marți, iulie 29, 2008

Muzica si placere

Am primit o leapsa de la Starsgates. Cine imi place si de ce?
M-am gandit in weekend-ul asta la multe. Sa gasesc un raspuns la intrebarea asta a fost simplu si imposibil. Simplu fiindca am lasat mintea sa lucreze si sa ma anunte cand are ceva pentru mine. Imposibil fiindca nu pot spune ca exista un singur lucru care imi place. Am ales varianta simpla. Mintea m-a dus acolo unde acum 10-12 ani imi doream sa fiu. Pe o insula exotica inconjurata de muzica mea preferata si preocupat sa scriu scenarii de film. Atunci, si a ramas pana in ziua de azi, aparuse un tip straniu asemanator la fizionomie cu Lenny Kravitz dar mult mai bine dotat muzical. A scos trei albume (le am pe toate) si de cativa ani a disparut. Atat de tare incat ultima postare gasita de mine pe toate site-urile muzicale este de la inceputul lui 2007. Mi-am dorit foarte mult sa gasesc o piesa anume dar n-am gasit-o nicaieri. Pe Youtube toate postarile sunt disabled, semn ca n-au mai fost accesate de foarte mult timp. M-am resemnat si am ales ce se mai putea gasi. Insa Maxwell ramane pentru mine cel mai bun produs muzical de care am auzit vreodata. Este o voce care iti ramane in memorie si compune o muzica nemaintalnita pana acum.

Maxwell - Get to know ya


Si pentru ca trebuie sa dau mai departe leapsa (sper sa fie si ultima) o trimit catre Mana, Sorina, Maria, Soferul si Loredana.

2 comentarii:

starsgates spunea...

Mulţumesc ptr.că mi-ai onorat cererea, promit să nu te mai ,,încarc,, cu sarcini suplimentare.:)
Recunosc, nu am mai auzit de Maxwell, dar are voce bună.

Un jurnalist spunea...

Cu placere. Maxwell e mai mult decat atat. Pacat ca nu am gasit alte piese. Dar le voi pune pe blog din colectia mea personala.

Powered By Blogger