miercuri, iulie 30, 2008

Liniste! Politia lucreaza...

Daca nu pot sa-i fac sa se schimbe macar sa-i fac de ras! Asta mi-am zis cand am aflat, pentru a nu stiu cata oara, ca niste politisti pe stil nou si-au dat din nou in petec. La Constanta, nu la mine in cartier, acolo unde s-a implinit o luna de cand n-am mai auzit nimic despre oglinzile mele furate. Asadar, aflu ca o familie de turisti austrieci a ramas fara bani, acte, chei, carduri si coduri pin, in doar 30 de secunde. Pe un bulevard circulat si la o ora rezonabila, oamenii au fost deposedati de bunurile despre care vorbeam. Chiar din portbagajul masinii, cand erau intorsi cu spatele la hoti. Asa cum se vede si din fisierul video, banditii i-au asteptat sa se departeze putin, si-au tinut de sase, au luat o borseta plina de lucruri valoroase si au plecat tacticos de la locul faptei.



De aici incepe hazul. Pagubitii se plang la politie. Slujitorii ordinei si sigurantei publice se gandesc sa le dea o lectie pentru deranjul creat. I-au pus sa caute corpul delict prin boscheti, le-au spus sa mai astepte, sa caute eventual probe si sa mai vina ei, daca se poate vara urmatoare. Nauciti, turistii au trecut cu vederea bataia de joc. Au gasit chiar probe. Acele imagini sunt luate de pe o camera de supraveghere. Si-au cumparat - la indicatia politistilor, un cd pe care l-au umplut cu filmuletul faptei dar, ghinion, aparatorii legii au spus ca este irelevant. Si uite asa, ne-am pus in valoare, inca o data, specificul local. Acum, dupa ce a aparut la televizor cazul, politia cauta sa se implice, face anchete complexe, stabileste colective de lucru. Asta e politia romana, un organism plictisit, obosit, sictirit si adormit. Doar ordinul sefului si teama de scandal public mai misca epoletii si ventileaza aerul pe culoarele sectiei...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger