sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Pedeapsa pentru nesimtiti

Toata lumea se pricepe la sofat. Sau, ma rog, aproape toata... Cu traficul asta prin Romania am, insa, o problema. Am senzatia ca nimeni nu vrea sa respecte regulile. Foarte bine, imi zic!, aia carora nu le pasa de lege vor da cu masina de pereti sau ajung la spital. Dar mai este o categorie enervanta. Grupul femeilor inconstiente si al barbatilor nesimiti. Pe astia nu-i pot vedea nici la spital si nici suferind dupa masina lor lovita. Dezolant sa nu existe si pentru ei o pedeapsa, nu? Ei bine, este una, chiar daca nu se va realiza prea usor. Ce-ar fi sa-i vezi cum isi "varsa" matele intr-o masina pe scaunul pasagerului din fata. Le-ar pieri cheful de condus, nu? Urmariti filmuletul pana la sfarsit si veti intelege ce vreau sa zic. La volan, este un pilot de formula 1 - Ricardo Patrese si sotia, care fac cateva ture de circuit cu o masina de oras. Va garantez ca sentimentul este real. L-am experimentat si eu acum 18 ani pe circuitul de la Nurburgring din Germania. Nu mi-am revenit cinci minute dupa ce m-am oprit. Ce ziceti merita sa-i pedepsim sau nu este suficient?

17 comentarii:

starsgates spunea...

nu te supăra patroane, dar inconştientul e tot şoferul
Da' ce-avea cu nevastă-sa, vroia s-o ucidă?
Să facă atac de cord?

Un jurnalist spunea...

Omul e campion mondial la Formula 1. Iar nevasta-sa e obisnuita sa mearga cu el dar nu se astepta la o cursa asa de frumoasa... La sfarsit abia, si-a dat seama ca e o farsa. Dar ei sunt doar pretextul pentru ceea spuneam eu. Cam asa arata o sanctiune pe care sa n-o uiti niciodata daca iti bati joc de ceilalti in trafic.

Anonim spunea...

Vezi, de-aia nu-mi iau io carnet! :))
Deşi... la cât îs de fricos (de bolizi!) nu cred că m-aş duce cu mai mult de minim permis. Şi de-ar fi să iasă câte-o mână cu de'j'tu mijlociu ridicat la fiecare fereastră de maşină-n urma mea, aş zice că-s curioşi dincotro bate vântu'... :P

Un jurnalist spunea...

Aha. Ti-ar placea sa-i incurci pe ceilalti in drum, nu? Si degetul sa fie in sus sau in jos ca nu sunt sigur ca am inteles? Dar daca n-ai permis inseamna ca esti pasager in fata sau faci pe adormitul din spate?

Anonim spunea...

Patroane, cred ca e prea putin...in plus, de ce sa se umple altul... de Bodaproste?

Sunt cel putin doua laturi aici...prea multa incredere...am auzit ca, prin tari straine si pilotii de formula I chiar si campioni, mai mor cateodata ...si zau, ca nu inteleg de ce trebuia sa-i faca farsa nevesti-si si aici are dreptate Starsgates...
Mno, o fi fost prea incapatanata! :)))))
Cat despre nesimtitii...de care pomenesti...frate, e mai bine la sarbi...ce atatea semne si timp pierdut! ;)

Un jurnalist spunea...

Bine, bine! NU sunteti de acord cu farsa. Am inteles. Dar cea are pedeapsa? Nu merita sa verse, la figurat vorbind, pentru nesimtirea lor?

starsgates spunea...

Da' de ce tot ea săraca?
Cu ce-i ea vinovată?

Un jurnalist spunea...

Cine? Sotia? Poate o fi facut ceva rau la viata ei... In primul rand ca s-a maritat cu baiatul ala. Stia ce are in casa cand a plecat la drum!

Anonim spunea...

Trebuie sa existe si o alta metoda...asta implica si oameni care nu sunt vinovati cu nimic. Si, in plus ce ne facem daca pe locul din dreapta, nu sta nimeni?

Un jurnalist spunea...

Ma ofer sa-i "antrenez" eu pe nesimtiti. Dar tu conduci? Pentru ca ar trebui sa stii: cine sta in spate la astfel de curse, o fura si mai rau. Te dai cu capul de toate portierele la o astfel de incercare!

Anonim spunea...

Masina, da, conduc.In spate nu stau din principiu...ca am rau de masina...nu sunt in pericol!
Vad ca te oferi...da' ce ne facem cand avem nevoie de tine...cum ajungi in toate colturile Bucurestiului...in acelasi timp?
Cred ca trebuie sa ne vina...o idee mai buna! :)

Un jurnalist spunea...

Ma ofer sa fiu pilot de incercari pentru cei care ma enerveaza sau imi pun viata in pericol. Pentru restul zic sa formam o liga a soferilor abuzati...

Anonim spunea...

Oferta-i generoasa, dar cum ii convingem sa te ia pe post de pilot? De fapt, cum punem mana pe ei???

Un jurnalist spunea...

Eu aranjez cu masina si voi cu politia. Sa ne livreze nesimtitii! Sau daca aveti incredere in mine, ii aduc eu. Sunt peste tot.

Anonim spunea...

Dupa parerea mea D-na Patrese e o persoana controlling.:)

Un jurnalist spunea...

Ai facut si tu testul asta, Oxana? Mie mi se pare ca avand in vedere cine este sotul, s-a cam speriat rau. Trebuia sa stie ca nu se intampla nimic grav. Doar e pro!

Anonim spunea...

Fiind si eu o persoana controlling, o inteleg perfect pe D-na...Greu sa lasi controlul chiar cu un "pro" linga tine. E parte din personalitatea fiecaruia, buna sau rea :) Cind am vazut clip-ul, nu m-am gindit ca tipa e speriata, m-am gindit ca doar a pierdut controlul situatiei. Poate de asta si barbata-su a luat-o in acea cursa...

Powered By Blogger