joi, decembrie 11, 2008

Am fost un VIP

Nu mi-au placut niciodata sindrofiile cu staif. Am refuzat invariabil sa ies in public pe la tot felul de serbari cu vedete inventate sau reale. Insa atunci cand primesti un premiu nu poti sa-l refuzi. Asa ca, mi-am facut timp, am renuntat la emisiune si m-am dus tocmai in Buftea, la Palatul Stirbei, unde s-au acordat premiile VIP. Revista asta mi s-a parut dintotdeauna o mostra despre cum sa nu faci presa iar seful ei, un individ fara scrupule. Am acceptat, totusi, sa merg cand am aflat ca gasca lui Brancu a plecat si redactia s-a innoit considerabil. Aceeasi atitudine a avut-o si Stefan Banica Jr care a tinut sa le spuna in fata organizatorilor de ce i-a boicotat timp de 14 ani. Asa cum ma asteptam, nu sunt o vedeta. Nimeni nu m-a salutat, nimeni nu mi-a dat un pahar cu apa si nici macar o privire sau o poza nu m-au vizat. Cu exceptia unui invitat necunoscut care m-a fotografiat pentru albumul personal, probabil. Mi-am gasit insa destui prieteni cu care m-am intretinut verbal. Ceremonia a fost simpla si lipsita de glamour. Nu am suferit prea tare fiindca imi doream sa termin cat mai repede supliciul. L-am reintalnit pe fostul ministru de externe Adrian Cioroianu tocmai pe scena, acolo unde mi-a fost inmanat premiul. Dupa ce mi-am tinut discursul de rigoare, am aflat de la acesta, in cateva minute, cum s-a aranjat alianta PSD-PDL si cine a incalcat intelegerea din noaptea alegerilor. Nu am ramas cu prea multe amintiri de la ceremonie. Oameni cunoscuti, vizibili in show-urile plictisitoare sau in revistele mondene de 2 lei (parca asta era pretul unui exemplar!). Castigatorii premiilor mi s-au parut de bun simt si fara excese de limbaj. Poate doar Stefan Banica Jr, insotit de fosta mea colega si de sora acesteia, a iesit in evidenta. Si-a transmis toate frustrarile si dorintele intr-un discurs lung si agresiv. Dar cum spuneam, l-am inteles, fiindca si eu am trecut prin aceeasi experienta. N-am mai asteptat sa fiu invitat la receptie. Am plecat rapid si mi-am adus aminte de lunile grele si sacrificiul facut ca sa ajung aici. La recunoasterea unor merite profesionale.

8 comentarii:

starsgates spunea...

Da' de ce vorbeşti la trecut patroane? ,,Am fost un VIP.,,:)
Felicitări ptr. premiu.:)
sper că-i faci ramă şi-l expui în aromabar.:)

Mana spunea...

Pot să răspund eu? Nu, nu-s purtătorul lui de cuvânt, dar edițiile online ale revistelor sunt updatate, nu mai trebuie să vină ziua de luni să vedem ce și cum... Ia uite ce ramă elegantă: http://www.revistavip.net/Evenimente_VIP/Performerii_Romaniei_celebrati_la_Gala_Superlativelor_VIP_2008/66/

Anonim spunea...

Nu fi asa modest…Felicitari!!!
Ce se mai aude cu scenariul? Iar a fost abandonat ptr. urmatorii 10ani ?

Diana spunea...

Chiar! Un premiu expus in Aromabar mi-ar aminti sa ma autodepasesc si eu din cind in cind :)

(Felicitari...)

Un jurnalist spunea...

Multumesc tuturor pentru aprecieri. Sincer, nu ma prefac. Asa sunt eu dintotdeauna. Nu pot spune ca este banala performanta dar mereu mi-am dorit ceva diferit de la munca mea. De exemplu: m-am simtit mandru de ceea ce am facut atunci cand am fost nominalizt cu emisiunea mea la premiile TV Mania. Acolo am fost in primele patru productii ale anului dupa votul telespectatorilor. Si daca tin cont ca de foarte multi ani TVR nu a fost nominalizata, este o performanta. Nu vreau sa-mi pun nici poza si nici premiul pe blog. Mi se pare exagerat. Dar o melodie care sa va placa, da.

Anonim spunea...

Felicitari pentru performanta, Patroane! Pentru reusita ta profesionala1 La mai cat mai multe!

Anonim spunea...

Felicitari intarziate si din partea mea! Multa inspiratie si capacitate de munca pe mai departe! Poate ca nu esti VIP in conceptia multora, insa intelgenta si valoarea ta au fost apreciate de cine trebuia. Dont worry, be happy! :)

Mana spunea...

Trăim niște vremuri ciudate. Deși am fost învățați acasă că trebuie să fim modești, constatăm, pe zi ce trece, că, pentru cei mai mulți, modestia nu mai este una dintre valori. Ba, dimpotrivă. În jurul nostru sunt tot felul de oameni care - deși nu au cu ce să se mândrească - își arogă victorii nemeritate și se bat cu pumnii în piept. Oameni goi de conținut. Pentru care eu am o expresie: dacă îi scuturi, nu rămâne nimic. Premiul pe care l-ai primit înseamnă recunoașterea unui lucru bine făcut. Implicit, a muncii din spate, a efortului și a valorii.

Powered By Blogger