vineri, octombrie 31, 2008

Trick or Treat?

Halloween-ul a venit mai devreme la Aromabar! Este normal sa-l sarbatorim pentru ca avem prieteni multi din America. Si altii, care sunt "americanizati". Oxana ne ofera meniul zilei! La care am adaugat "aroma" muzicala!

"Bloody Mary"
3 telini mari (partea verde)
4 1/2 cani suc de rosii
2 lingurite de hrean crema
1 lingurita de ceapa tocata
1 lamaie, zeama
1/2 lingurita Worcestershire sauce (se poate ignora)
3/4 lingurita sare
12 picaturi hot sauce (recommended: Tabasco)sau dupa gust
1 1/2 cani vodka
Telina + 1/4 suc de rosii se face piuree intr-un food processor.
Intr-un alt vas se combina restul ingredientelor, exceptind vodka.
Se toarna sucul de telina si la sfarsit se amesteca cu vodka.



Aromabar - Thriller



Aromabar - Please Don't Go

100 de comentarii:

Mana spunea...

Hmm... Deși e cam multă lumină afară, se pare că toți s-au speriat, deși i-ai rugat să nu plece! Na, dacă ai pus Thriller!! Acum să te văd, Prințe, ce strategie de aducere înapoi a clienților implementezi! :P

Un jurnalist spunea...

Las' ca vezi tu! Pentru barbati insa am un anunt important. Doamna aceea blonda si retrasa are un show incendiar! Doamnele, insa, au de muncit daca vor satisfactie!

Anonim spunea...

Hai, c-o rezolvasi! O bata mai mare nu gasisi????? :))))))
Starsgates, ioi, ioi, cum stai cu satisfactia muncii? Ha? Cum stam cu cifrele? Ca ale mele dau p-afara din catstif, zau asa! :)
Mai Patroane, zau, nici nu stii ce putin imi doresc!
Iote imi iau paharul ala de dimineata, si stau, si stau.... :))))))

Un jurnalist spunea...

@Manole. Dar ce vrei tu? Sa fii servita? Bine uite, astazi ai dispensa de la imparat. Te las sa faci ce vrei prin cafenea. Cu ce vii la petrecere? Eu ma gandeam la un spion pentru apritia mea!

Anonim spunea...

Patroane!Pentru Imparatul Ciutacosferei gatesc de cateva ore! Zau, nu mi-a dat nicio dispensa!
Fug inapoi la bucatarie,ca acus se face seara si vine omul flamand la masa!
Nu-mi da mie barul pe mana, ca nu mi-s manager! Uite asta seara, e freebar!
Cum cu ce vin la petrecere???? Cu posetu'! No, ca e plin cu voie buna! Bine, bine, are si un spion mic, mic, ca d-aia e asa greu!!:))))))

Anonim spunea...

Si eu...beeeeaaauuuu singureeea...
Unde este Steaua mea...
Au, au, au!!!!Aoleu! :)))))

Iote, Patroane, cine sta in coltisor bosumflata si fara de umor....
Of, ce ne facem cu blonda asta???
Sa vina cavalerii, careva! :))))))
Pacat ca n-ai primit-o si cu manualul de utilizare! :)))))))))))

Diana spunea...

Eu am adus niste lampi cu abajur in forma de dovleac pe care le-am agatat la intrare la Aromabar. Arata interesant, vedeti?
(Desi mie Haloweenul nu imi place pentru ca e un import cultural. )

Va sa zica, fetele sunt la alt job part-time, la bucataria unui restaurant. Eu nu mi-as mai lua un job de bucatareasa, pentru nimeni si nimic!
Eu sunt pe dos fata de restul lumii - de exemplu, nu ma supar niciodata daca intr-o cafenea e liniste. De-abia imi pun ce muzica vreau :)

Anonim spunea...

Plosc! Iote a draq musca! Ce obraznica, vroia sa ajunga in biblioteca! :))))))
Aaaaa, era blonda deghizata de Halloween?!!! Vroia sa se ascunda??!!! Tot distinsa a ramas! :)))))))
Tot singureeea ...nu e nimeneeeeaaaa!!!Of,of, mai, mai! Vai Steluta mea:))))

starsgates spunea...

Acum fac dovlecii!:)))
Mai târziu sosesc şi eu.:)

Anonim spunea...

Sa le legi si doo funiii, da! Cum de care?? De usturoi! :))))
Si hai, ca io...
Tot singureeea ...nu e nimeneeeeaaaa!!!Of,of, mai, mai! Hai Steluta mea:))))

Anonim spunea...

Domniţă Diana, ce îmbujorată sunteţi, aţi alergat ori?! :)))

Diana spunea...

Am coborit in fuga de la etaj, ca am avut impresia ca s-a blocat usa! Era sa imi pierd si cerceii cu ametiste!

Voi in ce va costumati? Eu in seara asta am o bagheta fermecata care alunga spiritele suspecte :).

Anonim spunea...

Hâu! Numa' in bagheta asta esti costumata??? Ia rochia asta repede! Pai se poate?????? Avem clienti! Si tu doar n-oi uita ca esti printesa!
Hai, lasa, ca-ti vine bine rochia asta, daaaaa, ce bine te prinde auriul brodat pe negru!!!! :)))))))))

starsgates spunea...

Bine meştere, tot cântece de jale şi dor!
Sigur d'aia rămâi singurea.
Ia zi şi tu una mai veselă.:)
De ex ce zici de asta.
http://www.trilulilu.ro/Acelashi/4c44c11cbfcc8b

Anonim spunea...

Halloween si…Recesiune.
Halloween… Zi de petreceri costumate – la service, la scoala, la prieteni. Zi de restaurante si baruri supra-aglomerate. Zi de veselie. Zi de glume. Zi de dulciuri. Zi de luminite portocalii, dovlecei si sperietori la tot pasul…
Halloween 2008 – Zi ca oricare alta. Citeva decoratii ici-colea, doar o petrecere cu prieteni, restaurante si baruri fara prea mult business. Fete triste, ingrijorate de ziua de miine. Doar copii sint veseli, in asteptarea serii. Oare o sa primeasca dulciuri? O sa gaseasca usi deschise? Sau doar lumini stinse?

Anonim spunea...

Ca bine zici, Steluta norocoasa! :)
Dansuri supreme, ce-ai zis si iote:
http://starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com/2008/10/calusul-cel-mai-rapid-joc-din-lume.html si
http://starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com/2008/10/romanian-hungaro-dance-naplegenda-i.html
:)))))))))

Diana spunea...

Ai gasit rochia negru cu auriu pe care o cauti de doua zile, Manole?? Pai ziceam ca iti vine tie bine!

Ce vrei sa spui, ca nu imi vezi rochia din cauza intunericului? E o rochie mai subtire, de culoare deschisa...eu nu port culori inchise ca am nevoie sa fiu bine dispusa. Dar nu cred ca nu se vede :)

Si sa stiti ca usa intr-adevar scirtiie. Sa nu plecati cu totii, ca mi se face frica :(

Anonim spunea...

Stiu. Dar nu sunt ofticoasa si nici rea de paguba! S-o porti sanatoasa si vesela! :)

Un jurnalist spunea...

Bau bau! A venit Imparatul (despre mine era vorba cu dispensa Manole!). Si domnita asta' care tocmai imi tine mantia este impopotonata in iepuras. Stiti voi care, ala rosu cu urechiuse albe. Hopa sus pe tejgeha draguta ca avem clienti multi si toti sunt cu ochii holbati! Ce mai pereche, nu? Eu cu mantia si cu o coroana de aur cu diamante, dansa blonda si cu urechiuse lungi. Asa! Muzica tare si liniste. Avem un dans ... la inaltime. Doamnele care nu rezista la spectacol sunt invitate sa se pudreze...

starsgates spunea...

Vrăjitoarea e-n copac, tralalalalaaaa!
Duc lupte groaznice să apuc şi eu un colţ de calculator, că-i petrecereeee la răzgâiaţii mei.:)
Că bine zici meştere, acuşica se adună spiritele sălbatice.:)

Anonim spunea...

Nu, nu, insist! Ia-o tu! Eu nu depind de culori!

Oxana, frumoasa si sensibila analiza! Lumea copiilor e lumea inocentei, lumea maturilor, hmm, lumea grijii zilei de maine! :)

starsgates spunea...

Meştere, patronu' a-ncurcat sărbătorile.:)
Nu trebuia să vină c-o vrăjitoare?
Iepuraşii parcă-s de paşti:)

Anonim spunea...

Io cred ca se crede iar copil! Se gandeste numai la iepurasul de pe perna rosie de catifea! :)))))))
Vrei s-o vezi? Iote!
http://www.mana.ciutacu.ro/2008/10/31/contabilitatea-nu-ma-pasioneaza/#comment-12801 :))))))))
Salbatica, nu? :)))

Un jurnalist spunea...

Pai se poate Starsgates? O intrebi pe Manole? Nu vezi ca nici imbracata nu e! A ramas fara rochie! Dar iti spun eu! D'soara e cadou pentru domni. Uite-te ce bine se misca. Daca ai curaj sa te uiti, of course!

Un jurnalist spunea...

Nu ma impresioneaza invidia voastra, domnitelor. Noi ii dam inainte cu balul mascat. Avem numere lascive prin semiintuneric. Nu va apropiati daca aveti inima slaba!

starsgates spunea...

Sunt curiozitatea întruchipată.:)
Iar manole săraca duce tot greul, d-aia n-a apucat să se costumeze.:)
Mă simt cam vinovată, da' azi sunt în două lumi paralele.:)

Anonim spunea...

Vai de mine!!!! Zau Patroane, ce faci? Intri in vestiarul fetelor??? Oi fi tu Patron, dar nici chiar asa! Hai lasa ca n-a cazut placuta de pe usa! Vai, vai!!! Ce repede te dadusi pe brazda! Doar ne-ai spus sa mai stam prin camere!!!
Fii linistit, acum imi pun rochia rosie! :)))))

starsgates spunea...

Noi inimă slab!
Priveşte aici.
Surprizaaaaa!
http://www.trilulilu.ro/andrila/1d761c77609586

Anonim spunea...

Patroane, ceva nu e in ordine! Care noi?????? :)))))Cred ca vorbesti, deja cu pluralul majestatii!!!!! :)))))))

starsgates spunea...

Mai vreţi?
http://www.trilulilu.ro/CristianDeva79/f6a046870c9ec1

Diana spunea...

Soro, nu vreau rochia neagra, aia merge la un club... In seara asta m-am imbracat in zina, nu vezi?

Cit danseaza iepurasul ala costumat, ma duc inapoi la etaj...

Un jurnalist spunea...

Vai de voi, doamnelor! Va ganditi la licitatii de barbati intr-o seara atat de speciala? Deci asa! Eu le ofer domnilor un iepuras cu picioare lungi si voi va uitati la spectacole de striptease? Btw, cam putin 250 de dolari. Lasa Starsgates. Data viitoare facem si licitatia! Acum suntem doar la bal. Oare o veni si Imparateasa? Te rog ceva, da-i un branci lui Manole ca sta prea mult in baie si nu mai aude bine. Noi, barbatii avem o ocupatie...

starsgates spunea...

Bine, bine clătiţi-vă ochii...
Numai vezi să nu rămâneţi cu ochii-n soare.:)
Meştereeee! Patronu-ţi simte lipsa!

Anonim spunea...

Of Patroane iar fu ocupat la barbati!!! Sigur, inteleg...presiune mare!!!!:))))))
Btw, 250 de dolari, putin??? Ia converteste-i in sticle de vodca!!!!
Vezi ce afacere proasta ai facut??? La banii astia aveai tejgheaua plina de iepurasi!! :)))))))
Diana, hostelul de la etaj, vezi ca e de-o stea si nu e al Patronului! E d-ala pentru elevi si studenti! Dap, trebuie sa ai la tine carnetu' vizat!! :)))))))

Diana spunea...

Nu este adevarat...etajul este tot al Patronului. Daca nu credeti, veniti sa vedeti - este pentru intelectuali care vor sa petreaca o seara linistita, in doi. Nu prea se vede Haloweenul pe acolo.
Manole, cum poti sa fii atit de rautacioasa! Stiu ca tu ai o rochie rosie si esti mai lipsita de complexe, dar totusi...Colegii mei studentii dorm demult la ora asta. Numai eu mai bintui pe aici, servind clientii.

Imparateasa nu vine in seara asta, ca este un bal la Palat. Am vazut multe trasuri in curte, si se vad invitatii in sala mare de la parter. Sa fiu sincera, ma cam atrage...as dansa si eu un vals...

starsgates spunea...

Da' de ce te iei de noi patroane?
Am zis să facem şi noi un pic de atmosferă şi să mai câştigăm ceva ptr bar!

Un jurnalist spunea...

Daca vreti sa faceti licitatie poftim barbati.
http://www.220.ro/Muncitorii-109498.html
"Nestemata" e cea cu show-ul din seara asta! Ca sa vedeti si voi ce-ati pierdut...

Anonim spunea...

Starsgates, ada tu apa sa facem repede niste mortar, ca io ma duc sa-mi aduc mistria de mester!! :))))
O zidesc draq p-asta distinsa, de bar, ca tot a intarziat Mana cu decoratiunile!!!
WOW, ce basorelief reusit!!!! Ce zici? I-a iesit ceva in relief??? Jap, cu mistria! Gata, s-a remediat! No, ca de conduri am avut grija! I-am luat de dinainte! Acum ii sterg cu o carpa moale ca au numa urme de pupat!!! :)))))
Printe, vezi ca le lipseste o piatra! Hai lasa, da diamantul inapoi, ca nu-ti sade bine pe incisiv! :))))))

Un jurnalist spunea...

Degeaba, o ziditi voi. Fata are anvelope de iarna. Si sunt noi, nu din alea uzate, cum credeti! Si ce profile are! In relief sau nu, tot se misca. Stai ca vad lumini. Or veni copiii aia?

starsgates spunea...

O bună caracterizare a masculinităţii.:)))
Total adevărat patroane, aşa-s bărbaţii!:)

Un jurnalist spunea...

Cum adica? Inteligenti, buni comunicatori si extrem de pasionali?

Anonim spunea...

Draga Diana, io???? Hai sa fim serioase! Tu stii doar ce declar eu! Asa ca nu stiu cum e cu "mai lipsita de complexe"!Cum nu stii nici cum e cu "prea colerica"!
Patronul spunea ca aici e bar. Deci nu biblioteca! Ne comportam ca in bar, suntem veseli, uitam problemele cotidiene si ne distram.
Fara provocari, intepaturi, agresivitate si rautati gratuite! E loc pentru toata lumea! Daca vrei sa comunici cu mine, ok, daca nu, intre noi e game over! E destul de clar?

starsgates spunea...

Ce ziceai c-am pierdut?!
De unde nestemate patroane, alea-s ptr domniţe cu fiţe.
Noi ştim cum e cu 1000 de feţe a C-ului.:)
Când diamant când cărbune.P

Anonim spunea...

Ha, ha, ha...Ce-i drept multi din barbati cam asa gindesc...Incerc si eu sa prind pasul cu voi.

starsgates spunea...

Parcă am fi într-o piesă de teatru absurd.:)
Toată lumea vorbeşte, nimeni nu ascultă.:)
Meştere, hai, azi e sărbătoare, chiar dacă nu ptr. intelectuali, ci copii din noi.:)

Anonim spunea...

Mare dreptate ai Starsgates! Eu sint abia la selectie de costume.

Anonim spunea...

Patroane, am zis c-o zidim in mortar, nu in cuburi de gheata!!!! Te rog, fara acvaplanare, da? !!! :))))))

Un jurnalist spunea...

Haideti doamnelor sa ne veselim! Lasati impunsaturile. Asa e, suntem in bar nu la biblioteca. Degeaba incerc sa inveselesc atmosfera ca tot la altele va sta mintea. Starsgates, nu stiu cum e cu fetele alea dar asta care e sus pe tejghea are niste calitati?! O mai tinem putin si o dam jos ca ne strica petrecerea. Unde-s doamnele? S-au ascuns ori, te pomenesti ca-s deghizate in domni...

Diana spunea...

(Hei, credeam ca suntem la petrecere, mai glumim si noi...dar ea a luat-o in serios si are o mistrie in mina...sa plec repede, ca poate ma zideste ca pe fata aia blonda?!)

(By the way, nici nu stiu daca am carnetul de studenta vizat la zi. Ma duc luni la secretarele alea morocanoase sa intreb.)

Acum chiar ca ma duc la etaj...

starsgates spunea...

Patroane, azi e noaptea surprizelor.:)
Aşa ne-ai promois!
Dar se pare că ,, surpriza o vom face noi,,:)
Ce zici meştere?

Un jurnalist spunea...

Vezi daca nu esti atenta! Tocmai ce v-am tras o pacaleala. Nu tu licitatie, nu tu pupat de conduri. In schimb, ati avut parte de striptease si muncitori asudati...

starsgates spunea...

Patroane, vezi că nu suntem la şcoală.:)
Ptr ce atenţie?
Uimeşte-mă atunci, captează-mi atenţia!
Sunt ochi.:)
Sau urechi?!!:)
Meştere lasă mistria şi fii atentă la patron!

starsgates spunea...

Iar a încurcat patronu' sărbătorile!
Patroane, fii atent la mine, nu e 1 Aprilie ci Halloween!!!!

Un jurnalist spunea...

Pai surpriza a trecut pe langa voi! Am fost in vestiarul fetelor si nu m-ati vazut. Credeati ca sunt cu blondina? Asta era ca sa va distrag atentia. Vai de mine ce-am vazut! Acum sa va vad ce faceti...

starsgates spunea...

Ochii mari?!!

Un jurnalist spunea...

Uite-te si tu! Asta s-a intamplat. Daca m-am deghizat un pitic, nimeni nu m-a recunoscut! Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=I3mUIMjFJT8

Anonim spunea...

Starsgates, sunt! Prezent, Patroane!
Stargates, ce are patronul in mana??? Nu, nu mi se pare bagheta magica! :))))
Tu ce zici ca e? :)

Patroane, ceva mai sus, tocmai te-am tras de urechi, ca gresisesi camera! :)))))

starsgates spunea...

Recunosc, profită cât eşti tânăr!:)))

starsgates spunea...

Da' unde-s tinerii?
Au dispărut!

Un jurnalist spunea...

Of doamnelor! Ce sa va fac? N-ati fost atente, v-ati jucat prin casa cu una alta, v-am tinut de vorba si uite ce s-a intamplat. Haideti ca e doar sarbatoare, nu trebuie sa va suparati. Data viitoare organizati voi petrecerea!

Mana spunea...

Am ajuns într-un târziu... Condurii mei pe unde-or fi? Sunt ca Cenușăreasa: desculță. Am fugit din Palat... Trebuie să-i găsesc pe-aici. Blue, mă ajuți?

Anonim spunea...

Diana, imi pare tare rău! Îţi sunt mici...! :D

Un jurnalist spunea...

Aoleu! La Diana erau condurii? Si eu care credeam ca i-a luat blonda! Era ametita rau!

Anonim spunea...

Asta sa fie "blonda" de care tot vorbiti?
http://www.youtube.com/watch?v=C0JsjCBGBJI&feature=related

Un jurnalist spunea...

Nu vad nimic, Oxana!

Anonim spunea...

Prinţe, la etaj nu e amenajat, ştiai...?! :))

Un jurnalist spunea...

Ce sa aranjez Blue? N-am avut timp decat de parter. Zicea Imparateasa ca decoreaza si uite ca m-a lasat singur. Acum se mira unde-i sunt condurii. Pai sa se caute bine printre haine...

Mana spunea...

Stai, că nu ești singur, ce te plângi? am angajat o echipă pentru asta. Răbdărică!

Anonim spunea...

Pai bine Patroane, si cu Diana ce facusi?? Ai lasat-o sa urce si stiai ca nu-i etajul amenajat!!!!
Nu se face!
Si asta serios vorbind!

Anonim spunea...

Păi şi Diana? Da' după ce fu zidită, pliciuită...deja e lux! Pentru a deveni Prinţesă chiar să-şi taie calcâiu' e prea mult, ha? :))

Anonim spunea...

Hai sa mai incerc
http://www.youtube.com/watch?v=j7OYUD7Sn3Y&feature=related

starsgates spunea...

Mă-ngroziţi!
O fi halloween, da lasaţi-ma sa şi respir, ce atata sus jos, sus jos!

Un jurnalist spunea...

@Oxana, vino sa te pup! Ce surpriza! Dar de unde stii tu ca asta imi place? N-am zis la nimeni! Ar trebui sa te fac partener in cafenea ca vad ca ma intelegi din priviri...
Cat priveste etajul, n-am nicio vina. N-am stiut ca se poate urca acolo. Imparateasa avea cheile!

Anonim spunea...

Chiar asa aici e bar sau sala de fittness??? :))))))
Don'soara distinsa a fost...
Diana, nup. Cu ea, ce-am avut de spus, am spus.

Diana spunea...

Nu e adevarat. Nu am luat eu condurii Imparatesei. Si de altfel daca i-as fi luat, s-ar fi potrivit perfect.

Etajul este destul de amenajat, pentru romantici...nu este pentru petrecaretii ca voi. Mai bine ramineti jos, ca eu scriam niste scrisori surorilor mele, si nu pot sa ma concentrez.

Anonim spunea...

Aha...Asa se explica...
http://www.youtube.com/watch?v=b0LhGN_7lG4

Anonim spunea...

Telepatie...asa ca-ntre ingineri...Numai ce-am scapat de vreo 10 fete care venisera cu Halloween-ul la baietii mei. Acum au pleacat toti, asa ca am ceva liniste pina-mi vine sotul acasa.

Un jurnalist spunea...

Inainte sa ma duc sa visez, ma tot gandesc ca puteam sa fiu eu in locul aluia... Mi-am zis ca daca ma lovesc din greseala de ea prin LA o s-o abordez. Asta a fost demult. Mi-a trecut intre timp. Gata, va las sa impachetati!

Mana spunea...

Diana, deci tu ai luat cheile pe care le lăsasem pe scrin în timp ce îmi potriveam tiara în oglindă? Păi, se poate? Fără să spui un cuvânt? :)
(Ssst, să nu se afle ce eate la etaj! Că doar de-aia am pus plăcuța aia cu under construction pe ușă!)

Mana spunea...

(E tarziu și sunt obosită. Nu obișnuiesc să fac greșeli atunci când scriu. Acum mi s-a întâmplat. Așa că rectific: *este)

Anonim spunea...

Diana, mai tu vrei sa cobori si sa petreci cu noi! Sa stii ca nu doare! Uite, asta seara, dupa o lunga ezitare( sa fie vreo 6 luni), Printul a reusit!Deh, de ce i-a fost teama, n-a scapat! Asa e la botez, un pic de apa rece si gata! :)))))
Da acum e uns la palat si stie toata lumea! Sigur, maine pune poza, Cavalerul Blue, la gazeta de perete!!!
Si nici nu e bine sa scrii noaptea, ce vrei sa-ti strici ochii??? Neah, mai bine hai la un pahar! :)

Anonim spunea...

Mergeti la culcare, ca string eu prin bar...Noapte buna si vise placute!

Anonim spunea...

Oxana, multumesc. Om strange noi maine seara. Noapte buna, tuturor! :)

Anonim spunea...

Noapte buna! ...na, care n-o (mai) avea nevoie de corset de aruncă aşa cu el! :)))

Anonim spunea...

Buna Dimineata!
Sa fac repede cafeluta, nah si sa dau repede drumul samaovarului!
Wow! Ce curatenie a facut Oxana! Ia te uita! A pregatit si cescutele! :)

Anonim spunea...

Fir-ar-sa fie! Am uitat sa pun lapticul la incalzit! :)))))))

Diana spunea...

Buna dimineata.
Mi-am facut sus o cafea (aveam un ibric si o plita)...si acum vreau un fresh de portocale.
La cita agitatie era pe aici azi-noapte, am zis ca este mai sigur sa ramin acolo si sa imi termin scrisorile.

Acum ca s-au risipit aburii cocktailurilor, nu imi mai amintesc de ce s-a suparat Manole...am spus ceva nepotrivit si a spus ca nu mai vorbeste cu mine, parca?

Mana, nu eu am luat cheia de pe scrin, intreaba domnitele pe unde au pus-o. Eu am o cheie de la patron. Ramasese sa fac eu ordine dupa ce pleaca lucratorii.

Un jurnalist spunea...

Ce buna-i cafeaua de dimineata! Manole zici ca tu ai facut-o? Se simte!

Mana spunea...

Diana, să înțeleg că Prințul spune adevaruri parțiale? Sau că e uituc?
Portocalele s-au terminat... doar dovlecii au mai ramas. Să încercăm să facem un fresh de dovleac? Sau mai bine o plăcintă?! Eu am băut cafea la palat, de dimineață. (Că Manole are două joburi!) Acum, însă, am pus de-un ceai. Sper să placă, pentru că m-am străduit, după așa o seară lungă :)

Anonim spunea...

Diana: dap. Dar, cu toate astea, eu n-am pus mana pe cheie! Chiar am lasat usa neincuiata!

Anonim spunea...

E speciala, tinere! Cum sa nu-ti placa lapticul???
:)))))))

Anonim spunea...

Iote cum l-ai mai baut! Vin' la Dadaca sa te pupe, de copil cuminte!!!! :)))))))

Mana spunea...

Prințe, ce-i cu tine? A fost prea mult mojito de-ai dormit lângă tejghea, cu capul pe pernuța roșie de catifea? Uite ce boțite sunt hăinuțele astea de pitic! Păi, se poate? Hai, hopa sus! Copăcel-copăcel, până nu vin clienții să te vadă așa! Haaaai, că avem treabă multă azi! Uite, ți-am pus în ceșcuța asta specială un ceai revigorant! Îl bei și pe urmă începem să ajustăm strategia! E bine așa?

Un jurnalist spunea...

Ei bine, vad ca ma tachinati. Ba cu cafeaua, ba cu ceaiul, ba-s mahmur. Da' voi, n-ati dormit deloc? Ca prea sunteti pregatite pentru inca o tura de petrecere. Las ca vedeti voi!
@Diana: Eu n-am decat cheile de jos. Imparateasa mi le-a luat de doua saptamani si imi tot spune ca se ocupa de aranjat. Daca zici ca e frumos acolo, inseamna ca i-ai deconspirat secretul.

Anonim spunea...

Vedeti fetelor???!! De laptic nu zice nimic! Dap, i-a placut!!!!Muuulttt! :)))))

Un jurnalist spunea...

Uite-te unde am ajuns cu lapticul vostru! Ce-am ajuns sa fac! Acum, daca tot am devenit barbatul model ma duc si la plimbare si la cumparaturi. Ma gasiti mai tarziu in bucutarie!!!

Mana spunea...

Of, Prințe, am angajat o echipă de ardeleni... Lucrează bine, fac treabă temeinică, dar sunt cam molcomi...

Mana spunea...

Of, Prințe, am angajat o echipă de ardeleni... Lucrează bine, fac treabă temeinică, dar sunt cam molcomi...

Diana spunea...

Mana: Printul cam uita...a avut o cheie de sus si a uitat ca mi-a dat-o mie. Dar, la cite are de facut pentru revista aia noua, sa nu insistam.

Manole, nici nu credeam ca ai luat tu cheia Manei. Dupa ce ca ai facut singura cafeaua de dimineata, asta mi-ar mai lipsi, sa te supar!

O placinta cu dovleac ar fi perfecta...dar cine sa o faca? Patroane, daca tot gatesti astazi ne faci si noua o placinta? Uite ce grija avem de clienti cita vreme esti la cumparaturi...

Anonim spunea...

Diana, imi place ideea! Patroane, placinta cu dovleac, da!!! Si sa nu uiti de scortiosoara! :))))))

Powered By Blogger