sâmbătă, iunie 07, 2008

Incepe show-ul!

De azi incolo fotbalul este prioritar. Voi cauta sa-i menajez pe cei care nu sunt interesati de asa ceva. Dar, fiindca tine si de mandria nationala nu voi ignora complet acest fenomen in care suntem implicati. De exemplu, am si critici. Romania este singura echipa care se afiseaza public cu numele "DACIA". Cine vede jucatorii pe strada are supriza sa citeasca pe spatele echipamentului sportiv un nume care nu este o tara, ci o marca. Fie ea si de masina nationala...



O astfel de imagine m-a indispus teribil si m-a facut sa ma gandesc cat de seriosi sunt conducatorii unei federatii care isi permit luxul sa fac reclama unei companii in dauna unei natiuni?
Dar, pentru ca noi suntem suficient de patrioti, imi doresc ca jucatorii nostri sa le dovedeasca tuturor ca suntem o natiune valoroasa. Hai Romania!


13 comentarii:

Ioana spunea...

Voi fi foarte bucuroasa sa vad o revenire a nationalei Romaniei!

Un jurnalist spunea...

Hmm. Oare ne vom schimba caracteristicile asa cum corect ne evalua Boloni? Suntem o natie fara curaj si numai cand avem cutitul la os facem treaba? Ce conteaza cu adevarat este sa aratam ca suntem dedicati cauzei. Fie ea si a victoriei pe terenul de fotbal. Dar, mi-e teama ca nu ne vom dezminti...

Ioana spunea...

Unde-ti e optimismul? Nici nu ma gandeam c-o sa pot vedea meciul luni si uite ca a aparut si solutia, acum trebuie sa vina surprizele una dupa alta :D

Un jurnalist spunea...

Ah, Ioana! Luni am treaba exact cand sunt meciurile... Cu coada ochiului o sa ma uit la televizor. Sper din tot sufletul sa-i batem pe francezi. Astia ma enerveaza cel mai tare, dupa elvetieni!
Macar sa-i umilim si noi un pic la fotbal...

Ioana spunea...

O sa-i batem, o sa vezi tu(macar in reluare)!

Un jurnalist spunea...

Ha ha! Ce glumeata esti! La reluare crezi c-o sa vedem golurile din poarta lor? M-as bucura sa-i facem pe francezi sa-si inghita aroganta... Sper sa-i vad cum sufera! La fotbal, of course...

Ioana spunea...

Sigur ca la fotbal :D O sa se bucure multi! N-oi mai gasi vreo reluare a meciului sau fragmente pe youtube, stiu eu? Asa un moment nu se pierde :))

Un jurnalist spunea...

Te ajut eu. Ca doar lucrez acolo unde se transmit meciurile. Doar sa merite efortul...

Ioana spunea...

Ma refeream la tine, in caz ca nu vezi golurile (noastre, desigur)!

Anonim spunea...

Hai ROMÂNIA până în finală şi dincolo de ea... :D
P.S. Chiar mi-ar surâde ca, într-un viitor (mai mult sau mai puţin) apropiat, să mi se spună "dac". (Sau să renunţe ceilalţi la "rrom", să nu ne mai confunde mapamondu!!!)
Poate intenţia capilor din federaţie a fost să-i obişnuiască pe europeni cu ideea (şi-au uitat să ne spună şi nouă...?!) ;)
Priveşte partea plină a paharului. Îmi place DACIA!(nu ca maşină!)
(Ştiu că-s optimist şi spun bazaconii, nu mă lovi prea tare, da?!)

Un jurnalist spunea...

Se vede ca ai luat o pauza in weekend-ul asta! Sa-ti placa sa ti se spuna dac..., ei asta-i o idee care merita analizata. Dar sa fie Romania numita Dacia m-as mai gandi. Desigur, daca e sa scapam de confuzia cu rromii atunci avem si solutia la problema noastra.

Ioana spunea...

A fost o seara placuta, nu? :D

Un jurnalist spunea...

Seara meciului? Nu prea. Am avut treaba, am vazut meciul printre picaturi si m-am enervat ca ne-am propus sa nu facem nimic. Milioane de oameni nu si-au gasit decat o satisfactie marunta pentru ca asta e tot ce primim de la cei pentru care suferim in tacere!

Powered By Blogger