sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Psychedelic freakout


Ei sunt Crazy P***S. Cine iese sambata seara in club si vrea sa asculte cea mai tare muzica din lume, poate sa faca un drum pana in Manchester, aici:



Aromabar - 13th Movement



Aromabar - Kicks



Aromabar - Turnaway



Aromabar - Give it up



Aromabar - There's a better place



Aromabar - You are we

37 de comentarii:

Anonim spunea...

Sefu, parca ti-am mai spus ca esti un DJ bun. De obicei, mi-a placut muzica pe care ai pus-o, dar de baietii astia nu mai auzisem pana acum. Ai grija insa sa nu le pui numele complet pe afisele de pe geamul barului, ca nu stii cand dai peste niste doamne de moravuri inalte care te reclama la Protectia Consumatorului.

Mana spunea...

Facem prezența? =))

Un jurnalist spunea...

Bravo Ana! In sfarsit avem loc de distractie. Stiu ca sunt geniali astia "nebuni"! I-am placut din prima zi. Sunt printre cei mai tari in muzica de dans. Evident in lumea ailalta. Se bat oamenii sa-i prinda pe la un concert. Eu i-am descoperit din greseala, intr-un store de muzica buna din LA, Amoeba. Poate Oxana sa fii auzit de el. Am deschis lista de prezenta. Tu esti prima. Ceilalti inca isi cauta un mijloc de transport pana aici. N-ai grija de afis. I-am pus cu steluta pe cantareti, sa nu se prinda puritanii...

Anonim spunea...

Faina muzica, chiar faina. Trecui si de eticheta, dupa ce m-am prins ca era setare la teleportare...cu parantal control! Deh, asa e cand ai copii mici! :)))
Bravo, dom Patron, asa mai da! :)

Anonim spunea...

Sefu, eu m-as batzai, da' imi trebuie un warm-up inainte. Un gin cu gheata se poa'? :)

Un jurnalist spunea...

Nah ca avem inca doi clienti veniti la etajul 3. Asta e cel cu peretii tapetati in roz. Fiecare isi face singur bautura. N-avem barman la clubul asta de freakout. Totul este la dispozitie dar fiecare se serveste singur. Si atentie, este un loc fara iesire. Numai cei care sunt bine ametiti pot scapa de aici. Direct pe jgheabul de serviciu. Gin Beefeater sau Bombay?

Anonim spunea...

Patroane, apuca si sticla aia din dreapta,nu, nu aia, ailalta... Campari-ul , asa, multumesc! :)

starsgates spunea...

Unde nimerii?
A, uite-o pe manole?
Ce? Mestere nu mă mai lovi cu coatele!
Uite ce te mai zbânţâi!:)))

Anonim spunea...

Pardon, Starsgates! No, poftim si dumneata la dans! Iote ce mai danseaza Patronul! :))

Un jurnalist spunea...

Campari? Poate orange draguta! Ca asa gol n-am mai baut din clasa a 11-a, la bairamurile de infratire. Dar ce se intampla cu voi doamnelor? Ati venit singure? Niciun domn nu v-a insotit pana aici. Ce-o sa va faceti la intoarcere? Cine va comanda un taxi daca ajungeti ravasite la parter? Hai ca tac. Cine stie ce prostii mai zic dupa ginul asta!

starsgates spunea...

Meştere, îs cam şubredă, mi frică să mă bâţâi.
Patroane, cu voia ta mă retrag.
Noroc cu ozn-ul, că taxi mai greu prinzi la ora asta.))))

Un jurnalist spunea...

Ai dat bir cu fugitii la ora asta? Deabia s-a deschis barul si pleci? Rusine! Sau te duci sa-ti tii rand la sectia de votare?

starsgates spunea...

:))) Nu patroane, da' e prea modernă muzica ptr o baba ca mine.:)))
La votare doar spre seară.
A propos, cum stai patroane cu votarea?

Un jurnalist spunea...

Deocamdata n-am niciun plan. Tot ce stiu este ca ma voi distra cu un film pentru copii. Apoi in functie de stare voi urmari cu coada ochiului votarea. La televizor. Iar seara daca nu ies ai nostri trag o fuga. Glumesc...Sau, mai stii!

starsgates spunea...

Adevarul e,ce contează cine iese?
Nouă celorlalţi tot rău ne va merge.:(

Un jurnalist spunea...

Pai si atunci? De ce sa-ti pierzi timpul? E vacanta, pentru voi. Eu, insa, merg la treaba si de sarbatori.

starsgates spunea...

Musai să votez!
Datorie de onoare, patroane.:)

Un jurnalist spunea...

Succes! Sa-ti iasa bine!

starsgates spunea...

la fel si tie, o sa-ti para rau daca nu participi si tu.:)))

Un jurnalist spunea...

Mai, sa fie! Ce insistenta esti. Parca ai fi de-a lor! Hai ca mai vedem noi.

Anonim spunea...

Buna muzica...Azi nu am timp de Aromabar. Sper ca miine sa fiu mai putin ocupata. Va urez un weekend placut... la vot sau ...nu :-)

Un jurnalist spunea...

Ce pacat! Tocmai intrasem la etajul trei, unde ai nevoie de ticket special. Lasa ca recuperezi tu maine!

Mana spunea...

Frunze proaspete de mentă mai sunt? Să văd dacă rămân... :)

Un jurnalist spunea...

Avem de toate. Si cocktailuri Molotov, daca e nevoie!

Mana spunea...

Un cocktail Molotov se poate? Cu multă mentă! Împrospătează respirația... :))

Un jurnalist spunea...

Se poate. Uite un pahar. Bautura ti-o torni singura! Dar o guma de mestecat ai incercat?

Anonim spunea...

Patroane, bine ca-mi dadusi sticla aia...no, ca mi l-am preparat singura(doar asa ai spus!), campari orange, sigur ca da! O poti pune in raft, inapoi! Iote e aproape plina!

Vai de mine si de mine! Ce de scrumiere,pahare...si...ce-s astea...frunze de menta???!! Frunze,ca doar n-or fi fulgi... de nea!
Hai sa strang acum, daca tot am venit...ca oti fi la votare! :))))
Nah, uite e curat luna! Multumit. Patroane? :)

Un jurnalist spunea...

Foarte multumit. Felicitari! Oricum ai cam lipsit de la petrecere, asa ca ti-ai rascumparat absenta nemotivata.

starsgates spunea...

Nu sunt de-a lor patroane, nu-mi place să mi se spună ce să fac, îmi place să cujet cu capu' meu blond.:))))

Mana spunea...

Prințe, cred că era ceva în paharul ăla... Deși am băut doar bling cu multă-multă mentă, am amețit instantaneu... Of! Ce peripeții la plecare! Mi se descărcaseră de tot bateriile și n-am mai putut să mă teleportez acasă... Ce era să fac? Mi-am luat viteză pe jgheabul ăla de care ziceai! Adrenalină la greu! Mai ceva ca pe toboganele din concediu! :)) (Coloana pare în regulă, sper să nu apară probleme zilele următoare! =)) )

Un jurnalist spunea...

Vai Mana! Asa de rau sa fi fost? Eu nu mai stiu nimic. Am ramas peste noapte acolo si m-am trezit aici. Vad ca Manole a ajuns sa fac curat. Nu stiu cum dar bine ca mai e cineva treaz. Starsgates dupa cum vad a fost deja la vot. Singura treaza, se pare, de dimineata si care a fost la petrecere.

starsgates spunea...

Păi dacă am băut doar apă!:)))
Suntem în post patroane!:)))

Anonim spunea...

Lasă muzica şi du-te la vot, da?!
Altfel, patru ani de-acum încolo, n-o să pot purta cu tine discuţii politice.
Heei, cum adică şi ce dacă? :))

Un jurnalist spunea...

Am votat prin reprezentanti, omule! Cum sa nu mai vorbim de acum inainte? Pai, crezi ca votul l-a facut pe om sau omul pe vot?

Diana spunea...

Eu am reusit sa trec pe la vot...dar cam sufla vintul pe acolo! Si cei citiva care erau, erau pensionari. Cum spuneam - generatia trei alege pentru celelalte.

Anonim spunea...

@Claudiu, am aflat ca doamna "candidata" de care vorbeam zilele trecute a fost aici la o biserica. A fost mare petrecere de Ziua Romaniei, cu cintareti, candidati, plus televiziunea din Ro...Din povestile socrilor,a fost frumos :)

Un jurnalist spunea...

@Oxana: Normal, diplomatii fac frumos in fata viitorului premier. Dar se inseala. Protejatii au nevoie mai intai de patroni. Insa patronii s-ar putea sa piarda.

Powered By Blogger