luni, august 04, 2008

De ce nu se inteleg romanii?

O prietena de-a mea din Iasi m-a rugat frumos sa-mi pastrez gandurile despre moldoveni, ceva mai incolo, cand revine din concediu. I-am facut o promisiune, deci, trebuie sa mi-o tin! Dar, nu ma pot abtine sa nu public, in avanpremiera la articol, acest minunat interviu intr-un grai care cu siguranta vine din Moldova. Pentru noi, cei din restul tarii, nu este tot atat de sigur care dintre variantele postate de Darius este corecta. Desi are ceva timp de cand Jeg a prezentat-o marelui public nu cred ca si-a pierdut ,de atunci si pana acum, actualitatea...

2 comentarii:

Anonim spunea...

M-am cascat de cel putin trei ori si marturisesc ca am trecut prin toate starile, de la agonie la extaz si invers, de la compasiune la colaps mental.Iar varianta academica e geniala. Asta e, pe multi dintre romani nu prea poti sa-i iubesti pana nu devin fiinte umane. Altii sunt permanent precum niste lucrari aflate in constructii, structural completi in afara de finisaje. Si tot la romani lupta este inegala: unul da, celalalt primeste.

Un jurnalist spunea...

EU AM AVUT UN SOC. N-AM REUSIT DUPA CE AM URMARIT DE ZECE ORI SECVENTA SA INTELEG O IOTA DIN CE ZICE CUCOANA. PUR SI SIMPLU M-AM BLOCAT. ASA-MI VINE CATEODATA...

Powered By Blogger