marți, martie 11, 2008

Dumnezeu a creat femeia. Si barbatul?

De mult timp pandesc momentul sa-l iau la intrebari pe un chirurg plastician. M-a facut curios isteria pe care am trait-o pe pielea mea in America! Aia in care toate tipele (tinere sau batrane) sunt cu epiderma faciala neteda si parca si-au intins un strat subtire de vaselina pe fata. Le-ati vazut si voi prin Romania? Ei, acolo sunt cu duiumul...Mai ales in California.
O sa-mi spuna cineva ca e treaba lor sa faca ce vor cu corpul lor. Asa zic si eu, dar mi-am pus si urmatoarea intrebare: de ce femeile se fac frumoase prin metode artificiale, iar barbatii nu? Bine, unii dintre ei, disperati sa arate ca la 20 de ani se ambitioneaza sa invinga forta naturii. Astia sunt probabil deficitari la stima de sine si "obositi" la creier. M-am lamurit insa ca ne indreptam - la fel ca in cazul internetului, spre o revolutie. Noi, astia mai vechi pe planeta, poate nu avem determinarea s-o facem dar, cred ca aceia care vin din urma vor imparti salonul de coafura cu cel de la clinica de infrumusetare. Nu va mai trece mult timp si ne vom duce in pauza de masa sa ne "tragem" o injectie botulinica sau sa ne facem un peeling. Ce, nu stiti mule fete care isi programeaza un solar in pauza de masa? Nu zic ca e rau sau e bine, dar ce n-am inteles de la invitatul meu de la Unews este urmatorul lucru: De ce barbatii pot fi urati si n-au nevoie de retusuri pentru ca, vezi Doamne, isi pierd din sarm, iar femeile trebuie sa fie "sclavele" silicoanelor sau botoxului, ca sa fie in atentia publicului masculin?

2 comentarii:

ziarist spunea...

ai si tu niste dileme..cu adevarat existentiale...:))

Un jurnalist spunea...

Sunt o fiinta umana! M-a dotat Dumnezeu cu creier, asa ca vreau, nu vreau il folosesc.

Powered By Blogger