sâmbătă, octombrie 25, 2008

Strawberry margarita

2 Parti Jose Cuervo Tequila
1 Parte Triple Sec
4 Parti Suc de lime concentrat
200 g Capsuni stoarse
Se amesteca si se toarna intr-un pahar exotic.
$2.50
Cheers!



Aromabar - This Music



Aromabar - Sun Rising Up

45 de comentarii:

Anonim spunea...

Buna dimineata! :)
Va astept cu cafelutele aburinde! Sigur le-am pus pe bar, fiecare cu scrumiera lui! Nu va plangeti nefumatorilor, ca e buna si pentru guma de mestecat, ca doar n-oti inghiti-o cu cafeaua!
Ascult muzica! Saltareata, nu? Inseamna ca e vesel Patronul! Oare de la ce i s-o trage? Sa fie de la vizita de ieri, de la banca? :))))

Un jurnalist spunea...

Vai Manole! Cum ai ajuns tu sa ma intelegi doar din priviri. Da, sunt vesel. Mi-am adus aminte ca spunea cineva ca ne trebuie putin antren. Cu mare placare! Eu am marfa pentru un maraton. Era vineri seara si mi-am zis sa mai iesim din amorteala asta. Am baut si un Mojito asa ca eram cam vesel. Si uite asa mi-am adus aminte de strawberry margarita. Asta este alta favorita de-a mea. Doar pe acolo prin LA se bea mai mult ca este oarece influenta mexicana. Am baut si cafeaua! Multumesc ca te-ai trezit asa devreme pentru asta! Scrumierele sunt curate, semn ca doamnele si-au luat in serios treaba ca parteneri la Aromabar.

starsgates spunea...

Am trecut şi eu să vă salut.
Văd că manole e deja la datorie iar patronul e bine dispus.
Şi ce bine miroase a cafea.:)

Anonim spunea...

Cum sa nu te inteleg, Patroane??? Dupa litere si sound...sigur ca da!:))))
Marfa am si eu...ca am DJ local, da' tare pasionat!
Sefu' acum ca v-am prins asa saltaret, se poate sa ne dansati si pe noi, un picut? :D

Anonim spunea...

ŞuKăRiT, a pus-o Printu'! =))

Un jurnalist spunea...

Dar ce aveti? Nu va place? Ma intorc la d-alea de jale acu'! Am zis si eu sa va binedispun. Ca voi nu ma faceti deloc sa ma distrez! Mereu la treaba, mereu cu probleme pe cap. Bine Blue ca amintesti de SuKaRiT. Pe unde o mai umbla? A venit frigul si, zic eu, nu mai e vreme de plimbat pe coclauri! Mai bine ne da o mana de ajutor ca e sambata si-i lume multa prin cafeneaua asta! Aoleu, s-a terminat sucul de portocale! Fug repede la supermarket sa mai iau.

Anonim spunea...

Asa! Striga dupa ajutor si te dai cu fuga! Stai colea, ca iote ce suc de portocale avem!!! Da, da! Am avut grija! Pai ce crezi ca am ochi numa' pen'..., ha? Si sa nu cumva sa schimbi registrii ca ala esti! Ce ti-o fi dor de vreo greva??!!!
Asa, vezi ca stii a dansa??? (Daca ma mai calci odata pe stangul, ala esti! Stie Cavalerul Blue, ce stie!) :))))))))

Anonim spunea...

Printe, muzica-i faină, stai liniştit! În ceea ce-l priveşte pe am dat de el cu ajutoru' undei! :))
Desigur, îi învătăm pe copii de mici, nu?! ;)

Anonim spunea...

anonimul cu doua mai sus, mi-s eu, de data asta! ce faci Patroane?Aaaa, esti la lectia de design interior! :))))

Anonim spunea...

După ce mi-am încârligat bruma de creieri cu Lupii de-i pregătiţi pentru vânare (urât, urât, urât, Prinţe! Să compari un animal superb, cu coioţii?! Se poate?) am trecut pe-aici să-mi beu cafeaua cu înaltele feţe prezente (ori nu!).
Indulcită cu zahăr vanilat Dădacă, sper că n-ai uitat, da? Şi nu mă scoateţi pe balcon să-mi fumez ţigara, că bate vântu' c-un pic de lapoviţă şi mi-o fi frig. Nu, că şuba-i tot acolo! :P
P.S. Greu se mai intră în Castelu' ăsta, de-o vreme! ;)

Anonim spunea...

Cavalere SuKaRiT, pai se poa', cum sa uit???? Erau trei pliculete langa!Ne,ne, nu era parf de copt!!! :))))
Cine sa te scoata afara, la fumat, pai asta-i bar serios, o fi Dom' Patron umblat, dar nu-i de-ala aderat! :)))
Chiar asa, dom Claudius pe unde imi umblati? Pai, o seara, doua..da' vezi ca in ritmul asta cer si dividente! :)))

starsgates spunea...

Meştere văd că nu pridideşti de una singură cu cafelele şi clienţii pe care trebuie să-i îndulceşti.:)
Mai am niţică treabă şi apoi vin şi io la ,,aruncat,, paharele.

Diana spunea...

Iarasi e frig...un sistem de incalzire centrala nu ar strica, aici la cafenea! Cit isi fumeaza ei tigarile, beau si eu un fresh de portocale. E liniste in seara asta, imi iau si doua carti linga suc... Manole, daca vrei sa te ajut sa duci comenzile la mese, ma anunti, da? Sunt in coltul ala de langa lampadar, sa vad si eu ce citesc...

Anonim spunea...

Fetelor, bine ca ati venit, mai,mai sa zic ca plec in vacanta! Sigur ca da, mergeam in interes de serviciu...adunam retete de cockteiluri! :))))
Pai, acum ca ne adunaram, ce facem, iarasi noi sa...
Iote o masa libera, stam la un capuccino, un ceva acolo, si ne depanam amintirile? :)

Anonim spunea...

Diana, acum e bine? Dadui drumul la ..din tot sufletul! :)

starsgates spunea...

Brrr!!! Ce frig e afară!!
Tocmai am vorbit cu maică-mea la telefon şi-mi spunea că e bablul strugurilor la noi la Remetea.:)
Anu' ăsta n-am ajuns nici la culesul strugurilor nici la bal.:(

Anonim spunea...

Este, este tare frig, Starsgates...
Uite o cana cu vin fiert sa te incalzesti nitel, e bine? :)
Diana, vrei si tu? :)

Diana spunea...

Da, Manole, acum se simte caldura, e mai bine.

Da' ce fata descurcareata esti...de unde ai stiut de unde se da drumul la caldura? Patronul ne-a lasat sa ne descurcam singure cu clientii si nici caldura nu ne-a dat. Poate vrea sa faca economie...

Si ce spuneai, starsgates, de bal? Nu am inteles de ce toate balurile si evenimentele sunt toamna...asa, ca sa ingheti in rochie de seara.

Diana spunea...

La un vin fiert, nu spun nu. Mmm, ce abur iese din el! Din melancolica, devin vesela, ia sa vedeti...

starsgates spunea...

:)))Nuuuu, la noi în sat aşa cum bine a remarcat o colegă de-a mea, tot timpul sărbătorim ceva.:)
Colegă-mea are o părere tare ciudată despre remeteni ,,ăia toată ziua sărbătoresc ceva, atunci cănd mai muncesc?,,:)))
Bine că am intrat aici să beau un vin fiert cu scorţişoară şi dulceeee.
Mulţam meştere, vin fiert iar la căşti csardas şi uite-mă ca la bal.:)

Anonim spunea...

Diana, n-a fost greu. Nu stii tu motto-ul meu? ce mi se intampla mie, nu mi se intampla numai mie?
sigur ce e valabil si pentru : ce mi-ar place mie, nu-mi place numai mie! :)
Stargates, am stiut ce...ca doar zisesi de struguri! :)
Ma bucur ca sunteti cu zambetul pe buze, macar ca-i si virtual!
Iote, iesi din bucatarie...cred ca si restauranul Select ar fi invidios...la cate feluri de mancare facui! :))))...asa ca acum, pot sta cu voi, la un pahar de vorba! ce dor imi era! :)

Un jurnalist spunea...

Dumneuzeule!L-am ratat pe SuKaRiT!Bine ai venit pe la noi! Cafeaua aburinbda si loc de fumat pentru toata lumea,asta gasesti pe la noi la orice ora. Cine vrea aer n-are decat sa stea pe terasa! Nu va scriu din cafenea ca n-am ajuns. Am trecut pe la niste doamne dragute. Un ceai si o prajiturica si uite ca m-au tinut de vorba pana acum. Iar cand sa plec ce sa vezi?, hai la o canasta! Acum dupa ce le-am dat o lectie, am fugit repede sa va spun ca azi sunteti singurei. Noroc, daca aveti cu ce!

Anonim spunea...

Aaaa, Domnul cine e? Ce doreste? A, dumneata esti don' Claudius! Hai ca mai stateai nitel, si nici nu te mai recunosteam! :)))))
Ce zici? Ca mai ai treaba? Umbla sanatos, noi cu un vin, cu o cafea, cu ce om mai gasi! Lasa, ca suntem fete mari, ne descurcam noi! :)))
Doamne, cat ma induioseaza grija Patronului! Nu-i asa fetelor??? :))))))

starsgates spunea...

:) Eu credeam că te-ai îngrijorat că te-a prins în tipul serviciului cu vinuleţu'.:))))
Vizite de patron, doar aşa pe fugă să vadă dacă sunt clienţii mulţumiţi.
Nu te înduioşa prea tare manole.:))

Anonim spunea...

O batista, o batista, repede, ca uite mi-au dat si lacrimile! :)))))))))
Diana, si tu ai nevoie de...? :)

Anonim spunea...

Starsgates, ce serviciu??? Ca patronul nu avu ochi decat pentru Cavalerul Sukarit! Neeee! Cred ca suntem toate prea slabe, anorexice as zice!
Oxana, pe unde o fi? :)

starsgates spunea...

Las' că dăm un pic aeru' condiţionat pe aer cald să ţi se zvinte lacrimile.

starsgates spunea...

Dacă tot n-am apucat balul strugurilor iar patronu' plecă, să ne facem de cap:
PETRECEREEEEEE!!!!!!!

starsgates spunea...

Ce seară să fie? Că latino am avut data trecută.
Poate irlandeză?

Anonim spunea...

Buna si irlandeza! Diana? :)

Anonim spunea...

Aaaa, poti opri AC-ul, ca-mi intrase fumul in ochi!:)))))
Petrecere sa fie!
Nah, ca-mi scrintii tocul de la dansul asta irlandez! :))))

starsgates spunea...

Bine meştere stai linişită uite ce e pe scenă.:)))
http://www.trilulilu.ro/2008bebe/dd78ebfeb57c5f

Anonim spunea...

ahaha! acum am inteles, bine ca filmasi! Of of, iar mi-am pus masca invers! :)))))

Anonim spunea...

Diana, sigur ai baut vin fiert, ca noi? Mi se pare mie ca bausi ceiul de tei, si acum sforai pe-o parte!!! Si nici n-ai vazut ce bine dansez! :))))

starsgates spunea...

Dacă tot ţi-ai pus-o invers ia vezi cum se vede aşa.:)))
http://www.trilulilu.ro/klaud30/07f8b80f20dfc3:)))))

Anonim spunea...

Asaaaaa, Daaaaaaaa! Sigur! Vezi acum m-am descurcat muuuult mai bine! Cum care eram io? Aia fara dinti, pai cum altfel? :)))))

starsgates spunea...

Gata după asta cred că se poate pleca acasă.
Nu mai pot de picioare.:))
http://www.trilulilu.ro/riza/1afde9bb166b8c

Anonim spunea...

Da ,cred si io! Si pe mine!
Stinge tu lumina, ca io inchid usa! :))))

Un jurnalist spunea...

Doamnelor, asta e tot ce puteti! Ati plecat ca Cenusareasa la 12 noaptea? Am vazut ca v-ati "destrabalat" cu putina muzica latino. Oare clientii au fost de acord? Dar ce ma mai intreb? V-am lasat singure in cafenea, normal ca va faceti de cap. Bine macar ca ati strans scaunele si le-ati pus in ordine. Offf, ce m-au obosit jucatoarele alea! Bine ca n-am mai trecut si pe la balul ala de Halloween. Ce nebunie auzi! Sa faca petrecerea cu o saptamana in avans. Astept sa va treziti sa beau si eu un ceai de iasomie!

Diana spunea...

Vai, ce dezastru e pe aici...ce dezordine pe mese...ce este cu cioburile astea de pe jos? Iar a scapat Manole tava cu pahare din mina? Sau au spart paharele la sfirsit ca se potrivea dupa muzica irlandeza?

Eu nu imi amintesc decit cind incepusera fetele sa plinga si au schimbat muzica. Dar eu oare ce am facut? Sper ca nu am dansat pe mese...

Acu' ce sa fac mai intii? Matur cioburile sau fac cafeaua?!

Ce bine ca dorm toti....string repede pe aici si iau cartile de unde am ramas aseara. Pun pariu ca nu apare nici un client intre noua si zece. Tocmai bine sa termin capitolele care mi-au ramas pentru cursul de marti.

Anonim spunea...

Diana, nu vrei să-ţi spun! :))))
Bon dimineeee!

Diana spunea...

Pai cred si eu, daca ma corupeti!Eu sunt o studenta serioasa care muncesc sa imi cistig existenta, nu o superficiala ca voi...pe la jocuri de noroc si pe la petreceri.

Manole, cind te simti in stare sa apari, sa stii ca am maturat pe jos si am facut cafeaua. Dar sa nu ma tii de vorba, ca vreau sa recuperez ce nu am invatat aseara :(

Anonim spunea...

Neata! Buna cafeaua, Diana! Multumesc! Bine ca ai maturat tu, ca am avut un grec in bar, are a crezut ca si la irlandezi e la fel...
Ehehe, patroane, mai bine te-ai uita la incasarile din spate, decat la dezastrul din...Nah, acum daca o fost cerinta si s-o marcat banul...
Cum Patronul, acum s-a intors si are si clienti atunci pot sa-mi iau si eu o zi libera! :))))

Un jurnalist spunea...

Am decretat. Azi e libeeeeer!. Sfinti, petreceri, vreme furmoasa! Ne revedem mai pe seara pentru cine vrea un frappe de la proprietar!

Anonim spunea...

da vad ca ai ceva clienti la bar ...merge treaba ...ti am mai zis si la serviciu ca ai deja un folder in Uzina de Muzica , nu uita sa mai tragi si la saiba in uzina ...de abia astept sa vad cu ce il umpli :))

cand o sa se inchida trilulilu o sa tragi sarme la boxe de la mine din Uzina ca sa iti cante muzica in bar , eu te astept in fundul uzinei sa cinstim o citirica de la automatul de cafea ...

azi ai liber ...eu am aripi de MIG in fiset si o sa bag ca migul ...dar diseara am program de aberat la radio fara filtru ...

iti urez o zi buna si cand ies din uzina trec si eu prin bodega pe la tine sa beu ceva :))

Powered By Blogger