luni, mai 26, 2008

Cioroianu razbunat

Traian Basescu, presedinte, l-a razbunat "post-mortem" pe Adrian Cioroianu, ex ministru de externe. Obligat sa plece dupa ce l-au aranjat baietii din diplomatie, Cioroianu poate spune ca nu este singurul care plateste oalele sparte. De fapt, vinovatul raspunde de abia acum. Ambasadorul nostru la Varsovia a fost rechemat in tara. Adica, pedepsit fara posibilitate de recurs. Asa ar trebui sa li se intample si altora care nu stiu sau nu pot sa fie in slujba statului si a intereselor cetatenilor sai. Afacerea, care s-a incheiat tragic cu moartea unui roman nevinovat intr-o puscarie poloneza era binecunoscuta de mult timp la misiunea diplomatica, insa angajatii ambasadei erau ocupati cu alte probleme...

8 comentarii:

ucshiva spunea...

Post-mortem ? OMG, ce bine e zis. :D

Un jurnalist spunea...

Hehe, cam asa este. Mai intai Cioro dupa care restul. Dar restul se rezolva...Doi ani prin centrala si... tusti...pe la alta ambasada. Sau consulat... ca acolo chiar te ascunzi daca ai alte treburi in viata.

Elisa spunea...

Hmm!Si ce de alte probleme au,sau apar,cand "se ajung"...

Un jurnalist spunea...

Cu exceptiile de rigoare, multi se duc la post dupa un an, doi de somat in centrala. Sau de corvoada, la birou. Cand ajung acolo isi scot "parleala". Unii isi cumpara locul, altii au pile, iar altii il obtin pe merit. Si toti, indiferent de felul in care au plecat, tin cu dintii de post. Le ramane sa stranga bani, sa lucreze cat sa nu se streseze si apoi refac ciclul prin tara...Altii, care sunt incepatori sau interesati sa promovozeze (oricum asta e f greu si de lunga durata), mai pun sufletul. Ceilalti, insa, sunt doar functionari.

alex_tinc spunea...

Apropo,

În fiecare zi fac naveta spre liceu. Astăzi am avut un fel de "epifanie" şi mi-am adus aminte de articolul acesta. În drumul spre casă, zilnic trec pe lângă o troiţă înconjurată de câţiva copaci şi gândul mi-a zburat la ipostaza celor doi tâlhari care se aflau la stânga şi la dreapta lui Iisus. Ce am zărit eu astăzi? Iisus eran înconjurat de o mulţime de postere, care şi mai care, atrăgătoare prin slogan şi promisiuni. Feţe zâmbitoare care promiteau că prin "cinci paşi" miraculoşi vor scoate România din ..., mă rog, sincer, habar nu am unde ne clasăm.
Concluzie:
Printre Fluturi, trandafiri roşii şi "portocle" am zărit astăzi viitorii "tâlhari" ai românului.

Un jurnalist spunea...

Alex, nu ma provoca! Campania este este jalnica si daca nu este mizerabila, cu siguranta castiga la capitolul ridicol. N-am avut parte de un asemenea spectacol nicaieri in cariera mea de jurnalist. Dar, stii care e partea buna? Nu se uita nimeni la gesturile astora. Romanii nu sunt deloc interesati de aceasta campanie. Insa, cand ma gandesc cati bani puteau fi folositi in scopuri caritabile si au ajuns in buzunarele consultantilor, mi se face o sila...

Anonim spunea...

Logic ar fi fost ca, înainte să-şi fi dat demisia (de onoare?! Nu, că nu râd...) să-l fi retras el, pe Ambasador. Sau asta nu era treaba lui? L-a lăsat pe don President să ne arate (încă o dată?!) muşchii. Păi da, deşi (de-atâta arătat) i s-au cam atrofiat.
P.S. Mai "lucrează" vre-unu şi în interesul nostru?! Care-i ăla, să-l scutur de să nu se vadă... El nu ştie care-i sunt interesele, vrea să strice imaginea politicianului român?! Ei, drăcie!

Un jurnalist spunea...

Nu putea sa-l demita Cioroianu pe ambasador. Dar putea sa-l sanctioneze. Asta a facut Comanescu. Dar nu pentru ca era necesar, ci tocmai ca sa-l protejeze de sanctiunea capitala. Presedintele l-a schimbat pentru ca au fost si alte motive. Dar e bine ca s-a intamplat! Cat priveste munca celorlalti, nu putem generaliza. Unii dintre ei sunt foarte buni si dispusi sa lucreze in serviciul nostru. Insa ei sunt foarte putini in comparatie cu miile care, cum spuneam, se ocupa cu supravietuirea in liniste pe la cate o misiune.

Powered By Blogger