sâmbătă, august 16, 2008

XX Anniversary

9 comentarii:

starsgates spunea...

Cum zboară timpul:)
Este una dintre melodiile mele preferate.:)

Un jurnalist spunea...

Am vrut initial sa pun o sarada pe blog in legatura cu melodia asta. Dar am zis ca nu merita. Este una din piesele pe care le ascultam in primul an de facultate. Pe vremea aia eram depechist! Sau cel putin asa credeam...Azi nu prea mai exista curente muzicale de copiat in "real life". Doar nebunia asta de emo...

starsgates spunea...

Cine se aseamana se aduna... pe bloguri.:)
Acum le povesteam copiilor mei, ca in facultate eram depechistă, si le explicam de ,,curentul depeche,,.
Fiul meu se pare că e interesat.:)
Vrea să-i arăt mai multe despre ei, aşa că trec la you tube.:)
Noroc că nu sunt deloc interesaţi de curentul emo.

starsgates spunea...

Cine se aseamana se aduna... pe bloguri.:)
Acum le povesteam copiilor mei, ca in facultate eram depechistă, si le explicam de ,,curentul depeche,,.
Fiul meu se pare că e interesat.:)
Vrea să-i arăt mai multe despre ei, aşa că trec la you tube.:)
Noroc că nu sunt deloc interesaţi de curentul emo.

Un jurnalist spunea...

Am facut alta scoala pe vremea aia. Pentru ca nu prea aveam alte distractii invatam destul de mult. Imi aduc aminte de Dave Gahan cum arata si il comparam cu imaginea de acum. Pare neschimbat doar ca este mult mai matur. Si uite asa ma gandeam la ce faceam eu atunci si cum aratam.

starsgates spunea...

Tocmai că acum mi se pare că-i lipseşte acel ceva care-l făcea să fie deosebit, iar vocea nu mi se mai pare atât de clară, în loc să evolueze cred că a involuat.
Cât despre vreme... ne atinge pe toţi.:)

Un jurnalist spunea...

Haha! Asa e. Vremea trece! Vocea lui a ramas aceeasi. Poate muzica este de cativa ani mai slaba. Ideile s-au cam imputinat. Doar Madonna se schimba. Si pentru ca nu tine de un stil sau de un gen anume ce canta. Dar DM raman maestri.

starsgates spunea...

Dacă spui tu.:)
Păi atunci:)Depechişti ,,din toate ţările uniţi-vă!,,

Un jurnalist spunea...

Kool. Nu mai avem din astia. Doar pe net! Dar e bine si asa...Noapte buna

Powered By Blogger