duminică, noiembrie 30, 2008

Votul tau, alegerea lor

Urasc sa am dreptate! Noroc ca astfel de previziuni nu sunt in fiecare zi ca altfel, m-as intoxica de atata clarviziune! Nu m-am dus la vot pentru ca intuiam scorurile electorale inainte de alegeri. Sigur, nu le stiam cu precizie dar diferentele si ordinea imi erau cunoscute. De ce n-am votat? Pentru ca nu vreau sa ajut pe nimeni sa uite cine i-a adus servicii o data la patru ani si fiindca nu tine de votul meu sau al celorlati ce va urma. Am spus-o de la bun inceput. Romania nu este tara partidului castigator, ci al aliantei de partide cu majoritate declarata. Cine detine 50 la suta + 1, poate face orice dupa alegeri. Degeaba ai 45 la suta daca urmatorii clasati au mai mult decat tine. Si atunci ce au votat romanii? Pai, doar niste nume care, in cel mai bun caz, vor avea un loc caldut de unde isi pot aranja jocurile, individual sau in grup. Cine este favorizat in urma acestor alegeri? Grupul de negociere din interiorul celui mai slab partid. Adica liberalii. Si atunci ce as fi votat? Un om care ajungea in Parlament si care era in cel mai bun caz in grupul de negociere. Dar cum la mine asa ceva nu exista in colegiu, ce castigam prin vot? O iluzie. Niciunul dintre partide nu mi-ar fi adus, daca le-as fi votat, speranta ca ma vor reprezenta. Ele vor servi interesele conjuncturale ale liderilor lor. Pe acestia insa nu i-am votat fiindca au fugit prin alte zari. Acolo unde nimeni nu-i deranjeaza si toata lumea se lauda cu ei. Ca doar sunt veniti de la Bucuresti si ne mandrim cu ei, nu-i asa! Asadar, mai bine ca n-am fost la vot. Vor urma saptamani bune de aranjamente de culise iar, in final, vom descoperi ca noi am votat una si ei au ales alta!

12 comentarii:

Mana spunea...

Dar ce zici despre răsturnarea de ordine (în clasament) proaspăt anunțată, după numărătoarea parțială?

starsgates spunea...

Dar nici n-a fost un vot uninominal ci un hibrid,astfel încât nu mai ştiai ce să faci, să alegi omul sau partidul?:))))

Anonim spunea...

Nici eu n-am fost la vot :)

Anonim spunea...

...Ce rasturnare!!!!!

starsgates spunea...

De acum urmează răsturnarea meştere!:))))

Un jurnalist spunea...

Exact astea sunt scorurile pe care le-am intuit. Diferenta de un procent intre primul si al doilea iar ale treila, maximum 20 la suta. Nu e rasturnare, este normalitate. Asa era de la bun inceput. Ce m-a mirat, si martori sunt unii dintre cei care au scris pe blog, ca a fost asa mare diferenta intre primii doi. Posibil sa mai creasca PSD dar diferentele vor fi de maxim 2 procente. Deci, articolul meu ramane valabil.

Mana spunea...

Confirm! Adică depun mărturie! :))

Mana spunea...

După răsturnarea răsturnării, diferența dintre primii doi e chiar mai mică de un procent... Parcă văd că următorul pas o să fie cel cu discuțiile pe tema voturilor anulate și a buletinelor albe. Hai că-i simpatic, deși eu, stimatul telespectator, am un sentiment de deja-vu...

Anonim spunea...

Nah, dialog de dimineata...la job:
- Avem sanse(cu rezultatul la alegeri) sa nu se prea schimbe nimic la ....(la noi, in batatura!)
-Mda...se duse dracu si speranta!

...Patroane...io am inteles, ca si cu vot si fara votul tau...la tine se dusese in balarii demult speranta...
CÂH!

Un jurnalist spunea...

Cum spun si mai devreme, n-are a face cu speranta. E simplu de calculat!

Anonim spunea...

Hai, Dom Patron, speranta la romani...si picatul din Cer...e deja traditie! Venisi tu cu calculele...:))))))))))))

Un jurnalist spunea...

Ce sa fac? Sa fiu naiv? Nu mai pot. Am ajuns si eu la o varsta!

Powered By Blogger