vineri, noiembrie 14, 2008

Prieteni din copilarie

10 comentarii:

starsgates spunea...

Vezi cum a creeat D-zeu lumea?
Perfectă!:)

Un jurnalist spunea...

Ma gandeam cand am vazut poza asta, de ce fiintele in primii ani pot trai impreuna iar la maturitate se vaneaza intre ele sau devin dusmani?

Anonim spunea...

duiosie, naivitate, suflet curat,tandrete, lipsa de interes = iubire
stiam poza. Si atunci cand am vazut-o am avut prima oara tot asta am citit.

Anonim spunea...

ca sa fiu mai precisa; iubire de aproapele tau.

Da ce liniste, e Patroane p-acilea...ce facusi, sparsesi becele de la intrare? Fluerasi in biserica? Calcasi motanul pe coada???
Ai, ai, ai! :))))))))

Anonim spunea...

@Manole: o clipa sa-mi beau cafeaua, si vin sa-ti tin de urit. Azi e liber :)))

Anonim spunea...

Topic de discutie: “De ce fiintele in primii ani pot trai impreuna iar la maturitate se vaneaza intre ele sau devin dusmani?”
Hai sa incerc un raspuns…In primii ani de viata, « fiintele »(ma refer in general animale+humans) nu trebuie sa fie providers (producatori ?) . Familia/ grupul le ofera hrana, adapost, securitate. La maturitate, acele « fiinte » se transforma in providers. Trebuie sa lupte ptr. hrana, trebuie sa construiasca un adapost, trebuie sa asigure securitate. Asa ca incepe lupta ptr. resurse (limitate, sau nelimitate).

Mana spunea...

Aș continua, plecând de la comentariul Oxanei, cu faptul că, pe măsură ce copiii se transformă în maturi, încep să aibă (alte) nevoi care trebuie satisfăcute, traduse în obiective pentru care luptă. Ce fel de nevoi? Din ce în ce mai rafinate, conform Piramidei lui Maslow. Ce zici, Prințe? :D (Să-mi pregătesc singură, în avans, cojile de nucă de la colț? Sau de data asta primesc un premiu?! :P )

starsgates spunea...

Dar de ce trebuie să existe încrâncenare?
De ce să măsurăm valoarea umană prin prisma acelor nevoi din ce în ce mai rafinate?
Mai rafinat nu înseamnă neapărat mai bun.
Ex. zahărul.:)))

Elisa spunea...

Mie mi se pare ca cei ce au din belsug se vaneaza,sicaneaza,dusmanesc in fond si se hlizesc in forma,iar ceilalti se respecta.

Anonim spunea...

Da mare liniste e azi la cafenea...Vorba lui Manole, sigur a facut Patronul ceva de a fugit toata lumea...

Powered By Blogger