vineri, septembrie 19, 2008

Imagini socante

Lupta politica nu se duce doar cu adevaruri general valabile, asa cum scriam mai devreme. N-ar trebui sa fiu socat dar am totusi o urma de surprindere dupa ce pe blogul unui coleg de la Antena 3 am vazut in clar ce poate face un politician urmarit. Nu stiu care este identitatea reala a barbatului dar este vizibila fizionomia femeii. Autorii actului sexual vor fi desfiintati public. Deocamdata, numai unul dintre ei si-a terminat cariera. Celalalt insa... ramane de vazut. Poate ca nu e din lumea politica... Sunt curios cat va rezista filmuletul pe blog si cine va profita de imagini!

7 comentarii:

Anonim spunea...

depinde...daca chiar este un politician...cum depinde si ce isi doreste si domnita cu pricina...

Un jurnalist spunea...

Ai dreptate. Depinde din ce parte a... masinii privesti lucrurile. Stiu cu aproximatie cateva detalii. Filmarea este realizata de cel care se afla la volan. Persoana in cauza a mizat pe caracterul "lejer" al femeii. Tocmai fiindca este usor de negat evidenta s-a apelat la blogul cuiva si nu la suport media clasic. Dealtfel, presa s-a ferit nu din jena sau principii sa publice. Ci din cauza sursei care nu era validata, respectiv a personajului central care nu conteaza in politica. Juridic vorbind este dificil de probat identitatea persoanelor. Dar jurnalistic vorbind, este un studiu de caz pentru studenti si practicieni. Pentru mine a fost un exemplu venit la timp despre cum se va purta batalia electorala in acest an. Toata lumea va apela la mizerii si duritati. Si nu doar adversarii politici, ci chiar colegii, intre ei. Profesional vorbind multitudinea de metode si instrumente imi sunt utile pentru a devoala forta intoxicarii sau a manipularii prin presa. Asta e tot.

Anonim spunea...

io stiu unde bati,dar, acest aspect nici nu vreau sa-l comentez, nu de alta dar am avut o reactie destul de vehementa, la faptul ca asa ceva s-a propagat...stii eu am o vorba, nu neaparat samanta e fertila, cat pamantul pe care cade...
interesant e scenariul in care domnul cu pricina...ar fi sotul, iar actul filamarii era cunoscut, de ambii, cum de altfel, si scenariul in care duduia este, numai ea cea care stie!!!
ha? ce zici? cine pierde cine castiga??? si fii bun si nu-mi vorbi despre moralitate, intr-o Romanie, care promoveaza toate imoralitatile! :)

Anonim spunea...

Inteleg de aici ca exista un principiu de moralitate valabil numai pentru politicieni: le este interzis sa faca sex oral.

Un jurnalist spunea...

Cred ca ati vazut in alta parte comentarii care nu v-au placut si m-ati confundat. Eu n-am pomenit nimic de moralitate. Si nici nu ma astept la asa ceva din partea acestor oameni. Cunosc destul de bine mediul despre care vorbesc. Eu tratez subiectul din punct de vedere stiintific. Si nu bat campii. Mi se pare printre putinele exemple disponibile in realitate si strict teoretic care pot fi preluate ca studiu de caz. Asta spuneam si nimic altceva.

Anonim spunea...

Eu m-am referit la faptul, ca duduia prestatoare, din motive de moaralitate are cariera politica inchiata! Tocmai asta nu cred! Cred ca prin aceasta filmare...tocmai i-a crescut cota de piata! :)

Un jurnalist spunea...

Ei nici chiar asa, Manole draga. Cota ei de piata este ridicata demult. Nu stii tu! Dar politic vorbind, calitatile unei femei din prima tinerete nu se masoara in discursuri, strategii, capacitati organizatorice. Abia mai tarziu, devine, din punctul de vedere al barbatului politician, coapta pentru asta.

Powered By Blogger