sâmbătă, iulie 19, 2008

Una de-a noastra

Sunt un pasionat al muzicii dance, cu radacini in Ibiza, acolo unde i-am cunoscut pe unii dintre Dj rezidentii care astazi sunt in voga. Era o vreme cand prietenul meu X (numele ramane secret ca sa nu-i fac probleme) ma "alimenta" saptamanal cu muzica din cluburile Europei. Acea muzica pe care radiourile o cumparau de la el si o difuzau pe post la o luna diferenta din momentul cand le primeam. Imi aduc aminte cu placere de camaruta lui dintr-un cartier bucurestean, aproape de Arcul de triumf si de atmosfera de semiilegalitate in care patrundeam acolo. O camaruta "tapetata" de rack-uri si platane electronice in care prietenul meu isi petrecea zilele alaturi de bunica sa. Ma gandeam mereu cu placere ca voi avea cateva cd-uri "proaspete" in timp ce dj-ii din Romania se luptau din greu s-o obtina. Cea mai pregnanta amintire este
IIO cu Rapture. O ascultam in masina de zeci de ori. Apoi o aud la radio, iar in scurt timp toata lumea o difuza. Tipa si-a schimbat si numele dupa ce a ajuns celebra pentru ca intial se numea Vaio, exact ca modelul high-end de laptop de la Sony.
Am adus vorba de muzica pentru ca, acum, istoria se repeta! Va las sa savurati o piesa aparuta din senin si care va fi hit-ul absolut al verii. Puneti prinsoare cu mine ca sunt romani?



Update:
DAVID este un nume nou in sfera dance-club autohtona iar vocea din piesa "Sexy Thing" ii apartine lui Cornel Donici de la trupa Refflex.

7 comentarii:

Anonim spunea...

seamana cu ranndi sau andreas de la morandi; este posibil sa fie productie autohtona pentru ca si noi suntem capabili

Anonim spunea...

randi cu un singur n, tastatura a fost de vina ;nu de alta, dar sa nu fie comentarii rautacioase

Un jurnalist spunea...

Nu sunt de la Morandi.Ar fi chiar culmea sa faca o piesa autentica baiatul ala care se da micul Mozart.
Sunt doi baieti care au mai cantat si altadata acelasi gen de muzica. Dar pun pariu ca de data asta vor ajunge departe...

Anonim spunea...

eu nu am zis ca sunt ei, am zis doar ca seamana cu acel tip andreas sau cum il mai cheama.
Nu am dreptate ?
Cat despre acesta trupa sa aiba parte numai de bine

Un jurnalist spunea...

Nu prea seamana. Poate aduce... Mai curand seamana cu o melodie care a aparut anul trecut si a "spart" si ea cluburile.
http://www.youtube.com/watch?v=yu0UpDXjOg4

Daniela spunea...

:)) Acum am inteles ! :)) E un tip .

Un jurnalist spunea...

Un tip si inca unul. Dar ce conteaza, e frumoasa piesa!

Powered By Blogger