marți, noiembrie 18, 2008

Urme de civilizatie


Ar putea fi drumul nostru catre o viata mai buna sau familia lui Barack Obama spre Washington sau o reclama la posta rapida dintr-o tara africana. Dar nu e asa. E doar una dintre imaginile saraciei extreme pe care niciunul dintre noi n-o vom simti...

40 de comentarii:

starsgates spunea...

O imagine şocantă despre săracie şi probabil război.
Bună dimineaţa.

Anonim spunea...

Sigur nu e camionul cu romani intorsi acasa de pe meleagurile fagaduintei si a strazilor pline cu lapte si miere?
Buna dimineata!

Un jurnalist spunea...

'Neata doamnelor. Ce ziceti, facem o plimbare cu autobuzul sau alegem limuzina pana la cafenea?

Anonim spunea...

Nuuuuu, mergem pe jos! :)))))
Face bine la sanatate!
Autobuzul si limuzina(care pe d-asupra mai e si al naibii de efemera!)...sunt cele doua extreme...mai bine calea de mijloc :)

Un jurnalist spunea...

Pe jos? Favem jogging? Fie. Dar aveam in plan sa strang mai multe doamne si sa le ofer o plimbare cu limuzina. Cand aveti chef de o plimbare prin Bucurestiul nostru iubit sa ma anuntati. Mi-am luat treningul...

Anonim spunea...

Prinţe, niciodată să nu spui "niciodată"!
Ori, cum ar spune popa Pătraşcu (de fapt e protopopă sau cam aşa ceva, şi-i plin, plin de bani. Deocamdată!) "...necunoscute ne sunt căile Domnului..." Adică, nici el nu se prea bizuie pe avuţia lui. ;)
La cum se arată vremurile, orice popor poate fi la fel de lovit, în orice clipă. Să nu-mi spui că te încrezi în asigurarea ştim noi cui?!

Anonim spunea...

Bine, facem si plimbarea cu limuzina, pana faci tu o plimbare cu un etaj mai jos! :D
Ne anunti tu cand revii sa ne duci prin Bucuresti, da? :)

Un jurnalist spunea...

@SuKaRiT: De-am avea si noi un Moise ca sa trecem apa! Asa insa, il asteptam sa vina. Iar cel despre care vorbeai e mai mult o stare individuala decat de grup. Nu cred ca a fost vreodata pentru "democratie" participativa.
@Manole: Deci nu mai mergem pe jos? V-ati razgandit? Acum cobor...

Anonim spunea...

Nu ti-am spus ca fac si jogging pana rezolvi etajul? :))))))
Sau sa ma duc la vreo ghicitoare? :)

Anonim spunea...

"Să nu-mi spui că te încrezi în asigurarea ştim noi cui?!"
Mă refeream la cel care ne-a asigurat (cu vreo lună în urmă!) că nu ne va atinge criza... Tu, la cine te referi Prinţe?! :)

Un jurnalist spunea...

Am transpirat de cate drumuri am facut intre etaje... In timpul asta ma gandeam la asigurare. Eu ziceam de Al de sus. Mai sus decat cel cu asigurarile fara efect. Asta mai are putin si se duce. N-avem ce astepta de la 'mnealui.

Anonim spunea...

Hai, cum e Bucurestiul ala? :)

Un jurnalist spunea...

Bucurestiul?! Vai ce frumos e! Azi, pe soare! Fata de ieri cand n-aveam chef nici macar sa trec strada! Dar sa-l vezi seara. Cand ma voi plimba cu limuzina...

Mana spunea...

Seara? O să arate exact ca în poza postată de tine... Doar că, în loc de oameni și bagaje, or să fie mașini...ăăă...(alte) limuzine =))

Un jurnalist spunea...

Nu e chiar asa Mana! Daca vrei sa vezi te invit sa vii la intrarea in cafenea, dupa 11 seara si sa participi la plimbare...

Anonim spunea...

Prinţe, sper că eşti conştient că, făcând o invitaţie Doamnei noastre, ai invitat întreaga Curte, da?!
Şi... hm, cine-o invitat plăteşte, ştii?
OK. Mă temeam că n-am înţeles bine... Io vin per pedes, că ajung mai repede! :P

Un jurnalist spunea...

Vai, n-am stiut ca trebuie sa vina doamna cu suita. Pai atunci, spuneti-mi cati! Masina are 10 locuri, daca nu vrem sa ne inghesuim. Am rabdare sa-mi trimiteti lista de invitati.

Mana spunea...

Vai, Prințe, mulțumesc pentru invitație! O să încerc să ajung! (Dar nu ne-ai spus nimic despre dress code... După plimbare, e și petrecere în cafenea? Ce organizator ești tu?)

Anonim spunea...

Camion in Sahel? Limousine in Bucuresti? Jogging?
Eu prefer soarele din Sahel (aici a nins si sint -5C)

Un jurnalist spunea...

Numai la critici va pricepeti doamnelor! Eu fac o invitatie si voi va intrebati daca am sampanie in frapiera. Dar, ce sa fac? M-am legat la cap cu limuzina de seara. Tinuta este la alegere, doar suntem intre noi. Am caviar si sampanie frantuzeasca la liber si o pisicina mobila, in loc de portbagaj. Only visa accepted! Hai ca v-am socat cu asta...

Anonim spunea...

Vai da ce dragut esti azi...

Manole spunea...

Mai Patroane, pai te cheama Onassis? :))))))
Pai daca ne inviti...la ce ne trebuie cardurile Visa? Aaaa, si nici nu intereseaza cu ce platesti tu! Asta seara, fiind mare inghesuiala in masina, las' si vutonul acasa! :)))))))
Recunosc din profil esti tare amabil! :))))0

Un jurnalist spunea...

Sa inteleg ca ati confirmat? Hmm...Ar trebui sa am si eu o lista. Se poate? Soferul ma costa 200/ora. Masina la fel, bauturile nu mai spun. Plus ca avem un traseu greu. Ajungem si prin Ferentari!!!

Anonim spunea...

Have fun!

Manole spunea...

Oxana, unde pleci? Pai, se poate? N-auzisi ca limuzina ajunge si la noiin cartier? :))))))Stai aici cu noi! :)
Mana ne duce Patronu' acasa, vezi ce dragut ii?!Ti-am spus, profilul e totul! Ce zici? Nu uit, nu uit, iote pusei 3 kile d-astea https://www.caviar-direct.com/images/plate3.gif si o sacose cu http://www.updateadv.ro/images/product/ac53b00589ee27eb379fedacf1924c22.jpg :)))))

Doamne ce m-am mai batut pentru icrele astea ...era una...nemancata rau! :))))
Iote: http://img63.photobucket.com/albums/v193/attuhill/caviar.jpg

Anonim spunea...

@ Manole, Sorry da' asta seara e "girls night out". Avem bilete la Madonna, si drept sa-ti spun as fi avut nevoie de o limousine...

Anonim spunea...

Oxana, petrecere frumoasa! :)

Un jurnalist spunea...

Salut-o din partea mea pe Madonna! De cand vreau s-o vad si eu in concert...

Anonim spunea...

Sigur, Claudiu! Joi e concert la Tina Turner. Ei ce sa-i spun? Ce sa fac, saptamina grea...O sa va povestesc... Aveti fun cu limousina prin Bucuresti :)

starsgates spunea...

mi-e cam groază în aşa ceva patroane
http://www.trilulilu.ro/tonyadax/ba6b4df0ad9fba
:)))
mă ia cu furnicături pe şira spinării, iar muzica mă dărâmă.:))

Un jurnalist spunea...

Ghinion! Limuzina a avut accident in drum spre noi. Din pacate, nu mai avem cu ce s-o inlocuim. Ramanem la cafenea si ascultam muzica? Nu e rau, totusi. Avem tot ce ne trebuie sa ne distram.

starsgates spunea...

Mai bine aşa.:)
Mi se pare ca arată ca un sicriu pe patru roţi.:)))
Brrr!!!!

Un jurnalist spunea...

Daca ai merge cateva minute ai vedea ca te simti extraordinar. Nu e asa cum vezi tu masinile in poze. Dar ramanem pe pamant! La noi in cafenea.

Mana spunea...

...Cum spuneam... Seara, Bucureștii arată exact ca în poza ta... Doar că, în loc de oameni și bagaje, sunt mașini... Și, uite, limuzine lovite...

starsgates spunea...

Cine zice că n-am fost? Dar asta nu-mi schimbă părerea.:)
Nu te supăra mana, dar bucureşiul tot timpul mi se pare aşa, nu doar seara.:)

Un jurnalist spunea...

Ei da! Va luati de orasul meu natal... Nu e frumos! E o metropola mai din rasarit( sau poate rasarita). Dar are un farmec aparte daca stii pe unde sa mergi. Oamenii, insa, il strica. Nu toti ci doar aceia care n-au respect si fidelitate fata de el.

Anonim spunea...

Acum că v-aţi făcut de cap, să ne întoarcem puţin la previziunile astea...
Ai văzut-o pe Carmen (fostă Mureşan) Prinţe?! Nici eu n-am văzut-o, dar o auzeam (Olteanca-i interesată de fenomenele astea paranormale şi avea teve-ul dat pe exact ce nu urmăresc eu de obicei). Debita femeia aia nişte prostii, că-ţi venea să-ţi iei câmpii. Se lăuda (printre altele) cu previziunea victoriei lui Obama. (Între noi fie spus, orice neofit care a urmărit cât de cât campania din SUA, ar fi putut prezice asta!) Dar continua cu o seninătate (de nebun!) să spună că nu-i mai apare omu' în 2012. Vezi Doamne, Obama dispare. Vor fi vreo trei femei candidate, dar nici urmă de preşedintele presupus în funcţiune atunci (ceea ce-i ciudat, nu?). Nu ne spune de ce!
Să fiu un fanatic arian (şi-un bun lunetist!) şi s-o aud pe madamă zicând că nu-l mai vede, că-i dispărut în viitor, mi-aş face repede planuri de intrare în istorie. "Nu-i mai apare, e clar v-a fi de mâna mea!"
De ce-ţi spun porcăria asta? Să scot din nou în evidenţă pericolul pe care îl poate prezenta o "ghicitoare" . Grav e că-i purtată pe la tot felul de televiziuni (şi de prin America, nici ăia nu-s mai breji!) nu numai de aici, care practic provoacă acţiuni (periculoase!) pretinzând că vor avea loc...
Şi sunt zeci de oameni care s-au înscris pe blogul emisiunii, pentru a le prezice femeia viitorul. Nebună-i lumea !

Un jurnalist spunea...

Este foarte mult adevar in ce spui. Si eu sunt impotriva manipularii prin astfel de metode. De aceea am si scris 33,cod rosu. Eu nu cred deloc in asemenea prezicatori. Stii cum ii verificam daca au ceva in cap sau sunt simpli farseuri? Ii lasam sa vorbeasca si cand vedeam ca-mi pun intrebari despre mine si viata mea le dadeam raspunsuri false. Stii ce se intampla? Renuntau, spuneau ca nu vad nimic, ca nu colaborez si tot asa. Cel despre care am scris insa nu a vorbit nimic cu mine. Inainte sa-mi spuna prezicerile l-am verificat prin metoda de mai sus. A stiut amanunte despre mine pe care nu avea cum sa le cunoasca. Este singurul din cati am auzit care nu pune intrebari si iti spune despre tine detalii necunoscute. Dar cum ai vazut, dupa multi ani am aruncat biletul pentru ca nu prea se potrivea. Se pare insa ca era nevoie de o asteptare mai lunga...

Diana spunea...

Vorbiti de Carmen Harra, asa-i?
Eu nu am vazut-o ca nu ma uit la televizor, dar am citit cite ceva din ce a scris.
Un lucru cu care sigur nu sunt de acord sunt previziunile cu martori (cu atit mai mult cu milioane de martori) indiferent daca sunt adevarate sau false...

Exista cu siguranta clarvazatori veritabili (si eu am intilnit).E destul de greu de facut diferenta intre ei. Si orizontul de indeplinire al profetiei poate fi foarte lung, ceea ce schimba de obicei semnificatia evenimentului prezis (exemplu un lucru care acum ni se pare de nedorit sau de necrezut sa fie de fapt potrivit sau normal cind se indeplineste, peste 5-10-20 de ani)...

Ma gindesc de la o vreme ca o profetie odata facuta (fie intemeiata fie neintemeiata) poate avea forta de actualizare oricum...

(Se spune ca astazi lucrez la un proiect presant :)) )

Anonim spunea...

Da, Diana, despre ea vorbesc!
Şi-ţi dau dreptate. Există clarvăzători veritabili, dar pe aceştia îi recunoaştem uşor, după cum nu se dau în spectacol. Chiar dacă apar uneori la nu ştiu ce show-uri, sunt foarte rezervaţi, nu se laudă, nu dau predicţii nominale, nu se consideră un mic-Dumnezeu. Pe aceştia îi apreciez, cred că ei nu vorbesc decât dacă au informaţia clară că este mai bine pentru ceilalţi, să o facă...
O predicţie spusă de ei, nu mi-aş dori să aud dacă este vorba despre o calamitate...

Powered By Blogger