miercuri, iunie 25, 2008

Dreptatea va triumfa



Acesti turci incredibili au pierdut nemeritat. Nu suntem intr-o productie hollywoodiana din pacate, in care eroul invinge intotdeauna oricati baieti rai ar intalni. Dar ce am vazut la turci ma intristeaza. Pentru ca mi-e tot mai jena ca sunt roman. Am nenumarate motive dupa un timp sa ma razgandesc. Dar de data aceasta chiar imi dau seama ca nu exista contraargumente. Ambitia, optimismul, curajul si forta sunt atributele unor indivizi care, pe teren, au aratat ce inseamna sa-ti doresti sa fii bun, sa treci peste toate handicapurile, sa infrunti gigantii si chiar piedicile discrete ale acestora. Am stiut de la inceput ca Germania, aceasta tara profitoare si insipida in joc si spirit va infrange o echipa decimata. Sa ai doar 3 ocazii de gol si sa invingi astfel este o rusine care poarta numele Germania. Fara dubiu o spun: Germania este o invingatoare fara glorie si imi doresc din tot sufletul sa piarda, in finala, titlul european. Dreptatea va triumfa in cele din urma iar impostorii si profitorii isi vor primi "rasplata". Turcia a dat o lectie tuturor infumuratilor din fotbal de la cei mai mici la cei mai mari.



Chiar daca pleaca acasa, prestatia "ienicerilor" lui Fatih Terim va dainui si statisticilor cu care se va lauda Germania cand isi va aduna trofeele dar si ingamfatilor ca Piturca.

7 comentarii:

marius spunea...

Intotdeauna Germania a jucat prost si a castiagat turneele sa a ajuns in finala~!

Un jurnalist spunea...

Asa fac toti cei care sunt pragmatici. Ceea ce noi nu suntem dar pretindem. Vezi tactica falimentara a lui Piturca!

Anonim spunea...

mai tine si de noroc.
un jurnalist ai o adresa de email?sau mess

Un jurnalist spunea...

Vezi blogul. Daca nu, atunci iti voi da un semn.

Anonim spunea...

@un jurnalist: da mai bine un semn

alex_tinc spunea...

Acum sunt in bac (motiv pentru care nu prea am mai scris pe blog-uri), insa nu pierd ocazia de a ma uita la un meci din cand in cand. Mi-as fi dorit foarte mult o finala Turcia-Rusia, dar asa au decurs lucrurile si nu prea am ce sa fac eu acum :)). Echipa sau nu, un singur lucru cred eu ca trebuie sa am in vedere: daca nu ma adun asa cum trebuie, daca nu lupt pentru ceea ce as vrea sa fie al meu si daca nu incerc sa imi fac treaba ca la carte... nu voi reusi si voi ramane doar cu ... oftatul. Salutari

Un jurnalist spunea...

Alex, succes la bac! Sper sa iti si foloseasca aceasta incercare. Si, multa bafta la facultate! Sper ca macar pe jumatate sa fim razbunati. In seara asta se joaca finala ta... Maine, sper ca spaniolii sa arate ca dreptatea triumfa.

Powered By Blogger