miercuri, octombrie 01, 2008

Sunday afternoon in LA



Sweet Velvet Feat. Deborah Vilchez

11 comentarii:

Anonim spunea...

nice. am asteptat doar starea necesara pentru o intelegere adecvata. :)

Un jurnalist spunea...

Tocmai de aceea am facut introducerea. Voi scrie ceva mai mult despre lucruri frumoase in weekendul asta...

Anonim spunea...

am uitat sa-ti spun. iti sta foarte bine cand zambesti si ai fata luminoasa...dar asta o faci cand ai in studiou un interlocutor...cand vb in camera, nu esti asa. pacat. eu, ca si multi altii sunt/suntem acolo, tu vb cu noi. :)

Un jurnalist spunea...

Ce ma bucur ca urmaresti emisiunea! Ai dreptate. Sunt altfel. Trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca trebuie sa zambesc. Eu sunt foarte relaxat dar nu se vede si pe post. Si, totusi, tine cont ca sunt multi prezentatori seriosi. Ca fizionomie vorbesc! Stiu bine ca nu ma prinde cititul, ci vorbitul! Dar asta e o alta discutie ...

Anonim spunea...

cam asta am vrut sa-ti spun...de fapt tu nu citesti...tu vorbesti cu noi, cei ce urmarim! :)
interlocutorii tai de dincolo de ecran...

Anonim spunea...

adica se vede ca iti place mai mult sa vb cu altii decat sa citesti! :)

Un jurnalist spunea...

Se vede? Nu stiam? E drept ca ochii holbati in prompter ma furnica pe spinare dar nu credeam ca trasnmit asta! Lasand gluma la o parte, la cat am discutat despre subiectul asta am ajuns doctor in televiziune... Dar orice sugestie este binevenita si cat timp se poate corecta ceva, nimic nu trebuie neglijat.

Anonim spunea...

nu stiu cat se vede, dar eu asa am remarcat, ca atunci cand vorbeai cu respectivul domn, iti luceau ochii si fata...erai cu totul altfel, mai simpatic si mie mi s-a parut mai interesant, captivant de-a dreptul!!!! :)))) o iau pe urma lui Fran???? :)))))))
ma rog, serios vb, ai inteles idea.

Un jurnalist spunea...

Am inteles-o! Stai linistita nu o iei pe urmele lui Fran. Au fost si altii inaintea ta! E bine sa stii ca asta e impresia generala...

Anonim spunea...

bai frate,luati-va o camera de hotel...

Un jurnalist spunea...

Nicio grija. Continua si in postul urmator...

Powered By Blogger