miercuri, august 13, 2008

Un moldovean bate recordul la betie

Despre ieseni si moldoveni numai de bine....In timp ce, la Olimpiada cade record dupa record, ar trebui sa ne indreptam atentia asupra unui conational de-al nostru, deocamdata anonim. Un barbat din Iasi a batut un record mondial la... alcoolemie: 6 miligrame de alcool, in aerul expirat. Dupa citeva ore, omul si-a revenit dornic sa se intoarca la petrecerea de unde tocmai venise cu ambulanta. Medicii care l-au ingrijit vorbesc de o minune pentru ca, in mod obisnuit, de la 3,5 la mie, iti iei adio de la viata. Pacientul le-a spus medicilor ca a baut 200 de tuica si 700 de mililitri de vin. Numai atit dar ca nu a mincat nimic. Medicul Tudor Ciuhodaru de la Spitalul de Urgente Iasi spune ca este cea mai mare alcoolemie inregistrata vreodata la spital, iar prof.dr. Calin Scripcaru a declarat ca: "In practica am intalnit si alcoolemie de peste 3,5 la mie care ar fi pragul maxim la care rezista organismul. Au fost de 4,5 sau chiat 4,7 dar de sase la mie nu s-a mai intilnit. Mai mult pacientul este bine. Asta depinde si de capacitatea de metabolizare a alcoolului care variaza de la o persoana la alta".
Oameni antrenati in Moldova, ce sa spun? Si un sfat obligatoriu, nu incercati asa ceva acasa pentru ca va puneti viata in pericol!

5 comentarii:

Raluca H spunea...

Imi aduc aminte cu nostalgie de anul 1999 cand am pasit cu mari emotii pe culoarele TVR-ului nestiind nici chiar eu ce cautam acolo.Credeam intr-un vis care se transformase in realitate dupa cateva luni in care ma zbateam intre viata de provincie care insemna normalitate pentru mine si tumultosul Bucuresti care mi se parea de neatins...Si in acest context ,in fata birourilor de la Stiri un tanar jurnalist ,al carui nume nu il cinosteam care mi-a intins o mana si mi-a zis Bine ai venit!Nu va fi usor ,dar daca vrei cu-adevarat iti pot arata.Si drumul meu spre ceea ce am devenit la un anumit moment ,poate prea scurt ca sa mai conteze acum,a fost deschis si dirijat cu rabdare de acest om pe care nu am sa-l uit niciodata.Primele stiri,scrise tremurand si de multe ori cu lacrimi,mi le verifica el pentru a-mi da o sansa in fata celorlati,poate pentru ca a crezut in mine sau in capacitatile mele.Si numele lui este Claudiu Lucaci.Poate atunci nu am reusit sa-i spun Multumesc si cred ca niciodata nu e prea tarziu sa o faci.Ma bucur ca existi si sper sa-ti fie bine!Raluca Helesteanu

Un jurnalist spunea...

Ce surpriza placuta1 Imi pare bine ca ai revenit printre noi! Daca ti-a fost de folos atunci a meritat efortul. Ma poti gasi tot acolo unde m-ai lasat. Pana cand voi avea altceva mai bun de facut in viata...

Raluca H spunea...

Buna ,Claudiu....
Te voi cauta acolo unde te-am lasat ultima oara...Sint convinsa ca nu va trece mult si iti vei gasi cu-adevarat "locul"...O zi frumoasa!Ralu

Raluca H spunea...

La multi ani pe 2009!Si daca pana acum ,desi cred ca ai realizat mai multe decat iti dai seama,nu ti-ai implinit toate visele...sunt sigura ca le vei implini in acest an!

Raluca H spunea...

La multi ani pe 2009!Si daca pana acum ,desi cred ca ai realizat mai multe decat iti dai seama,nu ti-ai implinit toate visele...sunt sigura ca le vei implini in acest an!

Powered By Blogger