luni, august 04, 2008

Cu capul in zid

O ruda de-a mea se agita ca un titirez cum vine weekend-ul. Vrea sa vada meciurile din campionatul intern dar n-are cum. Ma intreaba pe mine daca "prind" GSP-urile alea care se transforma in clone cand sunt partidele din Liga lu' Mitica. Nici eu nu le am dar, spre deosebire de el, sunt bucuros. Pentru ca mi-era sila sa pierd timpul in fata televizorului, in speranta ca voi vedea un pic de fotbal. Nu mi-ar fi displacut sa vad un meci sau doua la cateva saptamani si in editia asta. Ruda mea, insa, are nevoie de ele in fiecare zi, ca pe un drog. Nu inteleg cum poate crea dependenta mizeria aceea de campionat, o competitie aranjata sau in cel mai bun caz plina de promiscuitate. Si asa cum e ea, infecta, competitia asta costa grupul Intact 100 de milioane Euro, in urmatorii trei ani. Fiindca au platit ca fraierii s-au gandit sa scoata banii prin metode monopoliste. Numai la ei sa te uiti, spun inteligentii care au cumparat drepturile. Dar cand au aflat ca audienta este cat la TVR Cultural, pe bosii de la Intact i-a cuprins disperarea. Cauta sa-si vanda marfa scumpa la retelele concurente. Ba la UPC, ba la Dolce. Iar aia ii joaca pe degete. Nu se lasa pana nu-i strang bine cu usa la bani. Cica vor mai putin de un euro pe abonat, lunar. Probabil ca as da banii astia, doar ca sa-i vad pe aia de la Intact cum sufera. Cum li se evapora audienta printre degete. Au crezut ca daca a mers o data cu Kanal D vor repeta si ei mojicia alora. Uite ce patesc inteligentii aia de la Dogan: le-a cazut audienta precum caramida din turn. Sunt din nou ce-au fost acum un an. Pentru ca in afara de meciurile luate cu japca si de o lesinatura de reality-show nu scot nimic, mai de Doamne ajuta! Si nici Realitatea nu se simte mai bine. L-au cumparat pe bani grei pe Vlad Enachescu si au vazut ei ce inseamna sa nu te duci cu sacul la pomul laudat. Cu o audienta pe care TVR o facea in pauza publicitara, Vlad Enachescu se lauda cat de urmarit este show-ul lui. Apropos, cum o fi reusit un fost angajat sa plece cu o emisiune veche de zece ani la un alt post? Oare TVR nu-si inregistreaza titlurile? As zice ca nu. Si mie mi s-a intamplat acum 3 ani. STIREA ZILEI a fost furata fara jena de Gabriela Vranceanu Firea cand a aparut Antena 3. Si cum nimeni nu se uita la ei, doua emisiuni cu acelasi titlu au rulat vreo trei luni, in paralel. Noroc ca TVR a renuntat la ea cand a venit doamna Culcer director, caci cine stie... si in ziua de azi am fi vazut grozavia asta...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noroc cu TVR-ul care scuipa sange si tot nu recunoaste simptomele inevitabilului. Si am mai observat Voi tvr-istii (cu mici exceptii) sunteti ca o epidemie care nu iarta pe nimeni. Bine... Nu e si cazul tau (altfel nu m-as fi obosit sa scriu pe acest blog). Nu prea ma uit la tv dar nici nu-ti trebuie mult ca sa-ti dai seama ca la TVR incompetentii sunt ridicati la rang de vedete,iar lehamitea si lenea sunt la ele acasa. De ce nu se promoveaza tinerii? Ca vad numai hoaste si molai la divertisment sau stiri...

Un jurnalist spunea...

Bine ca nu m-ai bagat in ciorba celor despre care vorbesti. Acei indivizi au pacatele lor, TVR-ul este departe de o televiziune profesionista dar de data asta, ce am spus, nu are legatura cu locul unde lucrez si este adevarat. Vlad Enachescu este "crescut" de tata si de TVR si uite ce vedeta mare e! Radu Naum e "crescut" de tata si de TVR si uite cat de valoros este! Si tot asa... Nu poti spune despre TVR ca nu produce talente, din moment ce lista e atat de lunga... Dilema ta si a mea este urmatoarea: oamenii astia sunt buni sau sunt utili acolo unde ajung?

Powered By Blogger