duminică, septembrie 07, 2008

Directia cea buna

I-am regasit pe favoritii mei: Directia 5. Din intamplare, la un magazin de muzica, cu un album nou diferit ca stil dar deosebit de frumos. Mi-am adus aminte de ei si de vremea cand ii ascultam in concert, in primii ani de facultate. In materie de muzica de calitate, aceasta trupa este un fel de U2 romanesc. Iar versurile si muzica lor raman o raritate in oceanul de mizerii pe care sunt obligat sa le ascult. Iata doua exemple, care-mi vor sustine opinia:

Te-ai intrebat vreodata cum ar fi sa te privesti pe tine doar pentru o zi? Ai intelege de ce, acum, te-ai oprit din drum! Unde esti?

Un motiv mereu voi cauta, un inteles pentru care aleg dragostea. Poate nu e doar o intamplare ce traiesc, poate chiar destinul vrea sa iubesc. Un motiv mereu voi cauta sa adun doar ce-i frumos in viata mea. Sunt clipele ce le port in sufletul meu, povesti nescrise vor ramane mereu.

12 comentarii:

starsgates spunea...

Aşae, muzică de calitate, versuri frumoase.
Au o problemă totuşi, în concerte live sunt destul de slabi.

Anonim spunea...

Directia 5 ...facultate...tinerete.
Interesanta si concluzia finala, scrisa printre versuri.
Cum care? Aia cu dragostea!
Privesc gandurile tale, si-mi regasesc pasii, in umbra lor. :)

Un jurnalist spunea...

Ce matinali sunt unii...
Starsgates: Cand ii ascultam in concert era la inceputul anilor 90. Nu am mai mers de mult timp la cantari.
Manole: Pentru asta ii apreciez. Sunt mai profunzi in mesaje decat ceilalti. Mai ales dupa asaltul manelistilor...

Anonim spunea...

Care manelisti, dl. jurnalist???
Pai, tu bagi in seama toate prostiile??
matinali, matinali! te-am bagat si in blogroll! ai vazut ce de treaba, mai fac unii?

Un jurnalist spunea...

Stai, nu te infierbanta precum altii! Ziceam ca, fara sa vreau, aud versurile manelistilor. Chiar si cand trec pe strada pe langa un bloc ma agreseaza muzica lor. Multumesc de gest. Acum ma duc sa vad cum ...stau.

Anonim spunea...

is muiere serioasa, nu ma infierbant asa de usor!!!! Ehehehe, e de lucru, nu saga! :)))
Stai bine, confortabil, pe locul 3! :)

Un jurnalist spunea...

Am vazut. Am si raspuns.

Anonim spunea...

...si eu care credeam, ca Eu am raspuns...! :)

starsgates spunea...

Pe mine ,,mă târăsc,, copiii, sau eu pe ei?
Mă rog, nu contează, ai dreptate, au muzică bună şi versuri frumoase.:)
Duminică frumoasă.:)

Un jurnalist spunea...

Copiii ne conduc. Cat timp nu avem alte ganduri. Duminica frumoasa si voua! Maine voi pleca din tara si voi incerca sa scriu impresii de calatorie. Dar azi, voi vorbi despre femei.

Anonim spunea...

uf, greu mai vin femeile astea!

Un jurnalist spunea...

Au venit...

Powered By Blogger