joi, mai 29, 2008

De ce nu votez duminica? (1)

Am vazut cum se forteaza lumea prin mass media sa ne convinga cine merita sa ajunga in primar. Sau consilier local, ori judetean. N-am vazut pe nimeni care sa ma convinga de ce trebuie sa votez. Stiu ca este o datorie cetateneasca, dar ce?, Statul imi respecta toate drepturile prevazute in Constitutie? Nu, asadar duminica voi avea treaba! Nu e nicio pierdere pentru cei pe care ii veti vedea in colaj. Ne-am cunoscut deja... Nu mai e nevoie sa ne vedem si in cabina de vot...




UPDATE 1:



UPDATE 2

5 comentarii:

Elisa spunea...

Ce penibili sunt!!! Si ,mai grav este ca nici nu-si dau seama,ca nu le spune nimeni in fata,iar daca le-ar spune cineva,l-ar eticheta ca nebun.
Nici eu nu ma mai duc,ca in orasul asta se circula ca-n jungla,trotuarele si soselele sunt ciuruite,arborilor de pe strazi principale li se taie coroanele,se matura in plina amiaza,de zici ca nu s-a ridicat inca ceata de dimineata,gunoaiele ma inunda si din fata si din spatele casei si as pleca de aici,dar n-am cum ca nu-s melc.Zici ca putem protesta,dar cum?Absenteismul de la vot nu-i nici suficient,nici eficient. :(

Anonim spunea...

Eu mă mai gândesc. S-ar putea să ajung pe la al doilea tur, da' nu bag mâna-n foc. Nu-mi prea vine să pun ştampila pe cel mai mic dintre rele. Cum am mai spus, dacă o pun şi nu-l nimeresc?

Un jurnalist spunea...

N-am spus ca nu voi vota deloc... Si eu voi reflecta pentru turul doi. Daca va fi...

Un jurnalist spunea...

Elisa, este o o teorie lunga si academica despre relevanta alegerilor intr-o societate democratica. Toate societatile occidentale se confrunta cu aceeasi problema. Dar, la ei, substanta actului de guvernare (local sau national) si instrumentele de check & balance sunt amplificate si viabile. Apoi, societatea civila este vocala, reala si serioasa. Asa intelegi de ce la noi sunt numai vorbe si de-o parte si de alta. Eu ii acuz in egala masura si pe candidati dar si pe consultanti. Mi-e rusine de ceea ce fac acesti indivizi (consultantii) pentru ca sunt in aceeasi bransa cu ei (imi dau doctoratul in sociologia comunicarii si stiu ce vorbesc...)

Anonim spunea...

alegeri web 2.0. meseriasi catindatii!
nu pot sa votez ca nu sunt in tara duminica dar nici daca as fi nu stiu ce as face. e ca in povestea cu fat frumos, daca vei vota te vei cai, daca nu vei vota iarasi te vei cai...
pana la urma nici nu prea conteaza

Powered By Blogger