duminică, iunie 01, 2008

De ce nu votez duminica? (2)

Fiind duminica sunt liber! Si chiar daca sunt alegeri si lucrez in media, sefii mei s-au gandit ca merit un "bonus". M-au lasat sa savurez de acasa sau de aiurea ce se mai intampla la vot. Si pentru ca am informatii care curg si nu apar pe nicaieri m-am gandit ca e pacat de ele. Uite, acum aflu de la Asociatia care se ocupa de monitorizarea procesului electoral cat de frumoase sunt alegerile locale. Mai bine zis, cat de multe incidente "minore" cum le califica niste analisti aerieni pe la talkshow-uri. Poate cand vor fi cu sutele si cu batai pe strada vor avea mai multa grija cand se exprima. Alegerile astea sunt mai importante decat cele generale...Nu e doar o parere, este o mare certitudine. Se vor cheltui mai multi bani decat pentru celelalte. De ce? Pentru ca fiecare primar sau presedinte de consiliu judetean va avea in buget milioane de euro, pe care le va cheltui... cum trebuie.
Din cifrele ASOCIATIEI PRODEMOCRATIA vad doua lucruri interesante: zeci de metode de frauda electorala descoperite si prea putini observatori in stare sa acopere multitudinea de neregularitati. Cel mai mult imi plac cele in care apar turistii electorali ori se temporizeaza intrarea alegatorilor la vot in defavoarea candidatilor care nu trebuie sa castige. Sau buletinele deja completate cu cel care trebuie votat. Aud ca la sectorul 5, Marian Vanghelie este un tip popular si deja stampilat pe multe buletine... Insa cel mai incitant este ca in toate comunele din jurul Bucurestiului, oamenii se bat si la propriu si la figurat pentru intrarea in sectia de votare. Oare cat de valoaroase sunt terenurile din Stefanesti, Voluntari, Domnesti, Jilava si altele ca astea?

3 comentarii:

Ioana spunea...

Nu stiu ca de valoroase sunt terenurile alea, da' si daca nu sunt, pot deveni... toate la timpul lor :D

Anonim spunea...

Nici eu n-am votat. Oricum, ar fi ieşit tot cei care trebuiau să iasă. Şi au ieşit!

Un jurnalist spunea...

Asta spuneam si eu. Am descoperit ca votul nu inseamna doar dreptul de a alege ci si de a castiga bani...Ce pacat ca nu locuiesc in suburbie... Glumesc!

Powered By Blogger