luni, noiembrie 10, 2008

Turkish delight

O cafea primita de la un anonim. Merita sa incep saptamana cu asa ceva, nu?



Aromabar - Deeper in Love



Aromabar - Let's Push It



Aromabar - Our Love Nest



Aromabar - M.U.S.I.C.



Aromabar - Amame



Aromabar - Be There For You



Aromabar - Always Be Your Lady



Aromabar - Desire

67 de comentarii:

Anonim spunea...

:)))))))

starsgates spunea...

Vezi meştere, prea multă cafea strică.:)
Asta da cafea turcească.:)

Anonim spunea...

Starsgates imi permit sa zambesc, ma bucur ca a inceput saptamana asa. :)

starsgates spunea...

Vai meştere, eu zâmbesc la sfârşitul săptămânii.:))

Anonim spunea...

Tinand cont ca am curs saptamana asta, am zambetul agatat de dimineata...pana la sfarsitul saptamanii. :)

Un jurnalist spunea...

Buna dimineata doamnelor! O cafea speciala primita de la un necunoscut! Ce ziceti de chestia asta?

starsgates spunea...

Noi nu primim cafele de la necunoscuţi.:)

Un jurnalist spunea...

Ma scuzati daca va deranjeaza cafea mea. Doar eu am primit-o de la un anonim, nu si restul celor care sunt acum in cafenea. Cum sunt proprietarul localului, inteleg ca exista cineva care, cu intarziere ce-i drept, s-a oferit sa-mi faca o surpriza placuta.

starsgates spunea...

Glumeam patroane.:)))
Un asemenea maestru în cafele trebuie angajat!:))))

Anonim spunea...

Inteleg ca tu ai primit-o de la un necunoscut, trecand prin mainile tale, pentru noi este de la tine :)
Asa da.:)
Starsgates: nici bomboane, nu?:))))

Un jurnalist spunea...

Nu m-am suparat doamnelor. Inteleg ca v-ar fi placut sa fac eu, cu propriile maini cafeaua, dar ce sa fac, m-am grabit sa o servesc. Dar cu prima ocazie, o sa fie made in Aromabar...

starsgates spunea...

Păi cum meştere, că doar e destul să ne ducă cunoscuţii cu zăhărelul.:)))

Mana spunea...

În ultima vreme, în Romania au luat amploare programele de mystery shopping... (Ba chiar s-au înființat firme specializate în așa ceva!) :))

Un jurnalist spunea...

Vrei sa insinuezi ca m-au descoperit unii? Ca am devenit o tinta? Sau vorbim asa, in general?

Mana spunea...

Un mystery shopper poate să vină la tine în bar ca urmare a dorinței tale de a-ți evalua personalul și serviciile sau ca urmare a dorinței competiției directe de a face un research =))
(...Deci trebuie să mă gândesc azi la criteriile alea :)) )

Anonim spunea...

Printe, ne mai uităm mult la...holograma aia?! Iote nişte apă fierbinte aici (precis o aşteaptă pe Ana la ritual, ăăă... la ceremonie!) şi cu nişte plicuri aduse (mai prevăzător din fire!) fac o cafelută! ...na, care şi-o fi uitat unditele p'aci!

Un jurnalist spunea...

Multumesc Blue ca iei masuri! Am nevoie de un sprijin. Ca poate mi se termina stocul si raman doar cu zatul... Astept sa-i dam drumul la concursul de angajare. Am prea multe cheltuieli cu tanara din est, ma intelegeti ce vreau sa zic...

Anonim spunea...

Mana...ne furculitionam cu raitingul? :)))))

Mana spunea...

Nu. Dar poate vă înscrieți în același patronat :))

Anonim spunea...

Sa treaca la ? Mai stii, cu atatea schimbari la decoratiuni ? :)))))

Un jurnalist spunea...

Mana! Sa stii ca am luat in serios varianta ta. Deja am angajat un detectiv particular. Primesc raspuns in seara asta. Se pare ca ma urmareste cineva...

Mana spunea...

Nu e nevoie, Prințe. E o practică destul de obișnuită. Spiritul antreprenorial are doar de câștigat! :D (Și - cum spuneam - în marketing, cel mai important este diferențiatorul!)

Un jurnalist spunea...

Sa inteleg ca-l incurajezi pe hot sa fure! Bine Mana. Ma gandesc atunci ca n-ar fi incorect sa-mi fac propriul anturaj si sa le dau posturi in castelul-fantoma. Un fel de guvern din umbra care sa preia "puterea"...

Anonim spunea...

Bancu de luni:

Reflectie a unui investitor la bursa:
"E mai rau ca un divort! Am pierdut mai mult de jumate din avere si sunt tot insurat!"

Mana spunea...

Să preia ce, Prințe? Puterea într-un castel-fantomă? Dar cum le dai posturile? Criteriile le-ai formulat? :)) Vaaai, vai! Puterea unei împărătese nu stă într-un castel-fantomă, ci sub tiară! (Parcă așa ziceam odată, într-un comentariu!) :))

Un jurnalist spunea...

@Oxana: Dragut si plin de invatamninte. Uite altul: Un batran se intalneste cu Dumnezeu si afla ca poate sa aleaga o boala mai usoara inainte sa moara. Are de ales intre Parkinson si Alzheimer. Alege prima si ii spune lui Dumnezeu: prefer sa curga cateva picaturi din paharul de bautura decat sa uit unde sa torn...

@Mana: Uzuprarea puterii este una dintre cele mai vechi indeletniciri. De ce la tine ar fi altfel? Intelegi ca am facut doar o paralela din viata reala. Si ca sa pastrez analogia, daca tot vorbim de fantome de ce nu am face un vapor al fantomelor. Asa poate ca ideea mea ar fi preluata de concurenta. You know what I mean.

Anonim spunea...

Mana, Claudiu, imi place cum ganditi! :)))))))

Anonim spunea...

Starsgates, ce zaharel? Aaaaa, vorbesti de vaporul ala proaspat importat cu...! :))))))

Anonim spunea...

Na, iar trebuie sa schimb filtrul ăsta! Cine să se mai ocupe şi de lucrurile mărunte...ce să fac, ce să fac...să mai deschid o pungă cu O3! :)

Diana spunea...

Ce animatie pe aici, intr-o zi de luni!
Am trecut si eu pe aici dupa un curs...dar deocamdata beau sampanie, nu cafea (se sarbatoreste ceva pe aici prin organizatie).

Calculatorul meu a hotarit ca trebuie sa imi prelungesc concediul medical ca am de citit cinci carti noi in engleza...imi dai voie, Patroane? Vad ca fetele se descurca...

Anonim spunea...

Sefu, da' buna cafea faci! Cum de n-am stiut pana acum! Si cescuta, da, foarte frumoasa! Da' de ce ma induci in eroare cu titlul asta? Pai unde e lokum-ul? Ah, e reclama ascunsa?! ;)

Un jurnalist spunea...

Tocmai spuneam ca sunt vanat de concurenta! De aceea, draga Ana am pus o momoeala la intrare. Cine se prinde are un premiu. Stiam eu ca o sa va puna pe ganduri cafeaua mea. Mana, mai apelez la serviciile detectivului sau ma ajuti tu sa aflu cum stau lucrurile?

Mana spunea...

Eu zic să păstrezi secretul prepararii cafelei turcești... E ca la Coca Cola sau la McDonald's: secretul rețetei, nu? Pot să fie 1000 de mistery shoppers, ce pot să constate mai mult decât nivelul serviciilor și ambientul? Sau nu la asta te refereai?! (Nu, nu te mai bat la cap cu poezia, mă gândesc la criterii. Sper să fie gata până mai încolo...)

Un jurnalist spunea...

La asta ma gandeam si eu! Oricat s-ar chinui unii sa-mi fure reteta n-au cum! N-am dat-o nimanui. Iar cum eu lucrez intr-un bussiness foarte competitiv stiu si diferenta dintre text si context. Ma intelegi, nu?

Anonim spunea...

Sefu, pai se poate? Ne e frica de concurenta? Asa oameni de calitate si profesionisti suntem noi? Hai mai bine sa ne analizam urmatoarele: concurenta ofera produse de calitate mai buna decat noi? Ce fel de cumparatori are concurenta? Ah, ti-e teama ca sunt mai numerosi?! Nu-i bai. Timpul ii va cerne. Mai bine spune-mi ce se mai aude cu preselectia. Ceva fete faine? Doamna Imparateasa: ai finalizat criteriile? Blue?

Anonim spunea...

Ozon, ozon, prea mult ozon! :))))))
Claudiu, competitia e pentru cine se simte in, cat despre concurenta...hmm, oare o parte din clientii tai n-or fi si prieteni pentru...?
Cat despre reteta cafelei tale, pastreaz-o bine, altfel cum as mai venii sa beau asa o cafea buna? ;)

Un jurnalist spunea...

Sunt linistit cu concurenta. Am spus, lucrez in mediul asta si stiu ca nu tin pasul cu mine. Si eu astept sa-i dam drumul la concursul de angajare. Dar mingea e la altii: stabilirea juriului, critteriile, anuntul, probele si in final vin eu...cu alegerea. Na, ca v-am suparat...

Mana spunea...

Am formulat criteriile. Cam astea ar fi:
1. Culoarea părului - te las pe tine sa alegi, Prințe, că gusturile nu se discută, dar:
2. Să scrie corect nota de plată
3. Să fie amabilă, dar
4. Să păstreze limita de discreție
5. Să nu ceară mărire de salariu din te miri ce, că barul e la început și mai e mult până la breakeven
6. Să respecte ierarhia – să nu se tragă de șireturi cu patronatul

Anonim spunea...

Criteriile fiind deja intocmite de Maria Sa, maine putem publica anuntul. Mai ramane stabilirea juriului. Asa cum am precizat si in weekend, propunerile mele sunt pentru:
- Sefu', ca el da banu'
- Blue, ne bazam pe flerul lui si pe diplomatia sa
- SuKaRiT, punem pret pe maturitatea si echilibrul lui. Si avem incredere ca nu-l ia valul, caci este pazit strasnic de ochiul darz al Boieroacei.
Deci, 3 membri. Numar impar. Fara sot.
Observatorul delegat: MARITA IMPARATEASA. Ce, credati ca va lasam sa va faceti de cap acolo?
Blue: sa aduci si pernuta, da, pentru decor, desigur. Sa cream ambianta placuta. Hai, bafta!

Un jurnalist spunea...

Doamnelor, nu va grabiti! Eu zic sa facem o consultare publica a criteriilor. De exemplu, as vedea necesar ca angajata sa stie doua limbi straine, sa aiba cunostinte de operare pe calculator(nota de plata) sa aiba un spect placut samd. Juriul din barbati e bun dar nu suficient. Daca ne batem? Sa fie si doua femei, zic eu. Si apoi anuntul! Trebuie publicat in blogurile de larga circulatie. Avem ajutor de la cineva? Pana maine dimineata cred ca putem dezbate problema...

Mana spunea...

Dar ce, Aromabar e de stat? De ce două publicații de largă circulație? Dacă n-ai încredere în capacitățile noastre de recruiteri (și om avea ceva background și în zona asta), eu zic să facem pitch pentru o agenție. Doar să ne spui ce vrei: poate screening de CV-uri, poate executive search, poate head hunting... :))
Iar criteriile alea de care zici... sunt implicite. Cum altfel?

Anonim spunea...

Sefu, sa stie 2 limbi straine?! Nu mai bine alegem una care sa stie sa puna bine virgula? Da, sigur, sa fie isteasta si sa-si dea seama care-i subiectul servit, care-i predicatul si ca intre cele doua never, mai, virgula nu se poate interpune. Deh, nu poti gresi la cifre.

Anonim spunea...

Ce problema se dezbate azi?

starsgates spunea...

Da' de una care să pună puncul pe ,,i,, nu aveţi nevoie?:))))

starsgates spunea...

punctul, na că ptr mine şi româna e o limbă străină!:)))

Un jurnalist spunea...

In orice publicatie inclusiv bloguri doamna. Ca sa ne creasca baza de selectie. Limbile sunt necesare pentru puzderia de clienti straini. Ce ne facem daca nimerim o tuta? Scuzati limbajul frust. Si oricum, ziceam ca e in dezbatere publica proiectul, nu?

Anonim spunea...

Sefu, d'accordo. Daca vrem calitate, pai sa fie calitate. Sa stie cel putin una. Car' sa fie prima? Engleza? Sa-i aplicam a multiple choice test sau short answers tests?

Un jurnalist spunea...

Buna dimineata! Dezabaterea publica s-a incheiat. Presupun ca acceptatm criteriile formulate si un juriu format din cei trei propusi. Limba straina principala sa fie engleza, dupa cum zicea Ana. Stabilim si o fisa a postului?

Anonim spunea...

Dezbaterea s-a terminat??? Mai aveam si eu citeva criterii de adaugat...
1. sa fie team player si sa se implice in rezolvarea problemelor
2.sa aiba dinti frumosi si sa zimbeasca clientilor 100%3. sa aiba atitudine pozitiva...
"sa se respecte ierarhia"? No open door policy?

Un jurnalist spunea...

Acceptam si criteriile astea Oxana! Se pare insa ca avem o pauza mai lunga provocata de ocupatiile mai noi ale unor clienti mai vechi. Asa ca, acum putem sa facem si curatenie prin local si sa trecem la upgrade.

Anonim spunea...

nici vorba , Maestre! :))))
Doar ca saptamana asta mi-s foarte ocupata! :)

Un jurnalist spunea...

Aha, deci de-astia imi sunteti! Sunteti ocupati tocmai acum cand avem atatea pe cap? Bine, aveti invoire daca recuperati!

Anonim spunea...

uite concurenta e acerba! :))))
http://radupetre.wordpress.com/

Un jurnalist spunea...

E pe alta nisa, Manole! Nu ne punem cu baietii astia virtuali. Ei cu ei, noi cu noi!

Anonim spunea...

Pai ce, noi sunt pe aceiasi nisa?
Nu cred. Nu avem nici macar acelasi scop. :)
Patroane, pe mine ma numeri la clienti. Sigur se ofera altcineva pentru postul de entertainer. :)

Un jurnalist spunea...

Tu esti client-invitat si entertainer- angajat. Ai functie dubla, ce naiba! Cati mai sunt ca tine?

Anonim spunea...

Mai sa fie! :)))))
Milioane Patroane! :)))))))

Anonim spunea...

Cum blog-ul cu politica e subiect necunoscut.....
Ce se mai aude cu scenariul? (Nu scapi de mine pina nu scrii ceva)
Peace!

Anonim spunea...

Oxana, corect! Deci, ce face scenariul?

Un jurnalist spunea...

Scenariul este in faza conceptual. Se lucreaza... Dar Oxana sa stii ca articolul nu este numai pentru cei care gusta politica! E mai ales pentru cei care sunt dezinformati sau lasati sa traiasca in ignoranta. Oamenii care vor sa voteze trebuie sa stie si ce este in spatele ecranului.

Diana spunea...

Vad ca ati lasat nu numai scenariul in parasire ci si etajul...lasa ca termin eu designul de acolo si pe aici mai trec doar din cind in cind...

Un jurnalist spunea...

Din pacate etajul e in responsabilitatea Imparatesei, Diana! Si nici macar ea nu poate sa-i impinga de la spate pe muncitori care sunt lenesi si chiulangii.

Un jurnalist spunea...

Scuze, chiulangi.

Anonim spunea...

ŞuKăRiT, frate, tu auzi ce se vorbeşte la parter, da?! Lasă coifu', îti şade bine, mai pune putin gel! Se pare că vine în control, io am plecat cu roaba! :)))

Anonim spunea...

Patroane, nu ma intelege gresit, imi erau dragi rolurile de aici,si imi sunt!, da' naiba stie cum fac ca ajung sa seman cu reclama aia de la prea mult...dauneaza! Ce draq de amenintare de detronare s-o gasi printre cuvintele mele, naiba stie! Ca nu esti primul! Sa fie clar! Asa ca,cu tot dragul din lume, decat sa simt ca altii se simt amenintati mai bine, mai rarut ca-i mai dragut!
Si habar n-ai cat de rau imi pare!

Un jurnalist spunea...

Dar nu despre tine e vorba, Manole! Ce, tu esti muncitor? Parca aveai alte calitati pe aici. In rest, eu nu ma bag in controverse cu altii.

Anonim spunea...

Asa sa fie Claudiu! Tare mult m-as bucura! :)

Powered By Blogger