sâmbătă, octombrie 04, 2008

Povesti din LA (2)

Prin 1992, mergeam saptamanal la film. Doar sa fie bun si cu succes de casa. Asta era singura conditie pe vremea aceea, cand distractiile occidentale inca se lasau asteptate. Sala Palatului era locul trendy. Iti luai bilet cu cateva zile inainte si puteai sa stai linistit; socializarea si distractia erau garantate. Amic cu cei de la Guid Film (de la care primeam invitatii la concursurile din emisiunea mea de la Radio Delta) aflu, cu ceva timp inainte, ca vine in Romania, Basic Instinct. Deja se vorbea peste tot in jurul meu ca e un must see. Cu cat se apropiau zilele de premiera cu atat se inteteau vocile si intrebarile. Ai un bilet sau o invitatie in plus? Aveam, dar n-o dadeam! Voiam s-o vad pe tipa aceea, Sharon Stone si mai ales pe Michael Douglas, in mare voga pe atunci. Primul thriller sexual din lume!!! Cam asa era reclama. Normal ca am ramas mut dupa vizionare. Wow! Ce tare e fata aia in film! Si ce inteligenta! Diabolica de-a dreptul! Apoi aflu mai multe despre ea. IQ mare, absolventa de psihologie, fosta miss si model, priceputa in actorie. Devenise febletea mea. Cum aparea ceva despre ea eram si eu pe acolo (cu gandul, evident!). Anii au trecut... Multi, as putea spune. Si ce sa vezi? Cea mai interesanta femeie din lume (dupa mintea mea) imi apare in fata, live, in carne-piele-oase. La aceeasi petrecere cu Fran. Nu pot rata ocazia sa-i spun o vorba. Ma duc si ma prezint. Imi zambeste artistic. Caut sa-i atrag atentia, dar n-am cu ce... De cativa ani se afundase in esecuri cinematografice. Nu prea imi dadea mana sa-i spun de Basic Instinct. M-ar fi gasit demodat sau, poate, ironic. Remake-ul a fost lamentabil, asa ca nu era intelept sa mai pomenesc nimic despre film. Small talk, asta e tot ce am facut. Plec dezamagit. Nu de discutie, ci de personaj. Aeriana, imbatranita, alba ca varul, slabanoaga, ciufulita si colorata strident, in cele din urma o bunicuta fardata inadecvat varstei. Ce dezamagire! Ma retrag cativa pasi si ma acosteaza o fetiscana. Vorbea in engleza, dar am inteles ca au atras-o cateva cuvinte rostite de mine in romana. Era PR-ul lui Sharon. Se destainuie - este nascuta in Romania, dar a plecat de mica si nu mai stie limba. Doar ceva cuvinte, din care unul l-a recunoscut, in timp ce vorbeam. Facem conversatie despre nimic. Ma salveaza privirea ei disperata. Isi invartea ochii ochii dupa Sharon, la fel ca un slot machine. Suficient cat sa-i facilitez plecarea onorabila. Asta a fost tot! Ulterior, am mai vazut-o pe fosta mea feblete in alte filme. Arata bine... Dar, degeaba, pentru ca realitatea nu minte!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Daca Sharon te-ar fi invitat sa-i vizitezi vila, asa cum a facut-o Dadaca, ai fi declinat si de data aceasta politicos? :D Poate ca da, avand in vedere pozitia ta, dar si principiile tale. Dar cred ca te-ar fi magulit invitatia, recunoaste.

Anonim spunea...

1992...anii nu iarta pe nimeni...banuiesc ca ai aflat deja si tu...
poate tocmai de aceea ne straduim toata tineretea, sa aratam ce putem, cine suntem...sa nu fim iubiti dupa felul in care aratam...ci pentru ceea ce suntem.
si, da, anonimul, pune o intrebare interesanta, cu toate ca raspunsul e evident deja...ai pus fotografiile cu aceste femei!

Un jurnalist spunea...

Curiosity killed the cat! Ce dai ca sa afli?

Anonim spunea...

Ah, pai deja mi-ai raspuns :)
Oricum, chiar daca avea 45 de ani si nu mai era atat de "fresh", e un sentiment placut sa-i strangi mana :)
Si by the way of curiosity. I've got one: nu am stat niciodata de vorba cu o femeie cu un IQ foarte ridicat. Ma gandesc: cum e oare o discutie cu ele? Intr-o camera singur cu Sharon Stone sau Jodie Foster, ce subiecte ai putea oare aborda? Despre ce le place sa vorbeasca? Cum vorbesc?

Un jurnalist spunea...

Habar n-am. Nu am vorbit cu ea decat maruntisuri. Si nu stiu daca un IQ peste 150 inseamna ca este si simpatica. Nu e o regula ca inteligenta sa te faca mai atragator...

Powered By Blogger