vineri, august 22, 2008

M-am saturat de Anastasia!

Cum vine cate un roman mai instarit sau mai cunoscut din America, ne trezim cu el pe la televizor. Mai ales la televiziunile cu emisiuni de fite pentru cuconet sau dame plictisite sa petreaca timpul in casa platita cu banii jos de sotul cu portofel gros. De fiecare data cand vin Nadia sau Anastasia (doamna aceea care aranjeaza o parte esentiala a faciesului feminin) ma agaseaza cel putin o stire sau o emisiune cu zambetul lor fals. Recent am revazut-o, pentru a nu stiu cata oara, pe "Regina sprancenelor", cea despre care vorbeam mai devreme. La fel, cu aceleasi texte prafuite, cu acelasi intrebari ridicole si cu extazul de rigoare al individiei care-i punea intrebarile penibile. Iar ea, doamna din America, pentru a nu stiu cata oara, imi povestea din amintirile ei. De acum cativa ani buni. Fiindca am fost acolo si am cunoscut-o personal, m-am plictisit sa asist pasiv la aceasta mascarada. Iat-o impreuna cu un critic de moda excentric de origine romana, Cojocaru si cu o fosta gimnasta, acum o doamna respectabila si implicata in proiecte caritabile, Stefania Magidson.

Revazand aceasta poza mi-am adus aminte si de limbajul colorat si de atitudinea de mahala pe care doamna Anastasia le utilizeaza cand nu apare la televizor. Si imi mai aduc aminte ca marea ei "arta" este o slujba modesta si lipsita de recunoastere publica acolo unde o practica. Am destui cunoscuti care sunt hairstilisti, "sprancenari" sau cosmeticieni si care au mai multi bani, poate si faima si o locatie la fel de trendy, dar nu apar pe nicaieri. Asta este o alta dovada a prostiei romanilor. A celor care fac plecaciuni in fata altor conationali mai norocosi decat ei.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger