joi, septembrie 04, 2008

In umbra timpului pierdut

Am vazut Turcia ...Sau, mai bine zis, o mica parte a ei. Impotriva prejudecatilor si a norocului de a vedea lumea care imi spuneau ca n-am ce cauta acolo, am ales sa-mi petrec singurele zile tihnite din acest an in Antalya. N-am avut multe optiuni si, oricum, era un plan mai vechi. Cum am facut mereu in viata, am calculat sansele sa fiu dezamagit si am ajuns la concluzia ca mai rau decat in Romania nu poate fi. Alegerea mi-a confirmat presupunerea. Am avut noroc si de un sfat binevenit (al Imparatesei). Ea a avut timp, chef si energie sa puna pe blog experienta sa din Turcia. Eu n-am avut nici chef, nici motivatie. Singura mea legatura cu Romania a fost prin preferatul meu: PSP-ul. Cu el am putut sa "tin in viata" blogul ... Nu cred ca-i pasa cuiva cat de artistice sunt pozele sau cat de inteligent scriu. Mai curand ar fi de dat o explicatie celor interesati de experienta mea: ce sa cauti in tara aceea? Raspunsul e simplu: te duci ca sa nu-ti para rau dupa banii cheltuiti si dupa timpul pierdut spre deosebire de alte locuri cu pretentii. Macar la turci ai tot ce vrei sub nas. Iar opulenta hotelurilor rivalizeaza cu cele din Las Vegas! Nu exagerez. Am fost de nenumarate ori acolo. Asa ca ... trust my words! In loc sa regreti agoniseala dusa pe apa sambetei, mai bine te bucuri in fiecare clipa de deal-ul facut la turci. Totul este aproape perfect, de la prezentarea generala la servicii. Nimic nu lipseste pentru a-ti face pe plac si, cel mai mult, m-a satisfacut calitatea umana a angajatilor. Mereu serviabili si disponibili chiar daca nu intelegeau doua cuvinte in engleza. N-are rost sa-mi povestesc experientele fiindca nu cred ca intereseaza pe cineva dar am remarcat un lucru; in cativa ani, Antalya nu va mai fi asa cum am vazut-o acum. Romanii vor invada statiunea si vor ocupa pana si locurile de la viitorul hotel de 7 stele al lui Abramovici. Daca nu stiati, cele mai multe hoteluri au fost cumparate de oligarhii rusi care aduc anual, in Antalya, 2 milioane de conationali. Sper din tot sufletul ca turcii sa reziste asaltului rusesc, caci le prevad o decadere teribila daca vor lasa managementul pe mana unor neciopliti. Noi si cu rusii vom crea cocktailul exploziv care va arunca in aer o comoara a turismului de calitate.

19 comentarii:

Anonim spunea...

astept sa povestesti prin ce experiente ai trecut , pe mine ma intereseaza . Eu nu sunt convinsa ca merita sa imi petrec un concediu in Turcia

Un jurnalist spunea...

Daca esti interesata iti spun personal. Nu vad utilitatea povestirilor pe blog decat daca sunt citite.

Mana spunea...

Am avut mai mult timp la dispoziție, e adevărat. Mă bucur că am făcut o recomandare care nu a dezamăgit. Sincer, am cam avut ceva emoții :P
Antalya aș recomanda-o (în continuare) familiilor cu copii. Este o opțiune bună, ai tot ce-ți trebuie (cum te-ai convins și tu) fără nervi suplimentari, creați de condiții, servicii sau facilități. Dacă toate astea au rămas la fel, față de acum câțiva ani, când am mers prima dată acolo, calitatea turiștilor a scăzut. Sau, poate, am fost noi ghinioniști anul ăsta. De ce Antalya? Value for money.

Anonim spunea...

Si pe mine ma intereseaza...te rog sa ne povestesti pentru ca o faci atat de frumos...

Un jurnalist spunea...

Daca chiar conteaza ce scriu mai fac un efort. Ma gandesc ce mai are rost sa povestesc si voi scrie.Desi raman la parerea mea, deocamdata nu vad un motiv serios sa mai scriu.

Anonim spunea...

Un motiv serios:scrii extraordinar!

Un jurnalist spunea...

Multumesc pentru apreciere dar, poate, e o parere subiectiva. Nici nu stiu daca are un sens ce fac. Mai bine scriu o carte? Macar asa pot fi mai multi care sa ma citeasca...

Anonim spunea...

Nu e rea ideea!Dar pana atunci, continua asa!

starsgates spunea...

Cei care citesc sunt cu mult mai mulţi decât cei care lasă un comentariu.:)
Părerea mea.
Cât despre cei care trec pragul unei librării, crede-mă, numărul e cu mult mai mic decât a celor care îşi petrec timpul cu ,,virtualul în faţă.,,:)

Anonim spunea...

Eu nu am vrut sa fiu egoista si ti-am facut aceasta propunere sa scrii pe blog deoarece banuiam ca cei care viziteaza blogul tau sunt curiosi. Dupa cum vezi solicitari au fost. Pe de alta parte te inteleg ... nici mie nu mi-a suras ideea de a posta pe blogul meu momentele petrecute in concediu

Un jurnalist spunea...

Bine, am inteles. O sa divaghez un pic si am sa raspund unui comentariu mai vechi. Cineva ma incuraja sa scriu si despre femei asa cum am facut mai demult pentru barbatii moderni si dilemele lor. Arunc manusa si voi scrie despre cum sunt femeile.

Anonim spunea...

hmmmmmmmmm...astept cu interes

Anonim spunea...

Bine ai venit in Clubul celor convinsi de Imparateasa! :)
Sa vezi cum e si a doua oara, la turcisorii astia care stiu sa faca turism! Parol! :)

Un jurnalist spunea...

Cica si la egipteni te simti ca un faraon. Or avea popoarele astea stiinta de a-i satisface pe stapani?

Anonim spunea...

nu stiu. cert este ca musai, trebuieste cercetat! :)

Un jurnalist spunea...

Da...Sa cercetam. Acum am alt proiect. Sa gasesc un numitor comun la femei...

Anonim spunea...

...deci ai niste bani si vrei sa-i speli..asta e proiect mort, din fasa! :)))))

Un jurnalist spunea...

N-am bani. Fac pe gratis cercetarea. Mai am putin si dau o forma comerciala...

Anonim spunea...

astept cu interes. :)

Powered By Blogger