miercuri, noiembrie 19, 2008

Cina pentru doi



Nu-mi plac ursii. Deloc. Nici mici, nici mari. Sunt deosebit de impunatori dar mi se par urati si lipsiti de atractie. Am insa o placere sa le descopar carnea in diferite feluri de mancare vanatoreasca. In schimb, ii ador pe cei aflati pe lista speciilor protejate: panda sau koala. Dar cum suntem in Romania si tot ce puteam vedea in viata reala sunt brunii carpatini, m-am gandit ca pot socializa cu ei. Macar prin poze... Ce reactie sa am daca dau peste unul ca asta, la munte? Sa-i fac cu mana, sa-l ignor sau sa ma asez la masa alaturi de el?

46 de comentarii:

starsgates spunea...

Săracii bruni, ar trebui să fie pe cale de dispariţie să iubeşti patroane?
Cred că dacă ar putea vorbi ţi-ar spune că preferă să nu-i iubeşti decât să fie pe cale de dispariţie.:)
Cât despre cină în doi, în asemenea condiţii...
Sigur unul ar fi vânatul.:)))

Un jurnalist spunea...

Dar n-am nimic cu ei Starsgates! Absolut deloc!. Doar ca nu-mi plac. Si daca trebuie sa-i punem si pe ei pe lista, sigur ca da, semnez.Doar sa nu vina dupa noi prin orase cand s-or inmulti. Acum iti dai seama de ce ma gandesc bine daca sa fiu eu pe masa sau el.

Mana spunea...

Vorbeam cu cineva care-mi spunea că urșii ăștia gunoieri și-au pierdut instinctele primare. Au devenit cerșetori în detrimentul componentei de vânător. Și că, din cauza asta, au degenerat. Sunt ca asistații sociali. Nu se mai descurca altfel...

Un jurnalist spunea...

Interesanta mutatie. S-ar putea sa fie valabil si pentru oameni. Daca si noi ne-am transformat in asa masura incat ne-am pierdut reflexele si instinctul de conservare? Ce fel de specie ajungem? Nu ti se pare ca suntem tot mai tentati sa renuntam la calitati specifice fiintelor superioare(rationale)?

Mana spunea...

Păi, dacă mă uit bine, și societatea e împărțită în urși gunoieri, urși polari și urși grizzly... (Da, mai sunt și ursuleții ăia protejați!) Îmi place să cred că nu toți ne-am pierdut reflexele și instinctul de conservare. Sunt prea optimistă?

Un jurnalist spunea...

Ce dragut! Sa ne comparam cu ursii! Daca te uiti in lumea asta se pare ca avem multe in comun. Insa revenind la oameni, cred ca am suferit o mutatie importanta in era tehnologica. Si despre asta am scris mai demult. Dar ma gandesc ca mutatia a revalorizat la femei cateva caracteristici pierdute in timp. Cum ar fi agresivitatea redobandita din vremea matriarhatului si ascunderea adevarului. Asta apropos, de articolul tau.

Mana spunea...

Adică epoca tehnologică le-a făcut pe femei să se transforme în grizzly? Urși care, deși se hrănesc cu fructe de pădure (în principal), sunt cei mai agresivi? :))

starsgates spunea...

Patroane, dacă nu mă înşeală memoria, am mai discutat despre acest fenomen.
Nu animalul e de vină săracul, ci tot Omul.
Cât despre firea umană, sincer prefer urşii decât prefăcuţii.

Anonim spunea...

Iubesc animalele! Toate!!! Atât de mult, încât (de exemplu!) între un cerşetor (în buzunarele căruia aş avea reale şanse să găsesc sute de mii!) şi un animal flămând, aleg să-i cumpăr hrană animalului. Pe cerşetor îl ajută următorul, dar animalul se alege (de cele mai multe ori!) cu un picior în coaste, ori în oricare altă parte ajunge talpa unui bocanc. Dacă nu primeşte cumva un glonte, ori lovituri de bâtă.
Mai animal (în sensul cel mai rău!) decât oricare animal existent pe Terra, este omul.

Un jurnalist spunea...

Inseamna ca imi dati dreptate. Mana este adevarat asadar ca femeile s-au transformat iar Starsgates si SuKaRiT observ ca deplangeti soarta animalelor. In plus, credeti ca omul este responsabil pentru toate relele. Dar daca traiati acum zece mii de ani, cand omul vana animale iar ele pe om?

starsgates spunea...

dar vremurile acelea au apus.:)
Şi-n plus nu cred ca ne mai dorim lumea aceea.:)
Privirea-nainte patroane, acum suntem stăpânii nu zbirii Pământului.

Anonim spunea...

Pe vremea aceea Prinţe, lupta era dreaptă!
Eu ştiu una...
Recunoşti un viitor adult rău, un viitor abuzator violent, un viitor criminal, în copilul care chinuieşte (cât şi în ce fel!) un animal...
Aşa cum îl recunoşti pe viitorul OM, în pruncul care ţine la piept un animăluţ, ca să-l ferească frig...

Anonim spunea...

Erată... uff, neatent mi-s!

"ca să-l ferească de frig..."

Un jurnalist spunea...

Aici ai dreptate SuKaRiT! Ii recunosti pe oameni inca de mici. Dar si ce daca! Nu sunt invatati de mici ca numai cei ambitiosi si fara scupule reusesc in viata? Nu asta e modelul si in Romania? Nu sunt suficient de multe exemple din randul celor care au acces la putere ca numai prin astfel de "calitati" ajungi departe? Imi aduc aminte ca atunci cand eram mai sus, cineva mi-a zis dupa un timp ca sunt un baiat bun, valabil dar am un defect: nu fur. Qed!

Anonim spunea...

Nah, ca aparui si io!

Pai Patroane, sa-ti raspund la alea 2 intrebari...Pai tu , in conditiile date- te-ai aventura sa dai nas in nas cu dumnealui? :))))) O zic sa nu-i faci nici cu mana, nici la masa cu el, fiindca si intr-un caz si in altul ramai ori fara mana...ori fara sa te mai asezi la vreo masa! :))))
Cat despre ignorare, da , poti, cu o singura conditie ...sa deschizi repede portiera masinii, da? :)

Anonim spunea...

Stii de ce Patroane?
Din doua motive:
1. furand, sa fii la fel ca...
2. sa furi nu atat pentru tine...cat pentru a da si mai departe...

Animalul ucide pentru hrana sau pentru a se apara...pe cand omul ucide din placere, propria placere si aia de moment...

Un jurnalist spunea...

Sunt de acord cu tine. Atunci sa raman in masina si sa ma uit la el cum se uita la mine... Cat priveste celalalt comentariu ma intreb daca e normal sa fim pasivi si sa-i lasam pe ei sa ne spuna cum e mai bine pentru ei.

Anonim spunea...

Nu Patroane, cu pasivitatea nu sunt de acord. Asa m-a invatat de acasa!
Si mai e ceva...nu ma omor dupa acvarii! :)

Anonim spunea...

Nu toţi, Prinţe, nu toţi!
Poate sunt eu mai ieşit din rândul lumii, nu ştiu...
Niciodată nu i-am spus fiicei mele altceva decât: să fii cinstită, să ai milă, să nu faci rău nimănui. Dacă a fost (şi încă este!) un sfat mai dur rămâne acela de a nu întoarce (niciodată, niciodată!) obrazul celălalt, dacă cineva o loveşte (la propriu!). În acest sens, am şi luat măsuri. Cum care?!Am antrenat-o, evident... ;)
Pentru mine, a reuşi nu înseamnă nimic dacă am lăsat în urmă, cum s-ar zice, "cadavre". "Reuşiţi" gen Becali, Cocoş, Erbaşu (şi mulţi, mulţi alţii... de fapt, majoritatea "reuşiţilor" de după '89!) îmi provoacă milă (atunci când nu-mi provoacă silă). Ei sunt exemplul viu a ceea ce nu aş dori unui prunc să ajungă. Nu contează puhoiul de bani, dacă nu eşti Om, e ca şi cum ai avea în bancă (ori în beciuri, ori sub saltele!) hârtie igienică. Chiar dacă nu crezi, la un moment dat în viaţă, totul se plăteşte. Depinde de noi cât de mare ori cât de mică va fi această plată....

starsgates spunea...

Cei care îţi învaţă copiii că doar banul contează, vor avea de suferit şi ei, deoarece un copil învăţat asfel nu va fi mai bun nici cu părinţii lui.
Are dreptate şukărit.

Un jurnalist spunea...

E foarte bine ca exista oameni ca tine si ca mine. Dar sa apelezi la morala crestina ca sa te delimjitezi de Ei nu mai este suficient in zilele noastre. Pana si profitul veros este imbracat in gesturi generoase. Pervertirea este atat vasta incat aproape ca oamenii nu mai fac diferenta intre bun si rau.

starsgates spunea...

ba eu cred ca daca faci bine, ti se întoarce inzecit, chiar dacă nu aştepţi acest lucru, iar dacă faci rău, acel rău se întoarce împotriva ta.:)

Anonim spunea...

Patroane, ce morala crestina???
Hai sa fim seriosi! Pai ce, mai au ceva din morala asta in ei ca sa-i mai sensibilizeze?
Ce faci, umbli deja sub tejgheau barului? Lasa sabiile alea Ninja acolo la locul lor! :)))))

Doar unii oameni, Patroane, nu toti. E insasi lupta dintre bine si rau.

Starsgates, corect! :)

starsgates spunea...

corect, meştere.:)

Anonim spunea...

Vai Claudiu, nici macar Baloo (Jungle Book) nu-ti place ?
I-mi plac ursii si la viata mea, am si intilnit citiva…. Cel mai aproape am fost de un urs negru in Colorado. Am stat calmi, ne-am facut simitita presenta, si incet – incet ne-am retras din zona lui. Alta data eram la ½ mila de un grizzly in Montana. Norocul a fost ca eram aproape de lodge si ca am intilnit si alti hikers. Am facut deajunsa galagie ca sa nu se apropie de noi. De obicei ursii nu ataca, dar trebuie sa fii pregatit in caz ca intilnesti unul.
Problema mea sint serpii ….Mi-e extrem de frica de ei, veninosi sau ne-veninosi.

Un jurnalist spunea...

Din desene animate imi plac mai toata animalele. Numai ca asta din poza este real. Si nu e niciun trucaj. Tu ai fost norocoasa. La 1/2 de mila nu pot spune ca ai fost prin preajma lui... De serpi nu ma sperii desi sunt convins ca n-am nicio sansa in fata lor.

starsgates spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=mB1PuesGGBc&feature=channel
Ce zici de ursuleţul ăsta patroane?
Nu e simpatic?
Eu asta aud în casă de câteva luni.:))))

starsgates spunea...

Şi uite că e poliglot.:)))
-http://www.youtube.com/watch?v=oojxUFTg6co&feature=channel
-http://www.youtube.com/watch?v=r0uR2cNaqdE&feature=channel

Un jurnalist spunea...

Parca l-as manca... E si din ciocolata?

starsgates spunea...

bomboane gumate.:)
Dar ce zici de lupta cu ursul ăsta?
http://www.trilulilu.ro/TheScuub/a4cb0d31b8d1b4

Mana spunea...

Hehe! Putem completa ceea ce spuneam mai devreme despre societate cu ursuleții Haribo. Ăia gumați =))

Anonim spunea...

Fetelor pana gasesc cu Haribo...astia ce au? :)))))
http://www.youtube.com/watch?v=08ChSEx1mJQ

starsgates spunea...

Ce ziceţi de ăsta?
Ar trebui angajat la bar.:)

Anonim spunea...

Mana, la astia te refereai?
http://www.youtube.com/watch?v=4WDV4kddlSU

Mana spunea...

Da, iar la ăia din societate, gumați vine de la... "gumă" (?!) =))

Un jurnalist spunea...

Ma scuzati ca intervin... Dar niste ursuleti de guma de sters cu miros de trandafiri se poate sa aduc? Din aia chinezesti, of course!

Anonim spunea...

Mana, aia din societate...la ce miscari fac si cum se strecoara...tare imi e ca folosesc inalta tehnologie...io zic ca-s siliconati! :))))

Anonim spunea...

Patrunderea brutala a omului in habitatul animalelor salbatice are efecte nefaste. In cazul ursidelor confrutarea om-animal s-a soldat de multe ori cu incidente dramatice. Se poate spune ca ursul are o disponibilitate mai accentuata spre agresiune, comparativ cu alte specii, avand in vedere insusirile sale morfo-fiziologice.
In aceste conditii si pentru a evita intalnirea cu ursii, iubitorii de drumetii montane isi vor anunta prezenta prin fluieraturi la diverse intervale de timp. anga locul de amplasare a corturilor este de dorit intretinerea unui foc pe timp de noapte, iar hrana este bine sa fie doar la conserva. Resturile se vor ingropa si in nici un caz nu este indicata hranirea salbaticiunilor.

starsgates spunea...

patroane, ti se pare corect?
http://www.pescuitsivanatoare.ro/galerie-video-vanatoare/206.html

Anonim spunea...

S-a discutat mult despre intalnirile dintre om si urs. Majoritatea acestor intalniri se termina cu fuga ursului din fata omului, caci toate salbaticiunile evita sa se apropie de om. Sunt unele situatii in care omul poate fi atacat daca ajunge intr-o poiana in preajma unui pui de urs ratacit de mama lui.

starsgates spunea...

meştere, îmi aduc aminte că atunci când eram mai tanara si inconstienta, :) am dormit o noapte in cort la busteni.
de fapt n-am dormit toata noaptea, de groază mi se părea ca aud mormaituri de urs.
nici eu n-aş dori, la fel cum zice si patronu, o întâlnire cu moş martin.:)))

Anonim spunea...

Starsgates, ti se pare ca eu as fi amatoare de astfel de intalniri???Neeeeeeeeeeeeee! :D

Patroane, asa serioase e bine? Niste batiste ne dai? Nu, nu chinezesti, alea de hartie! :))))

Anonim spunea...

Tot de ursi vorbiti? Am crezut ca subiectul e deja epuizat, si acum sinteti la "baut" in cafenea. Ce-i pe Menu, azi?

Anonim spunea...

Ce se mai aude cu scenariul?

Un jurnalist spunea...

Oxana. Parca ziceai ca ne povestesti despre concert. Eu sunt numai ochi si urechi. Si de baut, putem servi o slibovita din secuime. Am primit-o cadou si merita sa ne cinstim cu ea. A venit frigul!

Anonim spunea...

Nu-mi mai spune de frig...Slibovita? Mai bine un cognac fin. Cum era de asteptat concertul a fost impecabil. Doua ore Madonna a cintat si dansat non-stop.Arata super si are o energie de invidiat! Trebuie sa plec, dar o sa-ti mai povestesc mai tirziu. Bye!

Powered By Blogger