sâmbătă, septembrie 27, 2008

Familiar feelings



Moloko

17 comentarii:

Anonim spunea...

Iti doresc ca ziua asta sa fie inceputul tuturor lucrurilor minunate din viata ta si tot ce e mai bun sa ti se intample de acum incolo: fericire, prieteni adevarati, bafta,sanatate si multe momente de neuitat. LA MULTI ANI!:)

Un jurnalist spunea...

Multumesc pentru urari. Iti urez succes in noua directie..

Anonim spunea...

Multumesc si eu! Cred ca am nevoie de mult noroc....:)

Anonim spunea...

apropo de ziua de azi, ai o dedicatie pe blogul meu

Un jurnalist spunea...

Multumesc pentru dedicatie. Ce cadou frumos!

Anonim spunea...

La multi Ani! Mult noroc si sanatate!

Un jurnalist spunea...

Multumesc tuturor celor care, ieri, s-au gandit la mine. Asa cum le spuneam si celor care ma intrebam cati ani am facut, ma simt ca linia de metrou usor. Stiti voi care!

Anonim spunea...

suntem de-un leat, printe?
asa da!

Un jurnalist spunea...

Dap. Ce sa facem, decreteii astia sunt peste tot!

Anonim spunea...

Si mai ziceai ca nu ajunge caldura...pana in aripa asta a palatului!!! Sau, oi fi vreun taciune?

Un jurnalist spunea...

Aoleou! Deci de la tine venea mireasma? Un pic de ceai cald nu mi-ar strica!

Anonim spunea...

Se face, ceiul, Domnule Print! AAA, nu-i fierbinte, poti sa-l bei linistit!Eu mi-s dadaca serioasa, cu patalama si cu tot cu referinte!
Si deci, ce faci cu tortul ala , il dau sau nu????

Un jurnalist spunea...

Am o rugaminte. Sa fie alb! Am auzit ca este plin de calitati terapeutice. Sampania o s-o deschid cand termin munca.

Anonim spunea...

nu-i bai, avem rabdare! :)
Tortul, domnule draga! Aici, in blogosfera sarbatorim cu drag, ceea ce in real n-a fost! (departe de mine, gandul sa generalizez!)

Un jurnalist spunea...

Desigur. Vom fi cei mai uniti bloggeri. Si castelani, ca sa-i faca pe plac Imparatesei!

Anonim spunea...

Nu. Asta e gresit inteles. Pentru a fii buni unii cu altii!Si pentru a ne face pe plac, unii altora! sa ne bucuram olecuta, o taraca! ca doar nu doare!
cel putin eu asa gandesc!

Un jurnalist spunea...

Da, sunt de acord.

Powered By Blogger