnalist spunea...

Stiu ca sunt impopular cu parerea mea, dar mersul pe motocicleta ramane un sport extrem. Distractia cu adrenalina poate fi oricare, incluisv sa te dai intr-un rollercoaster. Insa asta nu e distractie. E viata ta de zi cu zi. Cand motocicleta va fi la fel de sigura ca masina sau bicicleta atunci imi voi schimba parerea.

Powered By Blogger