duminică, octombrie 26, 2008

Paharul de roze


Un pahar cu roze. Nu conteaza de care. Este un cadou pe care l-am primit si vi-l ofer si voua! Garantez ca este un vin bun care va aeriseste mintile incarcate de probleme.

42 de comentarii:

Anonim spunea...

nup. ca e zi libera. de unde probleme? :))))
stii tu ceva? si nu ne-ai spus????Vai! Vai!!!! :)))

Un jurnalist spunea...

Manole draga! Ziua e libera pentru munca. Dar pentru distractie, nu! Asa ca, am facut cinste. Cine mai vine pe la cafenea primeste vin si fursecuri la liber. Ii serveste insusi patronul!

starsgates spunea...

Dacă e pe gratis, sigur e bun.:)
Merci patroane, da eu cred că am să beau ceai cu lămâie, că prea mi-am făcut de cap cu manole şi diana aseară la un vin fiert.:)
Iar mâine e luni şi deja mă ia cu dureri de cap.

Anonim spunea...

si cu flori? si cu manecute? ai si sortulet? :))))

Anonim spunea...

Claudiu, trebuie sa fiu onesta. Ti-ai gresit meseria.
Esti asa de simpatic in calitate de amfitrion, incat nu lipseste nimic. Pun pariu pe ce vrei ca, daca ai pune pe picioare, LIVE, cafeneaua, ai avea mult mai multe de castigat. Clientela deja exista, mai arunci o tema pentru acasa, mai creezi o dezbatere, mai legi prietenii. Lumea ar fi mai buna, pas cu pas. Ce atata politica, birocratie si luparaie? Ai in mana toate fraiele si tu tii mortis sa-ti complici viata. Banii n-ar fi o problema. Chiar si in recesiune, lumea ar prefera o cafenea decat o strire sangeroasa. As veni sa dau cu drag cu matura. Pro bono.

D.V.

Un jurnalist spunea...

Pai s-o luam incet. Am sortulet, n-am manecute, am un tricou mulat in dungi albe si rosii. Hai Dinamo! Pardon. Sunt la al doilea pahar, sau sau sticla, nu mai stiu. Bine ca aveti voi timp sa ma tineti de vorba ca mi-era tare rau singur prin dugheana asta. Si atatea poze in jurul meu... am crezut ca-mi vorbesc oamenii aia...

Un jurnalist spunea...

Dora, Manole, Starsgates! Unde ati plecat doamnelor? Acum cand dau si eu de baut si sunt vesel...

Anonim spunea...

Ei, as! Doar ai fost avertizat! :)))
Pai se poate? Suntem aici
Sssss, Diana invata!
Acuma ne si dansezi? Pleaseeeeee! :)
aaaa, ne canti???http://www.youtube.com/watch?v=gC0sIwcAi1A&feature=related
:))))))))

Un jurnalist spunea...

Dar stiu ca m-ai invartit rau de tot! Ma vezi ca pe gummy bear ala verde? Ce voce crezi ca am? De eunuc. Nooo! Asta e mascota, cel mult!

Anonim spunea...

Hai noroc, Patroane! :)

Un jurnalist spunea...

La fel si tie! Gata? Ne pregatim de saptamana care vine?

starsgates spunea...

:)Iar melodia asta?
O aud zilnic de la gaşca mea.:)))

Un jurnalist spunea...

Asa ziceam si eu! Iar asta? Dar zi-mi si mie ceva Starsgates. Ce inseamna Naplegenda? E o corcitura de dans romano-maghiara? Se danseaza pe la voi? Ca eu nu pot sa dansez ca oamenii aia...

Anonim spunea...

Acum cind va petreceti de cel putin doua zile, tocmai eu sa lipsesc???...

starsgates spunea...

Înseamnă legenda soarelui, nu se dansează pe la noi dar mi-a plăcut combinaţia de căluşari unguri.:)
Ţi-ai dat seama că e dansul căluşarilor, nu?
Abia acum i-am descoperit şi mi-au plăcut terrribil de mult.:)
Sunt curioasă de unde sunt.

Un jurnalist spunea...

Cum sa lipsesti? Tu deabia ai inceput ziua! La voi inca nu s-a schimbat ora, nu-i asa?

Un jurnalist spunea...

@Starsgates: Da, imi pare cunoscut dansul. Nu stiu de unde e!

starsgates spunea...

Da, am găsit, producţia e din 2000, sunt dansatori unguri, dar prezintă şi dansuri româneşti, sigur un pic modernizate se pare.:)

Un jurnalist spunea...

Iar ne-au luat astia din ce avem si noi mai bun. Se vede ca sunt smecheri...

starsgates spunea...

Da, căluşarul e unul din cele mai frumoase şi mai spectaculoase dansuri româneşti.
Îmi place foarte mult.:)

Un jurnalist spunea...

Oare unde or mai fi calusarii astia? Nu-i mai vad decat la sarbatori!

starsgates spunea...

Colindă şi ei lumea.:) Ăsta e rostul artistului, nu?:)

Un jurnalist spunea...

Ah, da. Ma gandeam de ce nu apar mai des. Ca tot sunt renumiti. Inainte, pe vremea lui Nea Nicu erau tot timpul la televizor, la sarbatori mari si mici.

starsgates spunea...

Sincer, am căutat dansul căluşarilor pe net, dar n-am găsit ceva reprezentativ.
Se pare că au dispărut în lume.:)

Un jurnalist spunea...

Vezi. Asta spuneam. Au disparut. Doar prin America i-am mai vazut la cate o serbare romaneasca.

starsgates spunea...

Trebuie multă pasiune şi timp ptr. dans şi se pare că românii nu mai au nici una nici alta.:)

Un jurnalist spunea...

Am trecut la dansuri latino. Asta e. Sunt mai atractive pentru public. Dar ce sa facem si noi? Ne adaptam. Se pare ca am ajuns la ora inchiderii. Nu mai avem niciun client! Ce zici, facem curat pe aici si mergem? Incepe o saptamana grea.

starsgates spunea...

Patroane, gata cu vorba că mâine ne iei la rost că nu-i nimeni la muncă.:)
Armezi tu, da?
Noapte bună.:)

Anonim spunea...

Ei, acum cand era asa de interesant??? :)

Un jurnalist spunea...

Ce-i Manole? Ai tras cu urechea la discutia noastra si te-ai infierbantat? Na, ca nu te lasam sa afli mai multe! Parca dormeai la ora asta!

Anonim spunea...

hahaha! io ma infierbant tare greu! de tras am tras cu urechea ca mi-a placut sa ascult.
Parca.:)

Un jurnalist spunea...

Nu e frumos! Acum trebuie sa te pedepsim. Eu credeam ca esti obosita si ca ai plecat la culcare. Cand colo, pui urechea la usa si asculti. Bine ca n-am spus ceva nepotrivit. Ajungeam la gazeta...

Anonim spunea...

mai, da ce parere (publica!)iti faci despre mine? In loc sa ma supar io, ca nu m-ati vazut la masa din spate...of, of!
Nepotrivit? Pai asta cu pedepsitul ce-o fi? :)))))

Un jurnalist spunea...

Hai ca te-am provocat! Acum spui ca suntem orbi? Sau ametiti? Ca erai stafie si nu te auzeam? Ma gandeam ca o pdeapsa pe masura ar fi sa vorbesti cu clientii o saptamana! Grea sarcina, nu?

Anonim spunea...

Nici orbi, nici ametiti! Poate ca erati prea concentrati!
Sefu', nu raspund la provocari! :))))

Anonim spunea...

ps. da ce masura mare crezi ca am....:))))))))))

Un jurnalist spunea...

Bravo! Te-am verificat. Pari de incredere. Sau ai scoala de pe vremuri?

Anonim spunea...

nup. de acolo am fost data afara. :))))))
Uite am facut ordine, e curat , toate-s spalate si la locul lor.
Hai Patroane, o saptamana buna, iti doresc! Inchizi usa de doua ori, da? :)

Un jurnalist spunea...

Sigur ca da! Si pun si lacatul ala electronic. Sper sa mai tin minte codul. Ceva cu 2 si o litera d'aia straina in coada. Pe maine!

Diana spunea...

I-auzi...a facut aseara o petrecere surpriza??
Numai la distractie se gindesc, patronul si fetele astea.
Bine ca am luat-o in serios cu ziua libera si mi-am rearanjat biblioteca.
(Uite ca de data asta au facut si curat...imi iau cafeaua si cartea in coltul meu obisnuit.)

Un jurnalist spunea...

Am anuntat din timp. Dar voi ati plecat cu ale voastre. Uite, Mana n-a mai aparut demult. Plecata si ea probabil a uitat ca avem de lucru la cafenea si are un weekend prelungit. La fel si baietii.

Anonim spunea...

Domnu', domnu', va rog! Cine credeti ca-a intors plescoii aseara pe gratarul din bucataria mea? Ditamai Imparateasa! Daaa, au iesit foarte gustosi si nici nu i-a ars! Daca s-a incurcat in degete? Nehhh, n-ai sa vezi!
Diana, ai rearanjat biblioteca? Aha, da de ce-o pusesi in dreptul geamului?
Nah, si noi acum , ne gandim la ce nu avem parte!

Powered By Blogger