marți, decembrie 16, 2008

Urari otravite

Dragi colegi,
Nu va agitati degeaba. Indiferent ce scrie sau spune oricine, va asigur ca nu am de gind sa plec din TVR. Cu atit mai putin la ipotetica televiziune a domnului Becali. Cum nu am avut niciodata intentia sa candidez in alegeri, asa cum gresit au relatat unii.
Imi pare rau pentru cei care spera sa scape repede si usor de mine. Tuturor, sarbatori fericite!

_______________________
Rodica Culcer


Cand am primit acest mesaj m-am gandit la toate momentele in care aceasta doamna de fier a presei romanesti ura visceral tot ce nu-i era pe plac. Cum mereu am fost interpretat, de dumneai si de comisarii sai, ca un dusman al poporului, m-am obisnuit sa primesc astfel de mesaje rautacioase si pline de venin. Mi s-a parut important sa vedeti si voi cum se adreseaza "colegilor" o persoana care de un an si jumatate traieste ca o fantoma de lux printre noi si pe banii tuturor. Desi nu exista decat in statul de plata, aceasta doamna care-si arunca gandurile pe unde apuca, ne considera colegi! Dar numai in formula de adresare, dupa care, ne vede pe toti conspirationisti si, in cele din urma, precum un bolnav de Alzheimer ne ureaza fara sa clipeasca sarbatori fericite. Ce m-a suprins a fost, insa, urmarea. Aflu ca mesajul sau era inutil, cat timp nu s-a scris despre ea nicaieri in presa. Doar pe blogul lui Sutu gasesc raspunsul. De fapt, acolo apare acea informatie care a avut ca efect reactia rautacioasa la adresa colegilor. Citind insa comentariile m-am lamurit. Nu noi suntem defecti. Si nici ahtiati dupa publicitate gratuita. Ci ea, aceasta doamna care si-a pierdut busola si s-a ratacit prin padure.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Si asta e tot un fel de reclama la adresa dansei. Las-o-n plata Domnului...

Un jurnalist spunea...

Am lasat-o demult! Acum ma distram. Daca n-ar fi fost partea de comentarii de la Sutu as fi uitat chiar de ieri. Dar e bine sa o ajutam sa ajunga si la altii mesajul din moment ce si-a dorit asta. Sunt generos, nu?

Anonim spunea...

Cata ura iti trebuie ca sa scrii asa ceva?
Cata lipsa de respect de sine?
Cat de insecure te poti simti sa pui astfel de ganduri pe o felicitare...si sa le si trimiti?
Cata impertineta poti sa ai, stiind-ti situatia?
Cata de necrestin poti fi...?

Dupa aceasta "urare" e clar ca nu am dimensiunea reala a lui cata si cat!
Multi neluati in evidenta, taica!
Dai si tu ceva de baut?
Si zici ca sunt si eu "colega' cu duduia???
Doamne Pazeste! :)))

Un jurnalist spunea...

Acum intelegeti si voi cu cine "lucram". Astfel de oameni care ranjesc la televizor si in interior se poarta in acest fel sunt exemplele de moralitate si profesionalism! Ce noroc ai Manole ca nu esti "colega" cu noi! As bea un bacardi breezer...

Anonim spunea...

Un bacardi breezer pentru tine, un campari orange pentru mine. Poftim! :)

Vezi cum ajungem sa gandim anormal?
Cu mine ce ai? Pai, nu-i mai bine sa facem schimb...poate vrea duduia, totusi in alta parte...sa fie promovata! :D

Anonim spunea...

Daca aceasta doamna « de fier » conduce la TVR, atunci te compatimesc sincer…Cum nu am auzit niciodata de ea, am google it si Wikipedia scrie ca “este o jurnalistă româncă, care îndeplineşte în prezent funcţia de director al Direcţiei de Ştiri al postului public de televiziune, TVR.”(...)” jurnalista avea, în anul 1989, gradul de locotenent-colonel în Securitate”.
Limbajul folosit de ea e ca pentru slugi, in nici un caz ”dragi/tovarasi(?) colegi”...

Good Night and Good Luck! (sper ca stii la ce ma refer)

Un jurnalist spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Da-mi voie(prin intermediul blogului tau) sa-i raspund doamnei .

Draga Rodica,

Mesajul tau ma bucura pentru ca imi da certitudinea ca mai existi si ca,in consecinta,nu ne vom plictisi in zilele urmatoare.Ca de cind a inceput campania electorala a PDL-ului, ai disparut cu desavirsire de prin birourile TVR(nu ca ai fi fost foarte prezenta inainte).Trebuie ca ai avut mult de lucru...
Nu m-a batut nici o clipa gindul ca ai putea pleca din Televiziunea Romana(unde iei un salariu urias din banii publici si nu faci nimic!),doamne fereste sa ma gindesc ca pleci!Dimpotriva,ne intrebam cu totii ce functie vei viza dupa alegeri,cea de PDG a lui Sassu sau te vei multumi in continuare cu Stirile? Ultimele tale prestatii de la Nasu'sau B1TV ,mi-au dovedit ceea ce stiam deja:ca nu esti decit o fosta securista indoctrinata si gata sa se puna in slujba oricui pentru un dram de putere in plus.Desi tot ce se intimpla zilele astea in politica e aberant si orice devine posibil,sper ca nu va fi nimeni atit de nebun incit sa-ti dea Televiziunea pe mina.
Claudiu,are dreptate,simplu fapt ca vorbim despre tine e deja mult mai mult decit meriti.Nu pot decit sa ma bucur ca esti tinuta departe de redactie si de oamenii de acolo,pentru ca esti nociva si gaunoasa in gindire .Si constat,la rece,ca esti printre putinii oameni pe care i-am cunoscut in viata fara sa am nimic de invatat de la ei.Si cred ca ceva mai trist nu se poate spunde despre cineva care se vrea lider in domeniul sau...

Un jurnalist spunea...

@Oxana: Revin cu un alt comentariu si remarc cum a retinut Google anumite informatii care sunt mereu dezmintite de persoana in cauza. Cat timp nu poate fi dovedita, ramane curata. Dar caracterul nu poate sa se schimbe doar cu vorbe. Asa cum sesiza si I. Dar trebuie sa trecem mai departe. Nimeni pe lumea asta nu scapa si va plati pentru tot ce a facut rau. Mai devreme sau mai tarziu.

Anonim spunea...

Ca la matematica, daca ai blocat accesul la date reale, greu sa ajungi la o concluzie finala .
QEF (« quod erat faciendum”) versus QED (“"quod erat demonstrandum")

Anonim spunea...

Semnat: Oxa

Powered By Blogger