miercuri, iunie 04, 2008

Stefanesti, mon amour! (2)

Amicii si cei care ma citesc pe blog priveau cu circumspectie sau cu indulgenta informatia mea de duminica. Spuneam despre alegerile din comuna Stefanesti ca reprezinta un proces electoral mincinos. Ca oamenii sunt cumparati, ca miza este un islaz cu sute de milioane de euro. Pentru acestea se bat, la propriu si la figurat, oamenii lui Becali cu oamenii lui Oprea. Ca pretul unui vot ajunge si la 1500 de euro. Au trecut trei zile si am primit confirmarea oficiala a spuselor mele. Biroul Electoral Central a anulat alegerile si a decis revotarea. Cati bani vor fi de data aceasta aruncati din buzunare?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cum câţi bani... ă... ieuroi, vor fi aruncaţi în joc?! Oricâţi va fi nevoie, bineînţeles. Recuperează ei după... ;).

Un jurnalist spunea...

Dar sa dai de doua ori pentru aceeasi treaba nu suna ca si o teapa? Ce haios! Cei mai fericiti sunt alegatorii. Au oferta doi intr-unul. He he!

Anonim spunea...

Îşi dai seama cât de mare este miza?! În două săptămâni aş avea timp să introduc o echipă (sub acoperire!) care să-i prindă în flagrant, să le şteargă zâmbetul de satisfacţie... Dar bineînţeles, asta n-ar intra în atribuţiile mele. Mă întreb cum şi cât de bine (şi dacă!) o vor face cei plătiţi pentru asta. (La ce sumă se vorbeşte că-i pusă la bătaie, cred că vor avea grijă să-i motiveze şi pe ei, să... se facă-fără virgulă-că lucrează....)

Un jurnalist spunea...

Sigur. Dar ma intreb, acum ca s-au dat de gol, ce vor face astia de la partidele care au aflat cum merge treaba. Cei de la Guvern sunt si ei obligati acum sa lucreze. Si sa supravegheze. Toata lumea e cu ochii pe ei. Cred ca va fi distractiv sa vezi cum stau banii pe gard si vine alegatorul sa-i ia ca si cum i-ar fi gasit din intamplare. De abia astept sa vad.

Anonim spunea...

Şi eu.... :))

Powered By Blogger