sâmbătă, noiembrie 01, 2008

O minune de coperta


La cate reviste sunt pe lumea asta si ce vanzari au publicatiile pentru femei, mi se pare normal sa apara una si pentru barbati. Scrisa, evident, de femei. Ce credeti, ar avea succes? Iata macheta la coperta! O sa fie glossy evident!
PS: Pana acum n-am primit nicio comanda, iar publicitarii mi-au inchis telefonul in nas!

42 de comentarii:

Anonim spunea...

Wow, ce dragut! Cata implinire pe fata lui! N-am stiut ca asta va aduce bucuria si mai ales, satifactia purtarii sortului de bucatarie cum va lumineaza chipul!!!!
Oricum , mai aveti putintica rabdare, pana in 2032, nu mai e chiar asa de mult! :))))=

Am glumit. N-as fi de acord. Nu ma mir ca n-ai primit nicio comanda! Barbatii la cratita? Nehhh! Nu-i frumos! Unde e masculinitatea? Sa nu incurcam forta virilitatii cu mestecatul cu lingura! Seara sa va doara capul?? Neeeeeeeee! Câh!!!

Anonim spunea...

Ai fotografiat cumva o scena din bucataria mea?

Un jurnalist spunea...

Doamnelor, in 2032 nu se stie niciodata cum ne va afecta incalzirea climatica. Poate vin extraterestrii sau criza mondiala ne transforma! Deci nu v-ar pasiona un barbat la cratita? Atunci e bine de stiut! Cine mai are pareri sa le spuna ca am un catastif si notez...

Mana spunea...

Prințe, zici că n-ai reușit să obții publicitate pentru revista asta? Sigur ai vorbit cu toți media buyerii importanți din piață?... Și dacă n-ai publicitate în revistă, ce-o fi pe coperta 4? Să-ntorc revista să mă uit? Ah, ai pus poza plăcintei cu dovleac! Pare foarte apetisantă! Și nici nu pare lucrată în Photoshop! Greșesc?

Un jurnalist spunea...

Mana, draga! Toti publicitarii m-au intrebat acelasi lucru: esti pe invers? Cel mult cauta bani de la miscarea pentru promovarea relatiilor de acelasi sex, mi-au spus. Le-am replicat ca femeile isi doresc in secret sa aiba parte de un astfel de barbat dar nimeni nu se incumeta. Pe pagina a patra este o reteta de placinta cu dovleac. Din aia de care vorbeati. Numai ca n-am nicio idee cum se face. Eu sunt doar publisherul nu si vedeta de pe prima pagina...

Mana spunea...

Și vrei să vorbim despre ce trebuie să faci tu, publisherul, ca produsul tău să fie vandabil și să obții profit (Mai facem o strategie?), sau dacă ne-am dori un astfel de bărbat noi, femeile? Sau despre ambele? :D

Un jurnalist spunea...

Ma gandeam ca, voi, femei inteligente si relationate imi puteti spune daca proiectul e fezabil si apoi daca putem umple paginile cu rubrici intereante N-am gasit niciun editor dispus sa lucreze la asemenea revista. Nu stiu de ce toti raman perplecsi.

Anonim spunea...

Printe, sigur ca e, am facut un studiu de fezabilitate acu' vro 3 luni, sigur ca da, cu toate etapele, zau, ca ce se spune e adevarat! Treb' doar sa gasesti cumparatorul potrivit si asta numa cu o stradegie adecvata! Io am gasit vreo doi ne..pardon..cumparatori!Perplesci??? De invidie, draga! Parol!

Mana spunea...

Din punctul meu de vedere, proiectul e fezabil. Iar publicitarii ăia la care te-ai dus nu prea par oameni de business. Pentru un produs nou, diferențiat atât de tare, ar trebui să curgă clienții. Măcar la primul număr. Dar intrăm prea tare în detalii de business și s-ar putea să alungăm clienții tăi din bar cu dialogul nostru specializat. (Bieții de ei! Aceleași cocktailuri și tot muzica aia de la tonomatul de la intrare o ascultă!) :)

Un jurnalist spunea...

O sa vina si noutatile Mana. Dar ce conteaza pentru ca voi, doamnele, sunteti prin camerele castelului iar noi... ca baietii la meci. Acum ca am o parere autorizata, ma gandsc sa merg inainte ca ne... ambitiosul cu proiectul.

Mana spunea...

Deci vă presează :P

Anonim spunea...

Acum ca sintem posibili “parteneri” de afaceri (nu te fa ca nu-ti amintesti ce-ai spus aseara!!) ma simt obligata sa-mi expun si eu parerea. Sa incepem cu coperta: Trebuie inlocuit individul cu George Clooney., si in fundal as adauga si o “ea” sexy (o sunam pe Charlize?) care sa fie extrem de impresionata de ce face el.
“Revista de atitudine umila barbateasca”? No, No, No…Nu punem nimic – lasam cititorii sa descopere singuri despre ce-i vorba.”Cina, momentul cind o poti ului” …Hmm…Taiem “cina” si lasam doar “Momentul cind poti ului”…”Pot sa fiu mai bun ptr.ea” …Hmm…Taiem ”ptr.ea” , adaugam “cum” si avem “Cum pot sa fiu mai bun”.( Daca nu-i bun ‘ptr.”ea”, atunci nu e bun ptr. nimeni!) Iti spun eu cum se calca fustele pliate – la curatatorie!...”Invata sa o machiezi”…Hmm…Taiem ‘o’ si lasam “Invata sa machiezi”. “Prajitura sufletului meu’ eu zic sa schimbam in “Prajitura “My Soul’ ca suna mai exotic. Ce zici? Nu punem timp de preparare ca descurajam cititorii. …“Ce sa faci atunci cind ea iti spune sa o lasi singura citeva ore » schimbam in “10 idei ptr. un timp relaxant”…Hai sa luam un break ca deja am obosit. O cafea? E cineva sa ne serveasca? Manole, Stargates, Diana, pe unde umblati???

Anonim spunea...

“Pune-te in pielea ei”…No, no, no…Schimbam in “Raspundem cititorilor”…Ei, “partenere”, ce zici?

Diana spunea...

a) De ce sa nu isi doreasca femeile un astfel de barbat? Ideile cu "masculinitatea" tin de cultura noastra si de diferentele prescrise intre genuri.

b) Nici eu nu cred ca o asemenea revista nu ar avea public. Dimpotriva, un segment din orasele mari, cu familie si cu vederi moderne, se regaseste foarte bine in asemenea publicatie. Iar "publicitarii" sunt victima prejudecatilor lor...
Daca se pot umple paginile revistei cu articole interesante? Asta-i buna!
Si vrem placinta, dar nu pe pagina a patra, ci adevarata...

Diana spunea...

Oxana, vrei o cafea?...Uite aici una (era sa te intreb de ce bei cafea la ora asta) dupa asa idei de productie :)

Anonim spunea...

Vai Diana, dar ce buna si aromata cafea ai facut...Pai, la noi e ora 4:30 si trebuie sa fug indata la un meci de lacrosse si deseara avem un party. Dupa un jogging de 5mile sint cam sleita de puteri. Merci de cafea!!!

Diana spunea...

Subscriu la "pot sa fiu mai bun" si la alte idei ale tale, Oxana, dar nu cred ca trebuie puse toate titlurile in forma impersonala (in nici un caz ala mare cu "Pune-te...")
Si nu stiu daca ar trebui sa fie o vedeta pe coperta. Poate un personaj anonim ca acum ajuta la identificarea publicului tinta cu produsul. Plasarea unei femei pe fundal ar schimba publicul tinta (ar parea o revista pentru cupluri, nu pentru barbati).

Diana spunea...

Cu placere. Greseala asta o fac si cu frate-meu - dupa ce vorbim la telefon eu ii spun "Noapte buna" desi el se pregateste sa ia masa de prinz...

Dar ce viata animata ai! Sa ma puna cineva pe mine sa fug ...7 kilometri?!

Anonim spunea...

Ai dreptate, dar trebuie sa ne gindim in primul rind la vinzarea produsului. Pe nici o revista adresata femeilor (cel putin aici), nu scrie ca e ptr. femei.

Anonim spunea...

Ai un frate pe aici? noi sintem in Michigan. Da, de viata "animata" nu pot spune ca duc lipsa. Daca as putea sa extind timpul cu inca vreo 2h pe zi ar fi perfect. Si sa nu crezi ca fug ca nebuna toate 5mi, mai fac pauze in care merg...

Mana spunea...

Oxana, dar la piață și la competiție nu s-a gândit deloc! Cel puțin, mie așa mi se pare. Nu tu un research, nu tu segmentare... Până la poziționare e cale lungă! :)) Noi avem layoutul copertei 1 și ne întrebăm dacă or să cumpere femeile înnebunite... Prințe, trebuie să gândești business! Cum ai făcut și cu Aromabar! Hehe! Aromabar e o pepinieră bună pentru viitoarea redacție :) Dacă lucrezi integrat, ușor-ușor o pui de-un holding :)) Hmmm... Mogul sau oligarh?! Te-ai decis?

Un jurnalist spunea...

In sfarsit, idei utile! Asa pot si eu sa merg mai departe cu macheta. Dar, Oaxana! Tu ai luat cursuri de marketing? Prea le stii! Parca erai inginera, partenero! De unde ti-a venit ideea cu Charlize?

Un jurnalist spunea...

Mogul, ca oligarh are "bad reputation". Holding zisesi? Pai sa facem primul numar si mai vedem noi...

Mana spunea...

... Cu macheta? Parcă erai publisher, nu DTP-ist! Gândește business! :))

Un jurnalist spunea...

Pai n-am spus ca sunt singur? Mana, nu prea esti atenta! Ar trebui sa te apuci cu doamnele de lucru. Ia faceti voi corecturile si eu astept rezultatul final...

Anonim spunea...

Vai, vai, vai! Cata bucurie! Cat spirit inovator! Nah, sa mai zici ceva Printe!
Io zic sa zici repede...pana o venii vreun subiect! Da, da cu predicatul la ! :)))))))

Un jurnalist spunea...

@Manole? Ti s-au aprins luminitele in priviri! Te gandesti la ce ma gandesc si eu? Adica, stai! O fi vorba de altceva. Naiba stie! Ma cam incurc. Ajuta-ma!

Mana spunea...

Scuze, n-oi fi fost suficient de atentă ca să înțeleg cine era ambițiosul cu proiectul care vă presa! Pe voi vă...
Cum să fii singur? Nu vezi că ai barul plin de clienți? Ei, comedie! Toată ziua te plângi!

Un jurnalist spunea...

Dar ce-ti imaginezi ca n-am si eu o secretara, un grafician si un sofer? Ei na! Sunt doar publisher, ce naiba! Si asta ziceam, veniti si dati-mi o mana de ajutor. Nu va mai coditi atata! Manole, cum ramane?

Anonim spunea...

Dom Patron, nici nu mai stiu ce sa spun! Vad o schimbare! Da, esti tare preocupat de proiectul asta, deja esti cu ursul, iote cum gandesti, despre mine! Of, ce m-am mai imbujorat! Rusinica! :P

Oxana: Cum sa fiu mai bun si mai eficient. :)))))))))))))

Diana spunea...

Ce sedinta interesanta - dar pina va hotariti voi la detalii esentiale, ce se mai aude cu placinta?

Eu am umblat toata ziua intre etaj si parter...cred ca acum ma duc inapoi sus sa ma gindesc la niste remedii Feng Shui, pentru energie pozitiva.

Un jurnalist spunea...

Diana: Dar de ce urci tu mereu la etaj? E ceva bun pe acolo? Ma faci sa inspectez...

Mana spunea...

Cum de ce? La etaj se simte mai bine aroma plăcintei cu dovleac din cuptor! Crezi că degeaba te întreabă Diana ce se mai aude? Că de mirosit... miroase până la Castel! (Hehe! Nu sunt bărbații cei mai buni bucătari?... Și cu umbrela aia ce faci?)

Un jurnalist spunea...

Euuu? Nu e umbrela! E recuzita piticului! Am pus-o pe bat si o duc inapoi la centrul de inchirieri.

Anonim spunea...

Cioc, cioc! Buna seara! Da, stiu, e trecut de miezul noptii. Ma scuzati ca indraznesc la ora asta, dar m-a atras afisul din fereastra barului. Bine, recunosc, tipul m-a atras :P. E asha...houseman. :D

Un jurnalist spunea...

Haha! Ana. La noi e deschis pana la ultimul client dar nu mai tarziu de 2. Bine ai venit! Te-a atras barbatul? Caracterul lui sau promisiunea pe care o face? Ai grija ca sunt multi care te citesc! Sa nu incapi pe mana doamnelor! Sunt foooooarte posesive!

Anonim spunea...

Ce m-a atras? Pai cum ce? Atitudinea. Totul la el e atitudine. Uite ce zambet, ce pasiune, cata daruire!!!
Bine, nu prea imi plac pantalonasii. :P Dar, nu-i bai, se poate face o prelucrare in photoshop. :D
Si ce zici? Sa ma feresc de doamne posesive? Hmm...Il impartim noi cumva :)

Un jurnalist spunea...

Eu stiu ce sa zic? Am avut ceva impunsaturi pe aici zilele astea! Dar daca te impui cu tact o sa reusesti. Fiecare are dreptul la opinie. Doar sa te tii tare ca, aici, nu prea avem toleranta. Cred ca las in asteptare proiectul asta. E greu sa gasesti un sponsor. Iar eu prefer sa scriu altceva mai atractiv.

Diana spunea...

Buna dimineata.
Am impresia ca aseara cineva a luat placinta din cuptor si a fugit cu ea...mai bine ma duc sa imi fac o placinta, singura. Asta inseamna sa astepti ceva de la altul!

Patroane, dar chiar ca uiti repede...nu a lucrat echipa de lucratori ardeleni la etaj? Trebuia sa stearga cineva urmele de var de pe geamuri. Afara de asta, trebuia vopsita usa. Urmeaza decorarea, dar asta o face Mana, daca are timp.

Anonim spunea...

Buna dimineata! :)
Pai bine Diana, te trezisi tu prima...si nu pusesi de cafea? Hmm, bine am inteles, cafeaua o fac io!
Dar samovarul? Numai la placinta ti-a fost gandul! Of, of! :)))))))

Diana spunea...

Oops... uitai de cafea :))

Totusi, Manole, sa stii ca o faci mai buna decit o fac eu!
Si cred ca la cafea chiar imi place sa astept de la altii...

Anonim spunea...

Diana, cum sa fie? La punga vidata sau nu? Sau sa fie la borcan, d'aia instant? :))))))))

Powered By Blogger