luni, iulie 07, 2008

Murphy the Best



Pentru ea am facut un efort considerabil sa ma duc la concert. Am fost la Bestfest`08 ca sa compar virtualul cu realul. Inca de cand traiam in America am descoperit-o pe Nelly Furtado, o canadianca nascuta din parinti portughezi. Desi cam necunoscuta in Europa, a dat lovitura cand Timbaland a acceptat sa-i produca cateva piese. Acest mastermind al muzicii americane a transformat-o pe Furtado intr-o mare stea. Imi placea s-o vad in clipuri desi aveam sentimentul ca este ceva in neregula cu ea. Mai precis cu corpul ei. Cum stiu ca totul se poate ascunde in fata camerei, am tinut mortis s-o vad in carne si oase.



Am fost dezamagit si de corpolenta ei nefireasca si in parte de show. Fara Timbaland ramane doar o voce deosebita si atat. In schimb, desi n-ar fi trebuit fiindca adoram trupa in care a cantat ani buni (MOLOKO), am ramas uimit de Roisin Murphy. Ea fost vedeta intregului festival.



Ma uitam la cei care o asteptau pe Nelly Furtado sa inceapa concertul cum se adunau atrasi de sunetul muzicii si al spectacolului de scena al lui Roisin Murphy. O profesionista pana la capat dar si o figura stranie printre artistii europeni. Nonconformista si dezinhibata (fuma, bea si se misca incredibil de lasciv) Roisin i-a surclasat pe toti, de la Alanis Morisette la Nelly Furtado. Iata o mostra de muzica cu un sound proaspat.



In rest, de la Bestfest, nimic special. Multa aglomeratie inutila si organizare restrictiva. Si bineinteles exces de zel. In schimb, mai putini figuranti de genul VIP-urilor de la alte concerte bune doar pentru clatit ochii. Zona VIP era plina de necunoscuti, doar Cotabita se zarea stand in picioare desi ar fi vrut sa danseze ca toti ceilalti in fata scenei.

2 comentarii:

jo212 spunea...

roisin a fost grozava! cu tot cu out-fit-urile si piesele ei electro-chic. daaaaaar, nimic n-a fost mai fenomenal ca spectacolul lui manu chao si al trupei lui.

Un jurnalist spunea...

Am auzit si eu ca Manu Chao a fost tare. Din pacate nu m-am putut imparti in doua locuri. Scenele erau la distanta mare si spectacolele erau in paralel. Dar mie imi place si muzica lui Roisin nu doar prezenta pe scena.

Powered By Blogger