duminică, septembrie 28, 2008

Animale si oameni

Sapte ani am avut un motan. Negru, castrat de mic ca sa nu sufere... S-a atasat de mine desi nu l-am indragit deloc la inceput. Pentru ca imi placeau cainii. Dar retrospectiv privind in viata mea, a fost cel mai bun prieten. Chiar daca usor egoist si profitor. Stiam ca tine numai la mine si ca se poarta astfel fara rautate. Reminiscentele vietii salbatice il obligau sa fie asa... Dintre toate animalele care m-au insotit in viata (nicio grija, nu e nimic peiorativ in asta) pisica a fost singura care ma intelegea. Am fost proprietar/stapan de caini, pisici, papagali, porci de guineea, broaste testoase). O adevarat gradina zoologica! Mi-ar fi placut sa ma iubeasca mai mult cainele, dar n-a fost sa fie! Pentru celelalte vietati din casa nu contam. Erau prea reci si independente ca sa ma remarce! Dar toate aveau un interes la mine. Furnizam hrana cea de toate zilele. Si s-au prins ca sunt constiincios si credincios. Acum nu mai am nimic. Nici macar vegetatia din jur aferenta animalului. Dar, nu e chiar asa de rau... Au altii pentru mine. Acum ma pot distra fara sa fac curat in fiecare zi, dupa ele. Cu oamenii, insa, e mai greu. Pentru ca, daca pe animale le poti da afara, pe oameni, nu!

13 comentarii:

starsgates spunea...

Am încercat şi eu operaţiunea de salvare, şi l-am măcelărit pe bietul iepuraş.:(
În altă ordine de idei La mulţi ani, chiar de e cu întârziere.
Poţi foarte bine să dai şi oamenii afară cu o simplă vorbă sau un gest.
Iar a propos de şefi, fiecare are subalternii pe care-i merită.:)

Un jurnalist spunea...

Vai, m-ai inteles gresit! Astazi,in mod special, nu ma refer la colegi sau cunoscuti. Este o reflectie la o dilema personala. De dat afara poti, teoretic, sa dai pe oricine. Insa viata este prea complicata uneori ca sa aplici teoria...

starsgates spunea...

Hmmm!

Anonim spunea...

Tu-ti dai seama cate femei maritate, comenteaza la tine??? Ihi, toate au o astfel de dilema personala!!! :))))))))))

Un jurnalist spunea...

Da, stiu. Ce sa fac? Sa inchid blogul? Sa le cer sa plece? Asta e! Fiecare intelege ce vrea...

Anonim spunea...

fratilor, nu am intels cu dilema femeilor maritate, sunt blonda la ora asta desi in viata de zi cu zi sunt bruneta

Un jurnalist spunea...

Intarata-le drace!!!

Anonim spunea...

Ei, as! N-ai sa vezi! :))))

Anonim spunea...

Ei, as! N-ai sa vezi!:)))))

Anonim spunea...

manole si claudiu eu totusi sper ca o sa ma lamuriti ....

Un jurnalist spunea...

Eu n-am ce, Loredana! Am scris ce-am avut de zis. Fa si tu calcule...

Anonim spunea...

Loredana,probabil ca in mod normal, as fi raspuns mai promt. Nu am facut-o.
Eu, in viata de zi cu zi, chiar sunt blonda, si asta indiferent de ora.
Poate am vorbit cu mine, poate am spus o prostie...e doar un simplu comentariu...

Diana spunea...

Exista diferente mari intre ciini ca temperament si mod de manifestare, la fel ca intre oameni.
Insa adesea ciinii daruiesc mai mult stapinilor lor decit oamenii care ii inconjoara.
Eu nu ma simt bine daca nu am nici un animal in casa... pare nelocuita :).

Powered By Blogger