luni, octombrie 06, 2008

Povesti din LA (4)

Cine isi inchipuie ca oamenii s-au nascut egali si ca scopul lor pe lume este sa fie faimosi si bogati, este un prost iremediabil. Dar asta nu inseamna ca nu poti ajunge sa le ai pe amandoua! Eu unul, sigur nu sunt in categoria asta. Dar ce daca?! Am altele care le compenseaza pe celelalte. De exemplu, am norocul sa ajung acolo unde altii nu vor fi nici macar la batranete. Si ma pot considera multumit spiritual. Mi-am dorit sa-l intalnesc pe Arnold Schwarzenegger (pe precedentul guvernator l-am cunoscut chiar in primele luni de la venirea mea in Los Angeles). Nu statutul lui Arnold - de celebritate- ma atragea, ci evolutia sa ca om si succesul enorm obtinut in politica. Se spunea atunci ca va fi urmatorul candidat republican la presedintie, insa era nevoie de amendarea legii naturalizarii ca sa poata accede la acea functie. Asadar, Arnold (multa lume ii spune asa, sau Mr. Governor) este un model de urmat. Sa pleci de la bodybuilding, sa-ti parasesti micuta ta tara natala, sa vorbesti stalcit limba tarii adoptive, sa te casatoresti cu nepoata lui JFK (din marea familie democrata Kennedy, si o zarista valoroasa), sa intri in politica de partea republicanilor si sa ajungi guvernator intr-un stat care respira liberalismul (adica, politica democratilor), asta este o superperformanta! De aceea am vrut sa-l cunosc personal pe acest om. Si am reusit, fara prea multe eforturi, ca sa nu spun, ca a venit de la sine! Imi aduc aminte ca dupa ce ne-am intalnit prima oara intr-un restaurant din Brentwood, multi "binevoitori" glumeau pe seama acesteia. A doua oara insa, cand ne-am intalnit in cadru oficial, n-au mai avut glumele la ei. Asa ca, invidiosii s-au gandit sa se pozeze si ei cu dl. Muschi. Si-au pus in miscare resursele, oamenii, influenta, banii statului, au batut drumul (cu avionul, ce-i drept!) pana la Sacramento si ce sa vezi?, dl. Guvernator se intorcea dintr-o vizita in Israel, taman cand urma sa aiba 15 minute inghesuite in agenda si pentru invidiosi! Evident ca nu mai era timp pentru o poza si un shakehand, bune doar pentru raportat la Bucuresti. Si asa au ramas unii cu buza umflata.



Pentru foarte multi americani, Holocaustul este expresia raului pe Pamant. Oamenii cred sincer (si nu ipocrit cum se intampla, in public, cu unii functionari importanti din alte parti ale lumii) ca este obligatoriu sa nu uiti si sa nu ignori asa ceva. N-a fost de mirare ca Guvernatorul Californiei a apreciat gestul meu de comemorare publica a Holocaustului. Au fost prezenti atunci supravietuitori, congresmeni si conducatori ai comunitatii evreiesti din toata America. Cine isi imagineaza ca un astel de eveniment este precum un seminar, se inseala. Atunci era prima oara cand Romania se impacase cu trecutul, condamna regimul Antonescu si devenea astfel credibila in fata organizatiilor evreiesti. Asadar, un oarecare tip din Romania isi propunea, chiar atunci, in acele momente inca neclare, sa organizeze o astfel de comemorare. Multi au spus ca este un gest sinucigas, ca nimeni nu te va ajuta si ca vei primi refuzuri politicoase. Ei bine, s-au inselat! Despre cum a fost atunci si cat de suprinsi au fost reprezentantii comunitatii evreiesti din SUA de determinarea si sinceritatea actiunilor mele voi vorbi altadata. Cert este ca am mai primit inca o dovada ca se poate! "Secretul" lui "Se poate" este pe buzele tuturor: sprijinul si increderea din partea unor straini le primesti doar cand crezi sincer in ceea ce faci...

8 comentarii:

starsgates spunea...

Cu aceste povestioare ai putea scoate o carte.
O zi bună.:)

Un jurnalist spunea...

Ai dreptate.As putea. Multiplica cu 100 si vei intelege cate mai sunt de spus. Dar cine sa citeasca astea intr-o carte? Mai bine pe blog...

starsgates spunea...

Sigur nu mă referam doar la cele patru, ci la genul acesta de povestioare şi ai fi surprins de câţi doritori ar fi.

Un jurnalist spunea...

Oho! Am avut oferte destule in trecut. Ma gandesc la asta. Dar inca e prea devreme..

Anonim spunea...

citesc de la inceput povestile dar nu am intervenit. Mie imi plac , e ceva ce nu voi avea ocazia sa simt pe pielea mea asa ca ma fascineaza. Ce urmeaza? A trecut ceva vreme de cand nu ai mai scris

Anonim spunea...

That being said, it can be seen that Apple and Samsung continue to grab market share from other OEMs.

Interestingly, the rise in sales of smartphones will come at the
expense of declining cell phone sales, currently 90% of the market.
However, they are less likely to say these tools helped them save money at a rate of 44 percent to 49 percent.


Also visit my blog post :: samsung galaxy s4

Anonim spunea...

The touch screen automatically gets turned off if you do
not use the device for a specified period. Note 2 adopts the same cover material of Samsung Galaxy s3 to make its
rear cover, hence strengthening fashionable aesthetic feelings, but devoid of flexibility
that Note has. The previous two handsets being the Samsung Nexus and the Nexus One.

Anonim spunea...

The Canon refurbished cameras are able to provide this
quality and reliability because they have been checked,
repaired and serviced by their manufacturers. You can buy these accessories and also the new at huge
discounts and free shipping too only at.
When it comes to digital cameras, Canon offers
some picture perfect solutions for the photo moments in your life.


Visit my web site canon 6d review

Powered By Blogger