duminică, septembrie 14, 2008

"Bolnav" de actorie


L-am vazut ultima oara acum cateva zile in avion. Veneam din Belgia si am fost suprins sa-l remarc in ultimul rol din "Ticalosii". El, de altfel, a avut intotdeauna acest simt artistic fenomenal de a-i demasca pe ipocriti, parveniti si profitori. Ce coincidenta trista! Primul meu film romanesc, pe care l-am remarcat in tinerete, a fost Glissando. El era in rolul principal. M-a urmarit ani de zile parabola filmului. Acum, Stefan Iordache nu mai este. Avea 67 de ani si a plecat din viata asta departe de tara, la o clinica din Viena, bolnav de leucemie. Tot ce am gasit, in locul cuvintelor, este o piesa de pe coloana sonora a filmului Gladiatorul. Romanii isi onorau eroii...



gladiatorul

3 comentarii:

starsgates spunea...

Azi, după ce o săptămână am fost ruptă de lume, am aflat că a murit şi Ilarion Ciobanu şi Ştefan Iordache.
Dumnezeu să-i odihnească în pace.
Au mai plecat dintre noi doi oameni extraordinari.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca! Imi pare rau, tare rau!

Un jurnalist spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca!

Powered By Blogger