joi, noiembrie 06, 2008

Scrantiti de mici

V-ati imaginat vreodata ca un clip de amatori poate sa va determine sa credeti ca vedeti un trucaj? Sa va spuneti care este catch-ul si sa nu acceptati realitatea? Urmariti cu atentie acest clip, asta daca va puteti reprima revolta!




1. Parintele il tine foarte bine de manute, totusi fara sa-l stranga, deci nu-i face nimic rau la manute 2. In caz ca aveti probleme cu vederea, miscarile sunt foarte fluide si pot observa ca cei oripilati de acest filmulet sunt varza la fizica rau de tot. Stiti ce inseamna inertie? Cred ca mai mult ii dauneaza o frana brusca in masina, decat ceea ce face taticul aici. 3. Majoritatea copiilor romani au probleme comportamentale din cauza unor parinti speriati de bombe, care sunt obsedati de siguranta copilului si in loc sa se joace cu ei, tipa isteric cand acesta din plictiseala se suie pe mobila, sau umbla la ceva "periculos". 4. Copilul asta nu pare deloc ametit, pare foarte fericit, umplut de endorfine. Ceea ce este foarte bine pentru el. 5. Eu cred ca voi sunteti cei cu probleme grave, nu acest tatic, care prin "gimnastica" pe care i-o face baietelului ii stimuleaza si circulatia sangvina, nu numai secretia de endorfine. 6. Imi doresc din tot sufletul ca voi sa nu faceti vreodata copii. Sunt convinsa ca ai vostri vor ajunge niste frustrati veritabili din cauza voastra.

Daca va intrebati cine spune asta, ei bine, se pare ca mama copilului! Desi ma consider un parinte cu picioarele pe pamant, acest individ m-a oripilat si-mi pun intrebarea daca este sanatos la minte. O ancheta a Protectiei copilului nu i-ar strica deloc acestei familii! Dar oare stie cineva daca "argumentele" acestor parinti au vreo legatura cu realitatea? Faceti un efort si vedeti finalul...

37 de comentarii:

Anonim spunea...

Exista legi ptr. asemenea comportament? Child abuse? Ceva...??? Fara cuvinte! Unii oameni pur si simplu nu ar trebui lasati sa procreeze.

Anonim spunea...

Toti parintii ne jucam cu copiii nostrii, dar ce tipul din clip exagereaza. Rau. Sanatos la cap nu e!

Un jurnalist spunea...

O sa fac subiectul asta la emisiune ca sa ne lamurim...

starsgates spunea...

Părinţi inconştienţi! La fel ca şi cei care spun ,,Aranjez eu!,,

Anonim spunea...

In barul asta se tine post, inainte de? Parca s-aude muzica de liturghie!
No, ce facem? S-o dus voia buna?

Anonim spunea...

Iisuse Cristoase!!!!!
Şi mama copilului este cea care susţine că-i gimnastică sănătoasă?
Asemenea oameni mă tem că nu merită să primească în dar un copil...
Sper din toată inima să supravieţuiască întreg şi la trup şi la minte. (Sunt români criminalii ăştia?!)

Un jurnalist spunea...

Si eu am aceeasi parere SukaRiT! De aceea, voi face in emiisunea de diseara o discutie despre formele de abuz in familie.
@Manole: Ai dreptate! Vrei sa fii azi MC?

Anonim spunea...

Sefu, MC? De la ce-i asta?MCdonald's? Managementul calitatii?Sau...
Tradu si pentru Manole, Sefule. :)

Un jurnalist spunea...

Vai Manole, tocmai tu sa nu stii ce face un maestru de ceremoni?i

Anonim spunea...

Vai! Vai! Vai! Ce rusinica pe mine!
Ei, m-or ajuta fetele sa si ies din si sa nu ma invart de una singurica in! :))))
Doamnelor? Damen Tango? Sau hora mare? :))))
E liber la bar, va astept cu cafeaua si ceiul, la samovar desigur! Ia sa pun si narghileaua la!
No, ce spuneti?
Cu scenariul ala, cum facem? Ca doar nu l-o manca moliile la sertar!Daca nu au apucat pana acum doar n-o sa le lasam de acum inainte!!!
Patroane!!!! Titlul! :)

Un jurnalist spunea...

Mai dureaza Manole!Mai stai ca am intrat intr-un vid de inspiratie...

Anonim spunea...

Nup! Nu se exista asa ceva!!! Vidul de inspiratiune, fuse cati ani???Nu e voie, de la Dadaca citire!
Thriller? In drum spre casa promit sa ma gandesc serios la un titlu. :)

Anonim spunea...

Limita.
Conexiuni.
Starsgates ma ajuti?
Oxana?
Diana?
Mana tu ce zici?
Alte idei.

Diana spunea...

Chiar ma intrebam ce-ati facut cu scenariul (mi-ar place un thriller fantastic, daca tot vreti neaparat unul)...si cu atmosfera din cafenea (zau asa! pleaca omul in concediu medical si are nadejde in voi ca mentineti un climat agreabil...si cind colo, berea e prohibita, cafele nu se mai beau, petreceri nu se mai dau!!lasati ca deschid eu la etaj o cafenea literara :)))

Diana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Diana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Diana spunea...

Iar am fugit din clasa virtuala...greu de tot in seara asta!!
(Despre clip) Se pare ca tipul acesta de "gimnastica" era facut regulat in familia respectiva (copilul si tatal par obisnuiti cu asa ceva).
Am vazut de multe ori in parcuri in special tati si bunici iresponsabili ...uneori ma intorc cu spatele ca sa nu vad cum ii lasa neprotejati cu pretextul ca "ii calesc" "ii invata sa fie precoce" si alte idei la fel de proaste (scuza-ma Claudiu! e o observatie statistica)

Diana spunea...

(Eu sunt de vina pentru stersaturi. Nu imi place sa am litere inversate sau lipsa.)

Anonim spunea...

Globalizare…si cross-cultural communication. In minte-mi vine teoría controversata a lui Sapir-Whorf, ca “a culture's language has a significant impact on how the members of the culture perceive things”. Zilnic sint in meetinguri globale… se iau decizii… se discuta probleme…insa fiecare natiune prinde “esenta” conversatiei in mod diferit . De curind, pe acest “blog” s-a intimplat ceva similar: vroiam sa spun ceva si se percepea diferit. Ma tot intreb de ce? Sa fie faptul ca majoritatea timpului comunic in alta limba?

Elisa spunea...

Singura grija pe care mi-am facut-o eu ,in timpul vizionarii,era aceea sa nu loveasca copilul cu capul de coltul televizorului,sau de altceva.Ba mai era una,atunci cand il rotea in plan vertical,in fata lui,se vede clar ca-si muta mainile pe manutele copilului,ca altfel ii rasucea bratele din umeri.
Este putin exagerat,dar exagerat este,pana te obisnuiesti cu ideea si nascutul sub apa si invatarea innotului si urcatul scarilor,ca din toate astea poate pati copilul ceva neprevazut si nefast.
Asa ca,voi concluziona spunand ca nimic nu este prea mult daca o iei cu incetisorul si cresti cate putin din efort si miscari in fiecare zi.Ceea ce-am vazut noi este rezultatul unui timp destul de lung de ...antrenamente si ma tem"""ca la ora asta,taticul respectiv il foloseste pe bebelus in chip de minge de baschet,printre altele.
Helloooo!!!V-am oripilat si eu??? :(((((((

Un jurnalist spunea...

Oxana, nu pot sa te contrazic in totalitate, dar nu stiu la ce te referi in cazul nostru. Hai sa ne lamurim, ca sa nivelam asperitatile!

Anonim spunea...

oxana, bem berea aia in seara asta?
despre ce e vorba, poate noi, eu, n-am fost atenta, fapt pentru care te rog sa-mi arati daca am gresit.
Patroane pune si dumneata niste beri sa discutam ca oamenii! :)

Anonim spunea...

Asperitati? Eu zic ca nu exista. Deci, ce e nou in scenariu? Cu atitea "muze"(plus Charlize) nu ai scris nici macar prima scena? Lasa ca ne decidem la titlu mai tirziu.

Anonim spunea...

@Manole, sigur ca bem bere!Poate mai tirziu cind ajung acasa.

Un jurnalist spunea...

That's my girl! Astept sa va implicati cu intuitia voastra proverbiala...

Anonim spunea...

Elisa!!!Yupiii!
Oxana, Steluta norocoasa unde esti?, hai fetelor cum stam cu titlul?
Ziceti!
Patronul asteapta. Eu am venit cu cele doua propuneri, hai sa vedem si altele apoi discutam fiecare de ce a ales acel titlu propus, si care ne-o impresiona mai tare, ala e! :))
Te astept sa ajungi, am pus la rece berea(berile sa fie clar!ca doar n-om bea numai noi doua, fara voi!)

Mana spunea...

Sper să nu râdeți prea tare de mine, dar eu i-aș spune "Drumul". După poezia aia a lui Marin Sorescu. Versurile alea mi-au venit în minte când am văzut clipul...

Anonim spunea...

Am zis ceva si io am fost prima care le-am enuntat dar care nu le-am justificat.
Limita- pentru ca m-am gandit ca totul este la limita-real-vis, tipul scapa exact la limita...
Conexiuni- m-am gandit la mintea omeneasca cat la faptul ca totul din buzunar era in "conexiune" cu o anumita intamplare.
De ce sa radem??? E o idee. Iar daca e sa rad, primul meu gand a fost sa rad de mine...ca ma duc sa caut pe net poezia...io nu-mi mai aduc aminte de! :))))

Anonim spunea...

Sint aici!!! Ma intretin in conversatii sofisticate cu "blonda" lui Blue. Nu stiu cum e pe la voi, dar aici sint 22C, soare, senin...Cei de aici numesc vremea asta"Indian Summer". O bere rece aveti?

Anonim spunea...

Asa se scrie? Incepem cu titlul? Bun... o sa ma gindesc si eu..

Mana spunea...

Am gugălit și pentru voi: http://www.poeziile.com/autori/Marin-Sorescu/drumul-53.php
:)

Anonim spunea...

"Side-effect" sau "Efect secundar"...de la pastiluta roz. Va mai amintiti de "Contact" cu Jodie Foster? Nuvela a fost scrisa de Carl Sagan.

Anonim spunea...

Sincer mie mi-a placut foarte mult poezia Manei. Zic ca are mare legatura cu clipul pus de Caludiu. Intamplari care nu te prind pentru ca nu le lasi sa te prinda.
Nici titlul tau nu e de colo! :)
Alte propuneri?

Anonim spunea...

Elizo... :P
Pe mine nu m-ai oripilat, ştiu că nu vorbeşti serios. Antrenament îndelungat zici?! Oah! Mă provoci să mai privesc o dată clipul (printre degete, că-s cam milos, da!) şi să-i dau o vârstă. Când să fi ieşit din ou bibilica aia? :))

Apropo de "călit". În urmă cu câţiva ani, într-o zi de iarnă (un februarie de-ăla de-ngheţau şi pietrele) trecând pe lângă casa (decentă, cu curte!) unei familii de ţigani (nu rromi, că nu ştiu cine-s ăia...) mi-a fost dat să văd un prunc de nici 2 ani, gol-goluţ. Curat, frumos, cu pielea măslinie trosnind a sănătate, dar gol! Se îndrepta, poticnindu-se în zăpada aproape cât el de înaltă, spre poartă şi primul impuls a fost să-l culeg, să-l bag în şubă să-l încălzesc cumva. Noroc că, în prag, apare mama (la timp!) şi-l strigă supărată "Treci să-ţi iei chiloţii, nu ieşi aşa în drum că-ţi vede lumea cocoşelu'...". Şi pentru că se uita bănuitor spre mine, am saluta şi-am trecut mai departe. Ăsta da pruncuţ călit, ce zici? :))

Diana spunea...

Oxana, nu cred ca a fost ipoteza lui Sapir la mijloc ci faptul ca ai petrecut ani de zile intr-o alta cultura si ti-ai insusit un mod de comunicare diferit, in care functioneaza alte coduri.
Iar despre faptul ca pe blog de multe cineva spune ceva si se intelege altceva decit a avut intentia... cred ca sunt doua cauze: a) comunicarea electronica, lipsita de nuante (mimica, intonatie, context)si b) o trasatura a romanilor este de a interpreta, de a cauta sa intre "sub text" - de a incadra mesajul in schemele lor mentale, ceea ce poate sa duca (foarte) departe de intentia emitatorului. Si mie mi s-a intimplat sa fiu inteleasa gresit pe blog.

Diana spunea...

Mi-a placut poezia, chiar daca Marin Sorescu nu e autorul meu preferat.

Nu stiu de ce sunt lipsita de inspiratie la thrillere azi...parca as scrie mai bine o telenovela??

Diana spunea...

Ah, si sa nu uit. Mi-a placut cum a iesit subiectul cu violenta in familie de aseara, chiar daca e departe sa se rezolve ceva pe la noi....

Powered By Blogger