duminică, noiembrie 02, 2008

Fara titlu

Mi-am facut curaj si dupa un deceniu, sunt pregatit sa infrunt o noua provocare. Sa scriu un scenariu de film. Ori de telenovela sau pur si simplu o nuvela/roman. Muzica celor de la Chicane a fost printre declicurile necesare. Acum zece ani, ascultam albumul lor si mereu imi veneau in minte scenarii de film. Nu conteaza daca vor fi vreodata publicate, nu asta urmaresc. Daca n-ar fi fost si insistenta unor cunoscuti, probabil ca mai trecea un deceniu pana sa ma decid. Am insa nevoie de ajutorul vostru! Mai jos sunt doua clipuri. Fiecare cu o poveste in registru diferit. O drama romantica si un thriller cu mistere. Mi-ar fi util ca voi sa decideti in ce directie s-o apuc. Muzica si parerile voastre imi vor fi de ajutor sa scriu, episod cu episod, povestea. Intriga, personajele si desfasurarea evenimentelor vor fi construite in baza sugestiilor primite. Rezultatul il veti vedea pas cu pas, pe blog.





Aromabar - Low Sun



Aromabar - Autumn Tactics



Aromabar - Don't give up

70 de comentarii:

Diana spunea...

Asta da proiect...ambitios. Mi se pare greu de scris ceva tinind cont permanent de sugestiile cititorilor. Dar daca reusesti, va rezulta o "opera deschisa" veritabila.

Sunt foarte simpatice. Mi-a placut mai mult cel cu fata, pentru prima incercare. (Puteam sa jur de la jumatatea clipului ca este sirena :)) )

Anonim spunea...

Io am pus de cafea, da, si de ceai! Acum ma duc s-ascult! Sa vedem!

Anonim spunea...

wow, ce se mai inghesuie clientii!
E vremea frumoasa,mai prin parcuri, mai prin gradini,ne-om strange mai la asfintit...

Un jurnalist spunea...

Da, ai dreptate. Prea cald pentru noiembrie. Astept asfintitul!!

Anonim spunea...

Buna dimineata/seara...Sint cam mahmura de aseara, dati-mi citeva ore sa-mi revin, si mai vorbim. Buna muzica, Claudiu.. Si aici e soare, cald, zi minunata de Noiembrie.

Anonim spunea...

Buna Oxana! Buna la toata lumea!
Eu sunt pentru varianta II-triller, sa fie.
Vine iarna, ziua scurta, frig, zapada mare...sa mai si bocim precum curcile la gura sobei...ntz, nu mi se pare potrivit, pentru asta om avea timp la primavara...
Acum daca tot ne-am strans o mana de veseli, atunci s-o punem de-un scenariu Incichidana! Action, please! :)))))

Un jurnalist spunea...

@Manole: Am retinut propunerea, pana acum esti singura care a ales o directie. Sa vedem ce zic ceilalti. Fara sa influentez pe careva ma gandesc ca sunt mai inclinat spre incichidana asta a ta decat spre sclava Isaura. Sa fie si SF?

Un jurnalist spunea...

A, si sa nu o uit pe Diana! Ea, vad ca inclina spre "siropul" sirenei! Asadar, rezultat indecis, deocamdata...

starsgates spunea...

Hello! E cineva pe aici?
Ce zici de bucla timpului?

Anonim spunea...

Ce SF, Patroane? Ntz. Iote acusi ma teleportez la bucatarie, sa-mi scot vasele din masina de spalat! :)))))

am uitat: Engage! :)))))))))

Anonim spunea...

Patroane, Patroane, iote a aparut Starsgates!!! Se pare ca acum e musai sa fie SF!!!
In alta ordine de idei, e seara de duminica, nu dai si matale nimaica de baut???
Ei na! Lasa ceaiul de tei, ala e rezerva de maine incolo, ca doar incepe o noua saptamana! :))))

starsgates spunea...

Nu e musai meştere.:)
Cum o fi de inspirat patronu-scriitor.:)))

Anonim spunea...

Claudiu, doar un deceniu ? Pai spuneai ca vrei sa scrii o carte acum 20ani (ai uitat ?)
Clip 1 &2 = lumi paralele . Imi place conceptul.
Clip 1 = Dragoste imposibila? Depinde de cum vrei sa dezvolti tema asta, ar putea fi un scenariu OK. Ce zici si de:
http://www.youtube.com/watch?v=qz7vGW2_5c0
Clip 2: Vis vs. realitate? Cum se “amesteca” subconstientul cu realitatea? Interesant. I-mi place si muzica, si pare mai usor de dezvoltat pe viitor. Poti sa aduci si ceva concepte din clip 1, ca sa te adresezi unei audiente mai mari (depinde de tine cit « sirop » vrei sa adaugi).
Care-mi place ? Greu de decis. Fa un outline, si o sa te decizi tu singur.

Anonim spunea...

Raspunsuri la blog-ul trecut:
@Mana : Normal ca facem si research de piata.
@Diana : Eu iau retete de pe www.foodtv.com
@Manole : ai dreptate, schimbam cum ai zis “cum sa fii mai bun si efficient”
@Claudiu: ce daca-s inginera? Crezi ca eu bat pasul pe loc? Nu stiu cit de « calificata » oi fi, da ce zici de un degree in «Design for Customer Value and Market Success » de la Stanford ? Asa ca nu vorbesc chiar aiurea.Teza mea a fost in « Perceived Quality thru Emotions »

Diana spunea...

Oxana, imi place cum ai pus problema.
Si eu cred ca siropul e in functie de cum il adauga autorul. Altfel, o tema romantica nu este neaparat o telenovela.
Am impresia ca autorul inclina mai mult catre varianta thriller. Pai, cum spuneam! Mai depinde si de inspiratie aici.

Un jurnalist spunea...

@Oxana: Dar ai destule amintiri pentru o persoana plecata de 20 de ani din tara! Nici nu mai tin minte ce zici. Sa fii vorbit eu asa ceva? Posibil. Dar ce ziceam cu scenariile este real. Poate ma gandeam sa scriu carti atunci... Inca mai astept pareri. Si apoi om vedea ce facem.

Diana spunea...

Si vad ca nu mai merge nici tonomatul asta cu muzica ambientala: se aude doar pe radio :(

Cum am si o stare de spirit de culoare inchisa (cenuşiu-violaceu), mai bine ma duc sa iau niste aer :)

Maria Barbu spunea...

Claudiu, sa fie thriller, zic si eu. Ca Manole. Mi se pare mai interesant si poate cuprinde si ceva sexy, romantic, ori nu mai stiu cum, numai ca atmosfera va fi de thriller. Abia astept. Good luck!

starsgates spunea...

Uite si muzica!!!!
http://www.trilulilu.ro/sloop/45469b121b5eee

Mana spunea...

@Diana, tonomatul de la intrare merge. Am verificat.
@Prințe, dacă tu simți că ești mai confortabil cu cel de-al doilea scenariu, atunci asta trebuie să faci. Are rost să te contrazic doar de dragul contradicției? Și, cum spunea și Manole, lasă-l pe primul pentru primăvară. Atunci e anotimpul viermilor de mătase :P

starsgates spunea...

sau poate asta!!!:)))http://www.trilulilu.ro/Kukubau/aee60a5055d8af

Anonim spunea...

Incepe prin a pune un titlu. Maine, daca te vad la tigara prin fata renumitei institutii, o sa-ti atrag atentia daca-i "priceput" ori ba.
Salutari, draga artistule!

DV.

Un jurnalist spunea...

Inclina balanta! Hehe, ca deobicei am decizi grele de luat ca orice Balanta...

Anonim spunea...

Mai, mai…ce-am vrut sa zic si ce-a iesit. Normal ca habar nu am ce ziceai acu 20ani…Vroiam doar sa fac o paralela la clip-ul 2, subconstient vs. realitate… Percepi acum “realitatea” de acum 10ani, dar poate “visul” a fost de 20ani si l-ai uitat…E ceva mai clar? Scuze de confuzie. Si eu inclin spre thriller.

Mana spunea...

Păi, hai să echilibrăm balanța. Primul scenariu. Ar fi interesant de văzut care e influența perioadei următoare (alegeri, sărbători) asupra scenariului tău. Asupra poveștii. Ce faci? O trimiți pe sirenă la meetinguri electorale? Vaaai, ce tragedie! S-a murdărit pe degete cu cerneală de la ștampila de vot! Sau, mai rău, dacă o trimiți în bucătărie, să facă sarmale? :))

Un jurnalist spunea...

Inteleg Oxana! Am doua titluri: Organizatia "Paragon" si Padurea de mangrove. Va las pe voi sa alegeti dupa ce va documentati si apoi stabilim personajele.

starsgates spunea...

sincer, prima mi se pare ca are o gramada de variante,vezi H2o sau povestea cu sirena si mai sunt multe.
Iar daca nu se termina tragic s-a dus frumusete de poveste!
A doua are mai multe sanse sa prinda la public, deoarece ofera o infinitate de posibilitati.
Şi gata!:)

Anonim spunea...

yuppiiiiiiiii! Rezolvat masea! Zambet larg! Chef maxim! Yes!
NU, Mana, nu sunt de acord!
Sa stii ca duduita cea suava, ar putea fi de folos campaniei! Sigur ca da, sa imparta pliantele, cu el sexy! Adica de bunavoie si nesilita de nimeni, sa-i faca campanie, sigur cu target pe femei!
Cat despre sarmale, hmmm, ce sa-ti zic??? Ce poate fi mai romantic decat iubita mirosind a usturoi, si aratandu-i iubitului proaspata piftie, minunat decorata? :))))) Sigur, apoi urmeaza o cina de vis, urmata de noapte Sfantului Craciun, si fiecare ii daruie celuilalt cadoul! :))))
Of, ce romantic, ce romantic! :))))))

Stargates, te las pe tine sa ne spui ce crezi ca ii vor darui ei? :)))

Mana spunea...

Manole, ce tot țopăi pe talerul ăla al balanței? Prietenă-mi ești tu? Nu vezi cum se înclină?

starsgates spunea...

Eiiii, şi tu!
Da' ce-s io, cititoare-n stele?

Un jurnalist spunea...

S-a gatat! Mergem mai departe. Balanta s-a inclinat ireversibil!

Anonim spunea...

Nu topai io! Ca eu am fost prima! Celelalte raspunsuri s-au asezat peste! Iote ce ma mai inghesuie! Iote cum mai sar pe mine! :))))))

Starsgates, cum n-ai vazut perechea aia de izmene, d-alea noi, ca doar odata in an e Craciunul! Si nici sortul ala cu florile ale aminunate???? Of, of!
Cum? Zici ca mai era si altceva?:))))))

starsgates spunea...

Incotro patroane?
Da' să nu zici ca maine dimineaţa, ca mor de curiozitate!
Stânga sau dreapta?

starsgates spunea...

Doar un gol imens şi nimic mai mult meştere.:)

Anonim spunea...

Ne documentam la ce? Stii, subiectul asta care vrei sa-l abordezi nu e chiar asa de SF cum crede lumea. Multime de teorii si experimente in fizica quantica. E demonstrat déjà ca fotonii au proprietatea de a se “bi-locate” - a fi in doua locuri diferite exact in acelasi timp. Alte teorii spun ca impreunarea imaginatiei (a ceva ce poate exista) cu emotiile, da vietii posibilitatea de a deveni realitate. O alta teorie (participatory universe) spune ca e posibil sa traim intr-un univers creeat doar de constiinta noastra.

Anonim spunea...

Buna dimineata!
Dom Claudius cum stai cu scenariul?
O saptamana minunata!
ps. cafeluta si samovarul is pregatite!
Spor in toate! :)

starsgates spunea...

Cafea sau ceai, stânga sau dreapta, sf sau love story?
Hmm...

Anonim spunea...

Stargates cred ca s-a cam lamurit de care sa fie, acuma tatoneaza pentru titlu...hmm, eu am ales Padurea de mangrove, cu toate ca nici acest titlu nu mi se pare potrivit cu nciunul dintre clipurile prezentate(am vazut prea tarziu varianta, altul!). Oricum Pargonul nu m-a impresionat deloc. Ba dimpotriva! :)

Anonim spunea...

cafea sa fie. :)

starsgates spunea...

Cafea să fie!:)
Thriller să fie!
Alt titlu să fie!)))

Un jurnalist spunea...

Carcotaselor! Cine vrea alt titlu, sa puna mana si sa scrie! Aveti si optiunea asta, Starsgates! De scris ne apucam ceva mai incolo, Manole. Sa terminam cu detaliile astea!
@Oxana: Nu pot sa scriu asa ceva... Asta e SF pur. Oamenii vor "action"! Sa ne concentram pe un thriller politic sau cyber. Eu vreau cafea, dar la nisip! Se poa'?

starsgates spunea...

Scrie, să vedem ce iese sau ce-ai vrea să fie şi mai vedem apoi cum e cu titlu.

Anonim spunea...

Cafea la nisip, sefu??? Asa de luni de dimineata! Ce asta nu e buna??? Ia la mama, la filtru! :))))
Pai ori adun acum fir cu fir de nisip, ori caut titlul asta...sau l-oi gasi tocmai printre...?
Starsgates, noi carcotase???? Neeeeeeeeeeeeeeeeee! :)))))))))

Un jurnalist spunea...

Fara o cafea turceasca nu sunt "in the mood" astazi. Cautati si voi Kurukahveci! Nu va ganditi la prostii, da! E o marca serioasa!

Anonim spunea...

Asta e buna, Patroane?
Poftim!
http://jurnaldesighisoara.files.wordpress.com/2008/07/img_24161.jpg

Un jurnalist spunea...

Dap. Imi place! Dar ce cafea e asta?

Anonim spunea...

Cum de care cafea? Cafea speciala de dupa ceremonie, pai cum altfel?!! :)))))))
Vezi ce-ti mai place??? Of, of, si ce te-ai mai codit!!!! Abia acum vezi ce-ai pierdut, atata timp!!!! :)))))))

Mana spunea...

Cafea, cafea! Dar chiar bosniacă? Manole, ce te mai pricepi să duci cu zăhărelul! :))

Un jurnalist spunea...

Asadar, te-am prins! Nu era turceasca? Acum imi explic de ce se plangeau clientii ca e "indoita" bautura cu apa!

Anonim spunea...

Bosniaca, bosniaca! Dadaca cum sunt(pentru pitici, da?!, merg si io pe regimul spartan, ca deh, sa fie voinic cand o fi mare!
Patroane, la bautura se refereau, nu la cafea! Dap, pe aia care o dai tu! Ce sa facem? Acum o sa fiu mai cu grija(ca asa e la pitici!), tot ce interzis ii tenteaza! :))))))

Anonim spunea...

Eu zic ca nici un titlu nu suna bine. "padurea de mangrove" ma duce cu gindul la "padurea spinzuratilor" iar "Organizatia Paragon" e un titlu prea explicit...Un titlu scurt, care se leaga de esenta scenariului ar fi ideal.Nu stiu ce vei scrie, insa daca ar fi sa pun un titlu la clip 2 as pune ceva de genul "The pill" - face posibila trecerea intre cele doua lumi, sau "Knob" - legatura materiala intre vis si realitate.

Anonim spunea...

Thriller politic

starsgates spunea...

Taaare aş mai bea un must!
Şi un dovleac (ludaie i se spune pe la noi) la cuptor!
Cât despre titlul romanului, văd că patronu' iar ne ţine cu nervii în pioneze!
Da' zi odată, că deja cei doi neuroni ai mei încep s-o ia razna!:)))
Ce, n-ar fi tare ,,Cu neuronii-n pioneze!,, bombastic, nu?:))))))

Diana spunea...

(Am fugit din clasa virtuala).
Oxana, imi plac teoriile de mai sus...chiar exista? Le-a formulat cineva?
Si mie mi-ar place alt titlu in afara de cele doua din sondaj.

Diana spunea...

Starsgates, nu mai vorbi de must si de placinte...Nu pot sa ma misc de aici nici sa imi iau o cafea de la automat (in cancelarie e o videoconferinta si le stric cadrul :( )

Anonim spunea...

Hai li, hai lo, ce viata misto!
Salve fetelor? Ce mai faceti?
Hmm, mangrove...imi suna si mie cam asa de parca se serveau coapte si bine insiropate...da nici cu paragonul nu imi e rusine...ce sa fie...atele ori implant, sau poate paragon arici, mancare de pisici?

Starsgates, dovleac d-ala bun??? Cu zahar si scortiosara...? Hmm simti cum miroase?
Si must...bun! Multam! :)))))
Oxana, thriller politic?? Ooo, pai la noi e unul continuu! :)))))
Diana, de unde zisesi ca fugisi? :)

starsgates spunea...

Nu, fără zahăr meştere! Se poate?
Simplu, natural ca şi titlul patronului.:)

Diana spunea...

Manole, fugii din clasa virtuala :))
Tineam cursuri la un masterat online si studentii nu prea se indemnau sa raspunda...

Si nu mai vorbiti de placinta ca imi e foame si nu imi vine sa ies in aglomeratia de afara.

Mi-ar place titlul "Dream hunted".

Diana spunea...

Starsgates si Manole, va las sa serviti clientii singuri citeva zile...eu i-am cerut patronului concediu medical.
Ma duc cu calculatorul la spital :).

Diana spunea...

Singure, scuzati-ma...nu am observat greseala.

Un jurnalist spunea...

Iar faceti revolutie in lipsa mea doamnelor! Nu va plac titlurile, foarte bine! Adun propunerile voastre si refacem sondajul. Asadar, turnati aici! In privinta scenariului, lucrurile stau asa. In functie de titlu alegem intre un thriller politic, unul cyber sau altul cu spioni. E bine acum? Cat priveste variantele intiale sa ma explic. Paragon inseamna ideal, total, comprehensiv. Mangrovele sunt singurele plante care protejeaza pamantul de valurile de tsunami. E clar ce am vrut?

Anonim spunea...

@Diana, poti sa incepi cu John Wheeler (fost coleg cu Einstein). El spune ca “According to the rules of quantum mechanics, our observations influence the universe at the most fundamental levels” … “Our observations might actually contribute to the creation of physical reality. To Wheeler we are not simply bystanders on a cosmic stage; we are shapers and creators living in a participatory universe.”… “our observations in the present can affect how a photon behaved in the past.” Gasesti mai multe in articolul asta:
http://discovermagazine.com/2002/jun/featuniverse/article_view?b_start:int=0&-C=
Interesant de citit si: http://www.thequantumsite.com/articles/2006/03/dna_some_strange_experiments.html
Some modern physicists consider that the world of real objects only exists when are taken on by consciousness http://www.thequantumsite.com/articles/2006/03/the_effect_of_the_observer.html

Anonim spunea...

http://www.thequantumsite.com/articles/2006/03/the_effect_of_the_observer.html

Anonim spunea...

Dom Patron, pai se poate????
Adicatelea credeai ca scriem noi atatea comentarii si nu gasim niste amarate de definitii???
Of, of!
Stii de fapt, e foarte greu sa ne dam cu parerea asupra unui titlu al unui scenariu pe care il ai tu in cap si tot tu esti cel ce-l vei scrie.
Adica vrei sa scrii?? Te bantuie gandul asta de mic copil, atunci ia mataluta initiativa titlului, ia si plaivaisul in mana si spor la treaba!
Noi ne-om mai da cu parerea, om mai schimba vectorul, om mai lungi pelteaua, om reface decorul, adicate-lea, te-om mai ajuta!!! Altfel, n ritmul asta, ehehe, or mai trece inca doo'jda ani!
Capisci, Principe? :)))))

starsgates spunea...

Meştere, mi-ai luat vorba din gură!Asta aveam şi eu în cap.:)

Un jurnalist spunea...

Bine doamnelor. M-ati convins. Voi scrie literatura de sertar. Hai sa bem o bere ca la asta va pricepeti mai bine. Ah, era sa uit. Blondina vorbeste!

starsgates spunea...

Păi, ce te miri?
Cine poate să tacă aici?
Aaaa, dar în ce limbă? Nu pricep nimic!
Vrei s-o transformi în personaj de roman, sau doar un auxiliar bun de cadavru?:)))

Mana spunea...

Hmm... Eu nu-nțeleg! Ți-au trebuit 10 ani să-ți iei inima-n dinți și să înfrunți provocarea numită literatură de sertar?

Anonim spunea...

Draguta, ce faci? Bausi apa statuta? Bere? Pai se poate??? Nup. La bere nu ne pricepem...nu de alta dar parca altcineva statea ieri in scaunul de masaj!
Asa ca fa bine, ori dai un cockteil pe masura, ori poate un pahar de vin! Tie??? Pai o mai fi ramas ceva din ceaiul de tei de azi de dimineata???Da, poti sa-l bei pe tot! :)
Blondina vorbeste? Esti sigur? Sau acum tu esti singurul ce ai ajuns sa o intelegi? :))))))))

Anonim spunea...

uite doua scurt metraje facute de mine

http://www.youtube.com/watch?v=4AexKpNJNDU

http://www.youtube.com/watch?v=wYRJ-Zucgqg

eu daca vrei ma bag sa il filmez si sa il montez :)) trilaru' sau ce o iesi ....

Powered By Blogger