marți, octombrie 14, 2008

S-A DESCHIS AROMABAR !

M-am hotarat. Asta e numele care-mi place: AROMABAR.
Cine se simte bine in cafeneaua virtuala este invitat sa dea sugestii. Deocamdata, am muzica si retete de cocktailuri. Ma voi apuca sa le prepar! Dar am nevoie de un barman. Si de cateva ajutoare... Cine se ofera? Si pe viitor, clientii sunt liberi sa ceara ori sa puna muzica singuri. Tonomatul este la intrare!



Aromabar - All I Want



Aromabar - Under My Star



Aromabar - Some Didn't Even Know My Name



Aromabar - Closer



Aromabar - Try To Believe You

27 de comentarii:

Anonim spunea...

defineste ajutoare...barmanul cred ca ar trebui sa fi tu! :)

Un jurnalist spunea...

Pai, sa vedem. Eu zic ca sunt owner-ul. Adica trebuie sa le fac cam pe toate. Sa pun muzica, sa ma ingrijesc de clienti, sa fac ordine, curatenie. Ajutoarele mele ar putea fi la partea de bauturi, acolo unde punem retetele la dispozitie, la aducerea clientilor, ca sa avem notorietatea, si la oferirea de idei cand nu-mi mai vad capul de treaba. Eventual un entertainer ar fi bun...Ce zici?

starsgates spunea...

Îmi suflec şi eu mânecile,dacă e nevoie.
Problema e că nu ştiu la ce pot fi de folos.

Un jurnalist spunea...

Sa ne imaginam, ca suntem ca in Cheers, sau mai simplu, ca suntem la Mana la palat. Fiecare isi gaseste rostul in masura in care isi recunoaste o calitate sau o indemanare. Eu sunt dechis la orice (evident, nu la chestiile alea).

Diana spunea...

Nume interesant: dar e deschisa si martea? Cam tentant...

Intotdeauna mi-a placut Cheers (l-am vazut pe sirbi, prin anii 90, cred) pentru ca personajele de acolo parca nu aveau serviciu...si aveau o viata bogata in mica lor comunitate.

Eu ma ofer sa comentez gustul cocktailurilor. Al meu de azi a avut gust de...oras cosmopolit, noaptea, vazut prin geamuri mari de sticla de la etajul 30...probabil, oras american (nu stiu cum arata decit din filme si descrieri).

Un jurnalist spunea...

Diana, functioneaza non-stop! Proprietarul va fi around, mingling with the clients. Cam asa se spune la americani, ca tot vorbeai de etajul 30!!! Si promit, ca voi pune zilnic cate o reteta de cocktail. Cum ziceam toti sunteti bineveniti sa comentati ori sa va lansati propriile idei. Eu sunt fan Mojito, in caz ca imi ofera cineva!

Maria Barbu spunea...

Wow, ce nice e pe aici! Mie-mi place doar postura de invitat/oaspete, because I'm a real Dame!
claudiu, stii ca ma mai tenteaza inca sa deschid si eu un asemenea bar in realitate? De mai mult timp cochetez cu ideea asta, dar.... mi-e cam lene s-o pun in practica. Pot insa sa intreb si eu, ca tine: "ma ajuta cineva?"

Un jurnalist spunea...

Daca ai finantare, te ajut. Mai aduc si altii cu mine. Asa vrei?

Maria Barbu spunea...

Facem rost de bani in 2-3 luni si gata! Sigur ca vreau!

Un jurnalist spunea...

Hai cu planul si vedem noi dupa!

Maria Barbu spunea...

Viiiiiiiiiiiiiin!

starsgates spunea...

De barmaniţă n-aş fi bună, după două trei pahare mi-aş scoate clienţii afară, faliment sigur m-ar aştepta, mi-ar place în schimb un anticariat bibliotecă în care să-mi întâmpin clienţii cu aroma de cafea, ceai şi prăjiturele.
Probabil şi aici aş da faliment la cât de des se mai cumpără o carte.:)))

Anonim spunea...

Io, entertainer??? Ai simtul umorului! Ehehe, daca numeai barul : Jelania'sBar...apai chiar ca eram cea mai buna!!! :))))

Anonim spunea...

Auzi, dar ti-am citit fisa postului scrisa de tine, the owner!
Acasa nu vii, cat sunt la serviciu??- asta o spun pentru anonim...ca iar ... :P

Maria Barbu: locatie e? :D

Anonim spunea...

Ps. sa nu zici, ca mi-am luat rolul in serios, da??? Ma mai gandesc! :P

Un jurnalist spunea...

Fetelor! Nu trebuie sa luati prea multe paharele la bord. Am nevoie de voi la treburi serioase. Uite, sa zicem ca o saptamana, una dintre voi este entertainer. Cum ar veni sa ne distram sa ne binedispunem. Cat priveste barul, asta e si cu cafele, frappe-uri si ciocolatele. Dar cine le face, ca eu ... nu ma prea pricep. Adica la cafele mai stiu eu cum, dar la alealalte, niet dievuska!

Anonim spunea...

Pai acum ne spui???? La sfarsitul programului??? Cand noi dam deja cu mopul??? Si vezi sa nu calci pe unde am spalat, la lasi urme!!!!
Ai inteles??? O fi tu patron, da' nu mere orsicum!

Anonim spunea...

Cam multe fete pe la Aromabar!
Un mojito ptr. owner:
Ingredients
Ice
6 ounces light rum
12 mint sprigs, or spearmint, 8 roughly broken apart
6 tablespoons fresh lime juice
4 tablespoons sugar
Club soda
4 slices lime

Un jurnalist spunea...

Draga Manole! Azi a fost deschiderea pentru prieteni. De maine, ii dam bice! Si daca tot ai dat cu mopul, faci tu de serviciu saptamana asta??? Ca proprietar accept sa impart corvoada cu cine se ofera, sa stii!

Un jurnalist spunea...

Oxana! Ce mi-ai facut... Acum lucram la Mojito. M-ai dat de gol! Aduci tu si baieti? Ce sa le fac daca sunt timizi?

Maria Barbu spunea...

@manole,

locatie nu am pt moment, dar pot face rost!

Un jurnalist spunea...

OK, trebuie sa stam de vorba la o cafea. Saptamana asta printre pahare si clienti, imi fac timp. Deal?

Anonim spunea...

Auzi, lasa vorba si inchide odata cu lacatul, sticlele alea! Ca doar nu ne tii toata noaptea aici! Vezi ca stau in Crangasi si pana acolo ma mananca cainii!!!!
Sau platesti tu taxiu'???
Toata saptamana???? Pai, ce mama e vie, bre, n-am omorato!
Hai, hai, ia mopul, ca e al tau!
Auzi, noi cocosate de munca ...si el zice de pahare!!!Poate, la spalat de! :))))

Un jurnalist spunea...

Aoleu! In c em-am bagat! Ce ti-e si cu egalitatea de gen! Acum o sa ma reclami la Oficiul discriminarii? Si de ce vorbesti la plural? Mai e cineva in afara de tine prin local? Parca am ramas singuri... Ah, banii de taxi ii dau azi, dar de maine clientii au liber la ...bacsis. Ce sa fac?, sunt si eu la inceput...

Anonim spunea...

Pai vezi cum esti???? Biata Starsgates, toata noaptea a sters praful, a ramas cu manecile suflecate!Nici macar n-ai vazut-o!
Maine poimaine, nici salariu nu ne mai dai!!!
Starsgates, of,of,of, ce patron ne-am ales si noi!!
Dom' Patronache, da avans de salar, nu ne dai bre, ca azi e in 15 ???:)))) Da' tichete de masa???
Ca de baut, numai pahare spalam! :D

Un jurnalist spunea...

Azi e 15? Vai nici nu mi-am dat seama! Dar voi vreti banii ca la bugetari! De doua ori pe luna? Sau merge doar prima luna asa! Stargates era in spate si n-o vedeam cum sterge praful? Scuze, nu scotea niciun zgomot, n-aveam cum sa-mi dau seama. Hai ca astazi suntem mai atenti!

Anonim spunea...

raspunsul e la urmatorul...ca doar n-om face 100 de comntarii aici!
asa ca il iau cu c/p si dau raspunsul ...la zi! :))))

Powered By Blogger