joi, octombrie 30, 2008

Smecheri din Romania (1)

Haideti sa facem un mic exercitiu de "cunoastere". Sa presupunem ca avem expresiile urmatoare:

Ia aratati mainile!
Am facut astea la greu!
Hopa!
Haideti sa fac un santaj!

Va las pe voi sa alegeti varianta corecta, adica unde, cine si in ce context ar putea folosi, in interval de cateva zeci de secunde, aceste expresii.

1. Gigi Becali intr-o conferinta de presa incendiara cu jurnalistii sportivi.
2. Mihai Tatulici, la Realitatea TV, in timpul unei transmisii live in cadrul campaniei sociale de impadurire a zonelor defrisate.
3. Un interlop bucurestean filmat de Politie dupa prinderea sa, in urma unei actiuni spectaculoase.

Pana la sfarsitul zilei astept parerea voastra. Dupa care voi da si raspunsul, apoi explicatiile de rigoare.

50 de comentarii:

Anonim spunea...

Incepem ziua cu “Riddle of the day”? Pai, sa vedem…
Cuvinte cheie:
maini+greu = X a realizat ceva muncind din greu (maini batatorite ?),
santaj=X are info despre ceva/cineva ?
Becali = afaceri
Tatulici= news
Interlop = afaceri nelegale
E posibil ca toti au muncit greu (poate mai putin interlopul), asa ca « sanataj » ramine “the key to the riddle”. « Santaj » intr-o emisiune pe teme forestiere? Posibil, dar putin probabil – Tatulici eliminat. “Santaj” cind te prinde politia? Interlopul eliminat. Mai ramine Becali…E posibil ca si-a acumulat averea muncind din greu - cu bani poate cumpara informatii - informatiile le poate folosi sa santajeze…Becali e raspunsul meu.

Anonim spunea...

Toate patru, într-un interval de câteva secunde? Prinţe, cam tre'j'de secunde mi-or trebuit să dibuiesc patru personalităţi de prim rang capabili de un aşa record.... ;)
1. Băsescu, într-un (unic) moment de sinceritate.
2. Tăriceanu, într-un (unic) moment de raţiune.
3. Boc, într-unul dintre (desele) momente de preaplecăciune ("aşa-i Şefu, cum spuneţi, Şefu"!)
4. Nea Vlad (ştim noi care!) într-un (unic) moment de îngăduinţă.
Musai vreau să-l numesc şi pe-al cinci-lea, aşa că Prinţe, poate mă ierţi c-am depăşit "bugetul alocat", da?
5. Primariu' din urbea mea, prins (în sfârşit) cu mâna (până-n cot) în oala cu smântână .
P.S. Evident, ca să mă contrazici (ca de obicei, da!) o să spui că nu i-am nimerit bine.
Nu te cred! =))

Un jurnalist spunea...

Vai! Oameni buni. Exact asa as fi gandit si eu. Iar tu Oxana, esti cateodata diabolic de inginera! In schimb, SuKaRiT, nu te dezminti! Vrei mereu mai mult decat se cere. Ce pot sa zic, nu te contrazic. Dar, cine zisesi ca e nea Vlad asta? Ma rog, de fapt nu conteaza ca asta e singurul nume pe care nu l-ai nimerit! Sa vedem insa ce zic ceilalti. O sa fie haios sa lamurim sursa!

Mana spunea...

Of, nici mie nu-mi plac descărcările de agresivitate din spațiul virtual, cum bine zicea Diana. Dar nu-mi place nici Aromabar așa pustiu :(
Of, of! Dacă așteptăm să vină clienții singuri, fără să avem o strategie de atragere a lor, o să dea faliment afacerea! Uite că vine seara... Ia să aprind eu luminile alea discrete, să aduc portocale proaspete pentru freshuri și cocktailuri și să învăț să umblu cu samovarul ăsta nou! (Și să deschid televizorul, poate oi afla de-acolo cine e personajul ăsta misterios care ne dă atâta bătaie de cap! Acum, cât nu sunt clienți!)

Un jurnalist spunea...

@Mana: Cata dreptate ai! Am fost neglijent. Am lasat doamnele singure si vad ca se simte. Si am sa fiu mai atent si cu dialogurile. Uneori s-ar putea ca eu sa nu-mi dau seama si cineva sa fie deranjat de un comentariu. Sa incercam asadar sa fim draguti unii cu altii si sa tinem impreuna cafeneaua. Unde sunteti Manole si Starsgates? V-am trimis acasa sa va odihniti dar ma astept sa va fie dor de Aromabar. Plus ca, inca mai astept numele pentru riddle.

Anonim spunea...

Prinţe, Prinţe, vezi dacă te-ai plafonat la un singur post Tv?! Păi cum care nea Vlad? Şi cum să nu conteze cine este? Nea Vlad Stan, desigur... :P
P.S. La punctu' ăla (cinci) cu care-am depăşit plafonu', îi numa' o dorinţă (de-aia care te sufocă!) Toţi întorc capu', încă nu vrea nimeni să-l prindă. E de-al lui don President, deh!

Anonim spunea...

Diabolic de inginera? Ce sa fac? E deformatie profesionala dupa atitea ani. De asta vin pe blog-urile voastre, sa evadez din daily routine...Sint doar curioasa cum ai decis sa-ti schimbi tu cariera, cum te-ai "transformat" din inginer in journalist?

Anonim spunea...

Dream job : fotograf ptr. "National Geographic"...

Un jurnalist spunea...

@sUkArIt: Hai ca te-ai dat pe brazda! Ala a lui domn Prezident. Deci acolo bati! Esti sigur ca-i al lui? Ca el zice ca il trage de urechi cu prima ocazie. Vedem noi in curand.
@Oxana: Era o constatare draguta. Adica, remarc cu placere ca noi, inginerii, putem sa gandim totul in termeni logici. O sa-ti povestesc cum am ajuns aici. Dar putintica rabdare.

Anonim spunea...

Ia aratati mainile! Aaaaa,v-ati taiat unghiile!
Am facut astea la greu! Cum care astea? Macrameuri, domne'!
Hopa! Unde e Starsgates???Ha???
Haideti sa va fac un santaj! Daca fac cafeaua, dau drumul la samovar, pun si de cockteiluri...atunci punem de-un rentz??? :)))))))
Starsgates!!!!! Iote cate tavi! Ma ajuti! Asa, cum stii tu mai bine, ardeleneste! :)

Un jurnalist spunea...

Doamna cu unghii facute! Nu va suparati, dar de ce va plac santajele sentimentale? Mai bine urcati aici, Hopa 'sa pe taburetul asta inalt. De aici puteti bea la greu un cocktail facut de domnita din nord. Starsgates este asteptata la bar, pe partea stanga! Si cu personajul nostru, cum ramane?

starsgates spunea...

M-a strigat CINEVA???!!
Hopa! E patronul, frate!
Da' ce zice?
Şanataaaaj, eu?
Patroane, să-ţi arăt mâinile, tocmai mi-am vopsit unghiile, am făcut asta la greu, şi-acum să duc tăvile?
Poate mai tarziu.:)

Un jurnalist spunea...

Te las sa mai savurezi treburile casnice dupa care, la munca cucoana! Ce crezi, ca sunt patron doar in pauza? Bine ai revenit! Ce fum e prin cafenea. Trag astia la papiroase! O groaza! Manole, parca era vorba sa-i atentionezi pe musterii. O sa fiu obligat sa umblu cu masca de oxigen prin salon...

starsgates spunea...

Eu cred că sunt aburi! CINEVA vrea să ne aburească.:)

Un jurnalist spunea...

Zau? Cin' sa fie? Duduia blonda? Blue, care arunca petarde ca sa se degizeze in client? SuKaRiT care isi ascunde pletele sau Mana care ar vrea sa auda din intuneric cine e personajul din articol? Manole, faci tu o cercetare sumara? Hai ca ai pricepere la d'astea.

Anonim spunea...

Ei, patroane, ce sa fac si io?! Suflet de mama, bre! :)))))
Starsgates, ia sa vad! Frumoasa oja! Taman culoarea care-mi place! :))))
Stai ca nu pot sa-mi dau si io acuma! Nu vezi(de la abureala, e sigur!) ca ma uit la microscop, da fac fotozinteza zilei! Da, se vede, se vede! Ce ziceti, Starsgates,Mana, Oxana, (of, pe unde o fi Maria!), e chip cioplit ori ba? Io zic, ca dupa profil, numa' unul de pe alte meleaguri putea sa fie! :))))))))

Anonim spunea...

Hai lasa, Patroane, ca nu tine la d-astea!
Pai, se poa'???? Cati de CINEVA, avem in barul asta! :))))))

starsgates spunea...

EU sunt CINEVA!
Sau nu?:)))
Meştere??!!!:)))

Anonim spunea...

Starsgates, e patronul, pai se poate?????
(pss..Of ce ma fac cu tine, dupa ce ca e barbat, mai ne si sef!!!!) :)))))))

Un jurnalist spunea...

Chip cioplit? Deci nu vreti sa spuneti? Ha? Bine. Lasa ca ma fac si eu ca n-aud cand vine ziua de salar'.

Anonim spunea...

Ei, da! Ca pana acum...
Drumurile la banca te...ca de intors, nu te-am vazut niciodata! :)))))))

Mana spunea...

Parcă aprinsesem mai devreme luminile alea discrete de bar... Ce-o fi acum cu întunericul ăsta? S-o fi tăiat curentul? Ah, Prințul n-a plătit factura! Deci astă seară aprindem lumânărele pe mese și poate ne-om potoli și cu identitățile. Alea sau astea trei. Și om asculta apoi și vreo muzică de relaxare, dacă o avea cineva grijă și de treaba asta...

Un jurnalist spunea...

Au, ce doare Maria voastra! Asa ma credeti, neglijent? Noooo. Nici vorba. Am facut ambientul placut. Seara asta e cu lumanari frumos mirositoare. Iar muzica se va pune. Dar ceva mai incolo! Pana cand vine dj-ul puteti sa folositi tonomatul de la intrare. Ala cu muzica! Nu cu vorbe!

Mana spunea...

Mulțumesc, dar dețin un tonomat cu ieuro. (Am acte pe el)... așa că nu o să-l folosesc pe cel de la intrare :P

Anonim spunea...

" Cucoana" Starsgates, unde esti? Ei, nu fugi inca, sa aduci plasele alea pentru salar', ca Patronul vad ca ne aranjeaza asa, dragut ambientul! Da, ne sar fulgii!!!!:))))

Diana spunea...

Rezolv si eu ghicitoarea cum rezolva studentii testele la examen - prin eliminare.

Elimin pe (1) pentru ca este un raspuns la care s-ar repezi toata lumea si pe (3) pentru ca nu ar mai merita suspansul.

Ramine (2) Tatulici.
(Oare?)

Diana spunea...

Dar ce atmosfera animata...noroc ca a decorat Mana pe aici, ca Manole si starsgates isi fac unghiile in loc sa serveasca la masa.
E frumos si cu luminari, e mai romantic.

Diana spunea...

(Mai, dar ce discutie de secolul XXI la televizor...Auzi, lasere, combinezoane, parca suntem in Star Trek!)

Anonim spunea...

Luminari, lume relaxata, fara stress, muzica in surdina...Asa-mi place!

Anonim spunea...

Diana, ce-i la voi la TV? Ca la noi, ori e de criza economica ori de election.

Un jurnalist spunea...

Hopa! Diana s-a apucat de analize. Nu din alea de sange. Frumos. Dar ce ai cu doamnele cele doua? Au terminat si ele cu treburile casnice si au au venit in vizita. Cica nu e ziua lor de munca. N-ai vazut si tu ca barbatii nu se incumeta? Nu mi le speria ca avem nevoie de ajutor. Iar cu discutia aia de la tv m-am simtit tare bine. In sfarsit, un individ genial care stie sa vorbeasca. Spre deosebire de celalalt care mai avea putin si-l dadeam afara. Nu mai stiu ce sa ma fac cu oameni din astia. Hai noroc, ca beau o bere bruna ca am scapat!

starsgates spunea...

Bine, bine meştere am fost să mă ,,informez,, cu ghicitoarea.
Diana mi-a luat vorba din gură, am vrut şi eu un,,profil,, de student, dar au fost alţii mai rapizi, aşa că să fiu în discordie cu restul lumii care a răspuns aleg varianta 3.:)
Sau poate 1? 2?
Nu, îmi place cifra 3!
Ce dacă-i cu interlopu'?

starsgates spunea...

Felicitări patroane cu invitatul.
Mai că-mi vine să mă uit mai des la ştiri.

Anonim spunea...

Patroane, dar ala de-al doilea era viu? :))))) Ca din ce se vedea la tivi...zau ca nu, parea de vreo saptamana...! :))))
Starsgates, ce faci cu globul ala in mana??!Aaaa, e pentru ambient! :))))

starsgates spunea...

Îmi pune în evidenţă unghiile, că la gândit nu m-ajută deloc.:)

Diana spunea...

Manole, care al doilea invitat? Vrei sa zici primul, cel care invatase lectia pe dinafara...pe care patronul voia sa il concedieze :).

Al doilea invitat mi-a placut si mie.A stiut sa traduca limbajul stiintific in termeni accesibili.

Starsgates, nu te mai uita in glob... Cum sunt si luminari pe aici, sa nu vina vreun spirit la discutii.

Si auzim care e personajul misterios? Ca eu sunt la a doua ceasca de vin fiert si adorm...

Diana spunea...

Oxana, vorbim despre ora de stiri. Noi eram aici la cafenea si comentam emisiunea patronului. Adica eu comentam singura, ca fetele plecasera la coafor, ca e seara lor libera :).

Anonim spunea...

Starsgates, lasa ca eu nici n-am apucat sa mi le fac, si tot asa!
Stii la ce ma uit? Ma uit la don'soara aia distinsa! Iote ce bine le zice sus pe bar, Coyote Bar!:))))))))

Oho, ce-o sa se mai bucure Patronul! :)))))
Exotica rau! :)))))

starsgates spunea...

Mă tem să nu-i treacă prin cap să stingă lumânările cu furtunu' cu apă să împrăştie clienţii patronului:)
Fii cu ochii pe ea meştere!
Diana, deja am invocat spiritu' blândeţii.:)
Sper să nu-l speriem, e cam fricos din fire.:)

Un jurnalist spunea...

Asa doamnelor! Adevarata seara romantica, lumanarele, tivi in surdina, placere la privit si vin fiert. Ei da, suntem sociabili, zau asa! Si am uitat de unghii. Ce culori?, ca nu le vad pe bezna asta!
Da, al doilea invitat era genial. Iar primul, cum spui tu Starsgates era deja rece. De aceea mai aveam putin sa-i dau o palma ca sa-l trezesc din amorteala. Personajul misterios vine ceva mai tarziu sa se prezinte. Sa vina ziua noua.
Si ma bucur ca am privitori la spectacol. Nu muncesc degeaba, nu-i asa? Se vede cu ochiul liber!

Anonim spunea...

Starsgates sunt cu ochii pe!Flipare, ce mai! :)
Patroane, cred ca ai ceva probleme cu dons'oara distinsa, de pe bar! :) Sigur, danseaza bine, pe langa narghilea! :))))\
Starsgates strangem paharele? Mergem spre casa? Doar n-om face ore suplimentare!!! :)))))

starsgates spunea...

Nu, eu n-am spus şi n-am făcut nimic.
Manole e vinovata.:)
Eu mă gândeam la altceva atunci când îl trăgeai de limbă pe primul individ.
Mă gândeam la Cluj, la Haşdeu (complexu') şi la doi negrii beţi care cântau cât îi ţinea gura,, Noi suntem români,,:)

starsgates spunea...

Bine meştere, se apropie ora şi stau aici cu gura căscată la sef.:)
Da' zi odată care e 1,2 sau 3!
Că vorba lui manole, nu facem ore suplimentare.

Un jurnalist spunea...

Chiar ca m-am distrat cu voi in seara asta! Negrisori... La asta va e gandul! Bine, atunci d'soara aia e a mea! Aia de pe bar desenata in relief...Sa dormiti bine noaptea asta ca maine e zi lunga! Avem clienti de la fotbal. Campionatul asta ne omoara!

Un jurnalist spunea...

Dimineata cand va treziti primiti si raspunsul. Noapte buna!

starsgates spunea...

Aaaaa! Ne-ai dus cu zăhărelul, nu e corect!
Manole, punem de-o grevă, e la modă.:)

Un jurnalist spunea...

Nu e adevarat! Am spus eu cand voi da un raspuns? Abia in seara asta, m-am gandit ca s-au strans suficiente pareri si este momentul maine la cafea sa-l aflati. Greva la mine? Pai ce sunteti la bugetari? Nu se accepta. Poate aveti si un sindicat ascuns pe undeva prin subsol!

Anonim spunea...

Nu-i de mirare că nu l-ai recunoscut... Retrag "acuzaţia" de "plafonat într-un singur Tv". Nu-l puteai recunoaşte sub numele ăla, n-aveai cum. Nea Vali Stan era, bată-l să-l bată! Nu ştiu la ce mi-o fost gândul....;)

Anonim spunea...

Patroane, sa ne fie clar, aici nu e vorba nici de greva , nici de cine stie ce subsol, aici e vorba de agresivitate, da?
Si daca ai stii cata treaba reala si obligatorie ne bantuie Eul, ohohoh, si facem eforturi sa mai stam seara si la bar! Mai o ridicare la putere, Starsgates cu radicalii, Oxana, cred ca are si ea! Ce sa mai, vrajitorie curata!

Mana spunea...

Mda... Cred că iar o să aud că a rămas blocat dj-ul în trafic... Sau o fi rămas cu ochii la TV, la cine știe ce gală... Iar apelez astăzi la tonomatul de jazz de la intrare...

Powered By Blogger