vineri, noiembrie 07, 2008

Timp de voie

Atentie, acestea sunt clipuri interzise pentru difuzare nationala!

121 de comentarii:

Diana spunea...

:))) Dar se vede ca au fost gindite in alte culturi. La noi nu s-ar fi potrivit aceste clipuri.

Anonim spunea...

Eu nu le pot vedea de la servici...asa ca "No comment"

Anonim spunea...

V-am promis ca o sa vorbesc (extrem de simplist) de cum vad eu criza asta económica.. Hai sa incepem sa raspundem “global” la urmatoarele intrebari:
Cine e cel mai mare market? USA (« shop till you drop, baby »)
Cine e cel mai mare producator? “Made in China” (backed de US & W. Europe)
Cum produci bunuri ? Materii prime+ Energy (= oil = Middle East+ Russia+Venezuela)+ Cheap workforce (= Asia+Eastern Europe+ Latin America)+ Technical innovation (= USA)+Government (trade agreements, regulations etc.)
Cum produci technical innovation? Stock market(= modalitatea companiilor de a stringe bani ptr. viitor)+ Higher Education& Research(=USA)
Cine are cel mai solid si stabil stock market? USA (+/- investitori globali)
In ultima vreme, USA a inceput sa piarda suprematia mondiala. Ce face sa o recapete? Creeaza panica in market ….Va las pe voi sa deduceti restul.

Anonim spunea...

Interzise zici? Ei, aşa-i românul nostru....Nu-l apucă sfioşenia când se dezbracă-n pielea goală (la figurat, desigur) în direct, da-i plin de morală. (Dacă-şi închipuie careva că am vrut să fac referire la pudicul şi neprihănitul CNA, ei bine.... NU se înşeală.)

starsgates spunea...

Sincer, mi se par de prost gust. Poate sunt eu din altă lume, un pic mai veche, dar chiar nu-mi plac, aşa cum nu-mi plac nici comediile englezeşti.
Nu cred că am pierdut nimic dacă n-au fost interzise.

starsgates spunea...

scuze: dacă au fost interzise.:)

Anonim spunea...

Nici mie nu-mi plac, dar de ce să-mi spună altul? Pot alege să mă uit ori nu. De aceea ne-am procopsit cu binecuvântata telecomandă... :P
Plus că, pe mine, moraliştii ăştia de la CNA, mă calcă la bătătură. ;)

Un jurnalist spunea...

Oameni buni, ce mai conteaza! Le-au interzis americanii nu si romanii. Dar fiind ratata campania s-a renuntat le ele peste tot. Discutia despre dragut sau urat este insa alta. Depinde ce vrei sa obtii si ce te astepti sa vezi de la o reclama. De exemplu, nu vi se pare jenant clipul Rompretrol cu niste ciudati care apar pe post de angajati model? Ce transmite oare acel clip? Ca putem cumpara benzina de la ei?

starsgates spunea...

Ai dreptate atunci când spui că ai telecomandă şi nu e nevoie ca să-ţi spună alţii la ce să te uiţi şi la ce nu, dar nu ţi se pare că şi aşa e prea multă prostie la televizor?
Măcar de asta am scăpat.:)))

Anonim spunea...

Aici cam ai dreptate... :))
Da' tot mă calcă supervizatorii la bătătură... ;)

Anonim spunea...

Prinţe, trebuie să recunosc: cum bagă ăştia un clip publicitar, cum îmi iau tălpăşiţa pe alt canal... :)) Culmea, (şi, aici ar trebui să intervină "experţii" de la Concurenţă!) tare mi-i că se face blat pe faţă. Ce frasu' lor, chiar toţi deodată-şi iau pub-u?

starsgates spunea...

:))))Curios, şi mie mi se întâmplă la fel.:)))

Un jurnalist spunea...

Mai toate clipurile astea sunt cretine sau lipsite de sens. Astia care le fac fie exagereaza, fie le fac anoste. Pana la urma singurele care atrag atentia sunt cele de afara. Avem niste "creativi" care n-au nicio idee...

starsgates spunea...

Eeeei, iar exagerezi patroane, de ex clipu' de la pateul ardelenesc e simpatic.:)

Elisa spunea...

Mie-mi place ala de la Matache... :)

starsgates spunea...

:))) Patroane, vezi că încep să curgă reclamaţiile.:)))

Elisa spunea...

Si mai imi place aia cu fetita si baietelul care infuleca ..ceva cu..CASCAVAL CA AL TAU...
Unele reclame par decupate din realitate si acelea imi plac mie,asa cum e si Obama...hahahahahahahaha!

starsgates spunea...

Da aia elisa cu nica in copac?:)))

starsgates spunea...

hai să vedem câte reclame româneşti ne sunt pe plac?

Elisa spunea...

da...si aia e tare...faina,auzi la ea...sa-i ramana numai ei si portia lui...minte de-ngheata apele...hahaha

starsgates spunea...

Da aia cu sssalam sssăsesc?
Vezi patroane că stăm bine şi noi?:)

Anonim spunea...

Buna seara! Fum de sa-l tai cu cutitu', nu tu cafele, nu tu cocktail! Pai asta e subiect sa-l discutam asa pe gol?:))))
Reclamele de la BCR...sunt deosebite cu un singur amendament sa aiba si logica...
Si cele de la cafeaua jacobs...
Ma mai gandesc...
Patroane, iote cate fete ai aici in bar, nu zici si tu nimica din muzicuta? :)))

Elisa spunea...

iata una care ma enerveaza:"SIGUR CA POTI...."

Elisa spunea...

Mai imi place aceea cu retelele ...diferite..hohohohho...si apoi...,hahahaha

starsgates spunea...

Ha, meştere da' cea mai tare e aia cu fulga.:)
Care-i aia cu sigur ca poţi elisa?

Elisa spunea...

Ha ha ha...cuuuum,nu stii??aia ce-o face Andreea Marin,cu vopseaua de par Garnier :)

Elisa spunea...

Daaaaa...,manole,aia cu impiedicatu de la Jacobs este superba,dar n-am mai vazut-o demult :)))))

starsgates spunea...

A, da aia nici mie nu mi-e pe plac.:)

starsgates spunea...

Şi cea cu ,,mulciumeşc mami,,?:))

Elisa spunea...

..ma mai enerveaza asta:consumul de sare zahar si grasimi dauneaza grav sanatatii.... :lol:

Elisa spunea...

si cea mai enervanta ,proaspata,este aia cu modemul de inchiriat... :(((((

starsgates spunea...

Da, zahărul e un...dulce.:)
Da' de ce nu dăunează oare şi alcoolul?

starsgates spunea...

Ups! Sigur în limite normale, patroane e chiar indicat.:)

starsgates spunea...

Măcar aia arată fosta viaţă de cămin studenţesc, combinată cu modul de viaţă de acum.:)

Elisa spunea...

Starsgates,
sa ne intelegem,nu-mi place ca reclama,ca mi se pare stupid sa inchiriezi un modem,cand pitipoancele poarta hainute scumpe,umbla pe la clunuri scumpe si n-au bani de...modem?/Hmmm,nu-i realista,asta zic,dar nici artistica nu-i...

Elisa spunea...

pe la cluburi*

Elisa spunea...

da,ca bine zici...de ce nu-i cuprins si alcoolul??
Am o poveste cu ...alcoolul...,o sa o spun odata pe blog,ca-i mortala... :lol:

starsgates spunea...

Ptr. că umblă pe la cluburi scumpe tot pe banii altora, hainele tot aşa, atunci de ce n-ar fi şi modemul tot aşa?.:))))

Anonim spunea...

Fetelor, câtă răbdare puteţi avea.... :P
Să urmăriţi clipuri publicitare, şi să vă şi placă! Ioooiii... :))

Io cu răbdarea stau cam prost, în timpul ăsta iau pauză de fumat şi mormăi printre dinţi. Ei, că mă mai prind ele când am treburi pe afară şi le-aud, nu se pune. Dar unul mă omoară cu zile şi tocmai ăla intră când mi-e mie lumea mai dragă.... Cum mă aşez la masă, cum apare puştiu' neînhibat cu "...ptiu, ce pute..." Ce mai, un adevărat coşmar! Degeaba strig "închide-i gura", paguba s-o făcut.
Cineva, de Sus (Nu! Nu mă urăşte!) numa' se prăpădeşte de râs pe seama mea. Ori vrea musai să nu mă vadă făcând burtă? Ceva pe-acolo... ;)

Elisa spunea...

OK...am publicat articolul de care ziceam.Merci Starsgates ca mi-ai dat ocazia sa-mi amintesc ca...ma prapadesc de ras numai cand imi amintesc faza...
SuKaRiT,
pai nu ma uit la ele,dar...ma trezesc si schimb cand aproape a trecut tot calupul.E ca o ...un drog,ai nevoie de el fara sa-ti dai seama il iei si ti-a ramas,se ..sedimenteaza,hahaha

Anonim spunea...

Am vizionat in sfirsit aceste reclame. In general,cind se face advertising in televiziune, se cauta sa se creeze o anumita stare emotionala (fie de fericire, disgust,aceptanta,surpriza,
shock etc.) intr-un timp extrem de scurt (secunde) cu scopul de a-ti aminti un produs/service. Asta e scopul final al acestor reclame (de pe blog).

Anonim spunea...

Elizo, cum vine asta, hm ... "...e ca un drog..."? Adică de unde ştii tu cum vine asta, ha?! Treci mintenaş la colţ... da, da, pe cojile alea de nucă... =))

Elisa spunea...

SuKaRiT,
:((((((,din nucul tau/meu????!!!
Asa-mi inchipuiam,Cavalere,ca doar nu stim numai ce-am... experimentat,da?
=))

Anonim spunea...

Mie chiar mi-au placut. Stiu, sunt singura de-aici. Ma dezgusta pudoarea falsa. Si asha cum spunea si Oxana, asta este scopul reclamelor: sa creeze o stare emotionala intr-un timp scurt si care sa-ti ramana in memorie.
O foarte mare parte din reclamele din Romania sunt atat de fade si de insipide. Daca ma intrebi repede, ce reclama imi place, sincera sa fiu, nu-mi vine nimic in minte acum.

Un jurnalist spunea...

Ei bine, acum ca barul s-a animat pot sa revin printre clienti. Ana e singura care ma sustine. Merci. Eu nu am nicio apreciere pentru reclamele romanesti. Fara sa exagerez, Starsgates! N-am spus ca nu merita nimic, dar sunt ceva mai pretentios... Cele pe care le-ati vazut aici sunt haioase dar pudicii din audiovizual le-au interzis. Cum spunea Oxana pentru asta se fac, sa te atraga, sa te enerveze, sa te fac atent, sa-ti aduci aminte, etc. Nu ca sa te convinga sa cumperi cu vorbe explicite. Ce sa bem in seara asta? Se ofera cineva sa puna o retea tare si o muzica pe masura?

Anonim spunea...

Eu raman fidela unui gin fizz. Merge s-un vin dulce. La muzica, Printe, te las pe tine, pentru ca imi place muzica pe care o alegi.
P.S. Si eu mersi. :)

Un jurnalist spunea...

Nu stiu ce sa fac... Sa pun muzica acum sau mai bine la 12 noaptea cand se incinge atmosfera?

Anonim spunea...

Primim noi musafiri la 12 noaptea? Pai, sa mai asteptam otara :)
Intre timp mai aerisim barul, maturam cojile de nunca imprastiate de SuKaRiT, mai schimbam putin decorul pentru onomastica si asteptam si apara sfintii sarbatoriti. Poate ne fac si cinste :P

Anonim spunea...

Erata: A se citi printre randuri.:D
Este evident ca am nevoie de-o cafea tare. Serveste cineva la bar in seara asta sau pun eu filtrul?

Un jurnalist spunea...

Vai de mine! Am uitat de sfinti. Cineva de sarbatorit? Ca eu mi-am platit datoriile de dimineata. De asteptat, n-am probleme. Am chemat-o si pe blondina, care de la o vreme e mereu ocupata. O fi Blue care o tine strans...

Anonim spunea...

Ce se mai aude cu scenariul? Progresam...sau luam inca o pauza de 10ani?

Anonim spunea...

Blue nu mai raspunde nici la buzz-uri de ceva vreme. E busy.
Cred c-a si uitat de existenta blondei. Nu mai are ochi si interes pentru sexul ...hm, cum sa-i zic... frumos sau slab? :D
Blue, o cafea? ;)

Un jurnalist spunea...

Cu scenariul mai facem o incercare. Astept de la voi sa centralizati numele pentru titlu. Apoi, preiau comanda. Voi stabili linia povestii, vi-o spun si ma apuc de treaba. Dar sa nu credeti ca sunt asemeni scriitorilor balzacieni. Ma gandesc si eu, ca sunt abia la inceput.

Anonim spunea...

Aici e cam frig, asa ca ar merge un Spanish Coffee (ptr.2):
1.5 oz. Cointreau (sau liqueur de portocale)
0.5 oz. Amaretto (sau liqueur de migdale)
1oz. liqueur de coffee
1oz. cognac
1.5 cani de cafea
Baton de vanilie
Lime
Frisca, ciocolata
(1oz = 0.1cup)
Disco music 80s ?
http://www.youtube.com/watch?v=K52KOk1Tu5k&feature=related

Anonim spunea...

Va mai amintiti de Modern Talking? :))
http://www.youtube.com/watch?v=Yw22FOms58g

Pe unde's fetele?

Anonim spunea...

Ana, multumesc pentru cafea! Cu mare greutate...m-am strecurat printre, gata, am ajuns!
...uite, pune sacou' asta pe tine, e cam racoare! ;)
Printe?

Anonim spunea...

Blue, bine venisi! Mersi frumos de sacou. Ma cam luase putin cu frisoane, dar acum sunt ok.
In timp ce pregateam cafeaua, ma aborda blondina. Cica se simte cam neglijata. Asteapta miezul noptii, sa-ncalzeasca atmosfera. Printe? :D
Oxana, faina muzica '80.
Pana se aduna clientii, bag si eu un Nick Cave.
http://www.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM

Anonim spunea...

Ce zici Printe? Sa dau eu de baut? Bine uite dau! Un rand la toata lumea care ce vrea! :)

Un jurnalist spunea...

Vezi Ana! Ti-am zis ca ne vin musterii! Bine te-ai intors, Blue!Frate, spune-mi si mie ce e cu fata asta. Mi-ai adus-o pe cap si nu stiu unde s-o pun. Muzica e tare buna. Facem un bairam d-ala din liceu? Iar cafeaua e exact ce trebuie Oxana! Frig la voi, frig la noi! Parca am fi unul langa altul pe planeta asta! Hai noroc cu ceva tare! Tequila?

Anonim spunea...

@Manole: Multam! Sa ne traiesti!

Anonim spunea...

@Claudiu: Eu+tequila=dezastru...No, no, no

Anonim spunea...

Frig la voi...Frig la noi...Sa ne gindim la locuri mai insorite
http://www.youtube.com/watch?v=iuTQtBNc59U

Un jurnalist spunea...

MI-AM PUS SUBA SI AM IESIT AFARA! E GROASA RAU...

Anonim spunea...

Printe, da, vrem bairam. Da' ce te faci cu blondina? Nu vezi cum sta singura, in colt? S-o fi pedepsit-o SuKaRiT? O fi pus-o si pe ea pe coji de nuca? Daca nu-si revine, da-o afara. Blue, alta de rezerva n-ai? Poate o roscata. O fi mai activa si mai limbuta decat blonda noastra. :)

Un jurnalist spunea...

Da' ce ai cu fata? E si ea un suflet. Pe frigul asta se ofera cineva s-o gazduiasca? Ca eu am treaba cu clientii pana noaptea tarziu! Sa discutam despre culori? Cine alege altceva? Sau avem prejudecati cu blondele?

Anonim spunea...

Oxana ce bei? Sa traiesti! :)

Anonim spunea...

Ah, Printe, nu ma intelege gresit. Ziceam asha, schimbare pentru diversificare. Sa mai testam si alte culori. Blondina noastra e cam trista azi. O avea si ea probleme si n-o intreba nimeni de suferinta. Poate reusim, totusi, s-o invioram. C-o tequila?

Anonim spunea...

Ce-aveti cu blondele??? :-((
@Manole: eu mai am un chef in lumea reala, o sa beau mai tirziu acolo..
@Ana: nu am gasit nici o roscata...in schimb am gasit o "Lady in Red"?
http://www.youtube.com/watch?v=nVsCBd_SXgY

Anonim spunea...

Ana, na, i-ati starnit curiozitatea SuKaRiTuLuI pentru reclame. Oops! Daca a prins reclama la cafea?! ;)
Inca putin gin? Vine Ioana cu gheata! :))))))))

Anonim spunea...

Oxana si tu? Si eu...sau suntem doar vopsite? :)))
Petrecere frumoasa! :)

Anonim spunea...

Blue, si lamaia? :)
Oxana, doamna e binevenita!

Un jurnalist spunea...

Na, ca v-am prins. Blonde aranjate. D'apai e normal. Platinate sau suivitate in degradeu? Intreb si eu cu interes dupa ce azi am stat o ora la salon sa-mi vina randul la tuns. Am invatat cum se face un vopsit pana mi-a venit randul... Ce vreti sa fac, sunt marcat de experienta! Shot#2, tequila.

Anonim spunea...

@Manole: natural = avantaje, dezavantaje...cred ca stii si tu :-)))
Eu am chef de muzica de liceu/facultate 80's-90's...
Cindy Lauper?
http://www.youtube.com/watch?v=Tqf9PuKi63E&feature=related

Anonim spunea...

Cum puteti sa beti tequila??

Anonim spunea...

Ana, lamaie zici? Ha! Pai...s-a dus neica, toata vara am baut ceai de la Print! Cum, nu stii? Ehee...ceremonii peste ceremonii, si acum ma dor genunchii! Uite ceasca, nu e ceasca, n-o tii bine, ba e cu toarta inspre, ba cu fata te miri pe unde, cand cu frunze uscate, cand verzi cu lamaie...de nu prea stiai ce-i acolo si cam ce trebuie sa faci! Foarte greu la inceput! :)))

Anonim spunea...

Eu am plecat...Va "vad" miine la cafea. O seara buna tuturor, visuri placute

Un jurnalist spunea...

Oho! Ce vremuri, Blue! Ceremonia ceaiului! Invatata in taramul de est. Acum, insa, astept si eu un Ahmad Tea de la Imparateasa si inteleg ca nu mai gaseste. Niciun slujitor nu e vrednic sa-l aduca. Asa ca beau si eu ce-oi gasi prin barul asta. Shot#3.

Anonim spunea...

Printe, stiindu-te extrem de pretentios...cine crezi ca se incumeta? ...Doar nu vrei sa varsam iar apa aia fierbinte! La sticla vrei? :)))
Hai noroc!
(auzi, da' niciun sfant p'aci?!)

Anonim spunea...

Printe, ca tot ai stat o ora la salon..ce-ai vazut? Care sunt tendintele de toamna-iarna in materie de culori? Tot suvitele au ramas la moda sau e uniform acum?
Blue, pai eu vara asta m-am cam plimbat. Nu am onorat ceremoniile de ceai. Ai grija de genunchi, te rog! E vremea innorata si durerile sunt mai mari. Incearca c-o foaie de varza :D

Anonim spunea...

Printe, am io o punga de siyah cay, daca vrei. Eu cu ceaiurile mai rar, cafeaua ma tine in forma.

Anonim spunea...

Domnita Ana, mai zvacneste asea cate un genunchi...m-am gandit io ca-i de la vreme!
Dap, te stim, rebela, nu te dezici, treci la penitenta! :)))

Un jurnalist spunea...

Asadar... Cu tendintele la hair stylist sunt complet pe dinafara! Am vazut ca ar fi un fel de degrade, dar nu ma intrebati ce inseamna asta ca habar n-am! Sunt si eu pretentios ca-s din familie buna si m-au educat de mic parintii. Acu' ce sa fac, sa ma dau cu clasa muncitoare ca sa fiu popular? De ceai zic si eu ca-mi place caci rar mi se intampla sa-l beau. Asta de care vorbeam m-a dat cu rotile in sus si de-aia il tine minte! E la fel ca un espresso dublu. Asa ca merge si-unul de asta cand ramai fara cafea...

Anonim spunea...

Azi, duminica, ma supui la penitenta? Dupa ce maturai si cojile de nuca? Nu-i da idei lui SuKaRiT, ca acum vine cu sacu'. :)

Anonim spunea...

Printe, ramai in continuare pretentios si spune-mi ce masuri ai luat cu blondina? O mai pastrezi sau nu?

Un jurnalist spunea...

Parca i-as da-o lui Blue inapoi! Nu ca n-ar fi utila. Esteeeee! Da' eu zic ca si-a mancat malaiul pe aici. Nu stie sa faca mai mult de atat. Mi-ar trebui o sfarleaza... Sa se invarte pe la mese, sa zambeasca peste poate. Ai tu o idee ce sa facem, Ana?

Anonim spunea...

O face unu' vedeta! A remarcat-o de mai mult timp, nu stia cui s-o ceara, asa ca l-am trimis la tine! :)))
Ana?

Anonim spunea...

Eu sunt pentru schimbare. Daca nu mai da randament, out! Ma bazez pe Blue ca ne-o gasi o sfarleaza buna. Cum o recrutam? Blue?

Un jurnalist spunea...

Dragii mei. Asa cum am promis, muzica buna pentru toata lumea vine in cateva minute. Enjoy it!

Anonim spunea...

I'm back! "Sfirleaza"?...Hmm...Ce zici de asta? O angajam?
http://www.youtube.com/watch?v=-g8c_lmIPOQ

Anonim spunea...

P.S. Sper sa fie OK...

Anonim spunea...

Io ma gandesc s-o lasam pe Marita Imparateasa sa stabileasca criteriile dupa care va fi aleasa! Apoi va fi organizat un casting! Juriul...nush! Printe? :))

Un jurnalist spunea...

Bravo Oxana! Ce tare e tipa! Dar crede-ma, cu asta dam faliment. Deja ma ustura mainile de la cioburile aleia! Si cum se face ca mai e si blonda! Zic sa tragem un casting. O asteptam pe Marita si ii dam drumul. Avem nevoie de un juriu si de anuntul de angajare. Restul facem batand din palme. Pe muzica, evident!

Anonim spunea...

Printe, poate ceva...exotic, ha? Nu, nu m-am gandit la fosta clarvazatorului 6/49, stai linistit!
Oxana, nu vad tubu', ii tare diva? :)

Anonim spunea...

Blonda o fi vopsita...Acum chiar trebuie sa plec. Noapte buna! Buna muzica, insa eu sint in mood de disco azi :-)

Anonim spunea...

Sa nu care cumva sa ne excludeti pe noi, doamnele, din juriu! E nevoie si de-un ochi ...obiectiv. :P
Baieti, ma ocup eu de anunt? Astept doar datele de la voi. :)

Anonim spunea...

@Blue: daca Claudiu a vazut clip-ul inseamna ca link-ul e bun...mai incearca.

Anonim spunea...

Oxana, tehnic nu se poate acum! N-am spus ca nu e bun linkul. :)

Anonim spunea...

Blue, fata-i sora geamana a blondinei.

Un jurnalist spunea...

Muzica asta e de pregatit mintea pentru ce va sa vina, Oxana! Maine vine si partea a doua, de incalzit picioarele. Fata e buna de data afara, Blue! Altfel,n-am ce sa zic. Stii cume vorba aia: noaptea, toate pisicile sunt negre!Ana, singur ca intrati in juriu! Pai se poate fara? Si daca te ocupi de anunt, mi-ai luat piatra de pe inima! Ca nu vreau sa fiu acuzat de una-alta, ma intelegi... Sa stiti ca blondina plange de cand a aflat ca-i libera...

Anonim spunea...

Oxana, petrecere frumoasa! :)

Anonim spunea...

Ana, sigur ca este nevoie de un ochi...obiectiv! Chiar nu stiu ce ne-am face fara! Apreciem! Stii, va putem trimite casetele dupa! E bine? :))

Un jurnalist spunea...

PS: Sigur ca nu-s singur, Ana!

Anonim spunea...

Plange fata noastra? Hai ca ma ofer eu sa-i platesc taxiul pana acasa. Deh, solidaritate feminina. Ce casete, Blue? Ntz, ntz! Sa le prelucrati voi? Vrem sa pipaim "materialul" pe viu si sa-l cantarim bine...din ochi. Bine ca o sa fie si SuKaRiT cu voi in juriu, ca altfel...
Vedeti sa nu=i testati si genunchii. :P Fara coji de nunca, e clar? :D

Un jurnalist spunea...

Domnita Ana! Juriul il facem impreuna dar criteriile de selectie sunt apanajul sefului! Adica, ce moi qui decide! Daca te simti in putere, stam de vorba si mai negociem...

Anonim spunea...

Asteptam criteriile! Pentru probe (e o alta etapa, nu?!) ne vom consulta neintarziat! ;) Si da, avem o pernuta! :D

Mana spunea...

Parca ziceai că de la mine așteptași criteriile. N-am citit bine sau sunt gata exclusă?

Anonim spunea...

Sefu', nu ma bag! :) Ai ultimul cuvant, sigur. Eram doar putin prevazatoare, ca vezi ce s-a intamplat cu blondina. Ai pus-o pe liber dupa 2 saptamani. Acum o sa fie mai bine. Sunt sigura. Cu un asemenea juriu n-ai cum sa dai gres.
Acum, domnilor, permiteti-mi sa ma retrag. Noapte buna! Pe maine!

Un jurnalist spunea...

Vai de mine! Ne-ati prins doamna! Si noi care ne jucam singurei prin bar... Asa e! Am ajuns la al patrulea...cincilea shot. E cam greu sa tin minte toate... Dap. Facem criteriile dupa cum spuneti. Impreuna, adica...

Mana spunea...

*așteptați. Scuze... Nu, n-am băut altceva decât apă minerală. Dar e foarte târziu. Sau prea devreme :)

Anonim spunea...

Doamna, te las in compania domnilor! Ma bazez pe tine la stabilirea criterilor :) Nu fi toleranta! :P

Anonim spunea...

Printe, io ma duc sa strang...va las un pic sa discutati! :)))

Un jurnalist spunea...

Eu zic sa reflectam pana maine, pe lumina. Cand avem toata lumea treaza... Marita sa vina cu criteriile, eu cu okay-ul, doamnele cu membrii juriului si cu anuntul iar domnii cu probele. O noapte linistita, va urez!

Mana spunea...

Halal curteni! Cum apar eu, fug care-ncotro! Unul nu mi-ar oferi un cocktail... Ba, colac peste pupăză, strâng repede prin bar și pleacă toți, lăsându-mă singură! Biiine....

Anonim spunea...

Marita Imparateasa sa te ajut? :)

Un jurnalist spunea...

Cum ziceam. Sunt in drum spre dormitor. Am un vartej in cap de la tequila. Recuperez eu, promit! Uite, Manole se ofera, MARITA DOAMNA!

Anonim spunea...

Printe, ne descurcam! Lasa cheile, unde pleci? :))

Anonim spunea...

Asa, deci Marita Imparateasa cu ce sa fie servita? O licoare ori o cafea? :)

Anonim spunea...

Presupun ca un mojito! Dar...ii duc si o cafea! :)

Mana spunea...

Păi, acum o licoare și dimineață o cafea :D

Anonim spunea...

Marita Imparateasa, va rog sa pastrati si cafeaua, cine stie cum vor fi lemnele maine dimineata, iar cuptorul cu e stricat...iar la solar dureaza prea mult! :))

Anonim spunea...

DOAMNA Imparateasa, nu-i nimic daca se raceste cafeaua, iote sunt lampasul la mine!Sau preferati maine dimineata sa fie proaspata? :)))

Powered By Blogger