duminică, octombrie 05, 2008

Povesti din LA (3)

Cand am intrat in televiziune ii citisem deja cartea. Auzisem de el si chiar il urmaream, desi era cam greu s-o fac constant, din cauza companiei de cablu. Omul acesta mi-a aratat directia in viata: imi doream sa ajung ca el. Sau pe aproape! De ce nu? La 76 de ani era in putere si devenise o icoana a talk-show-ului. Desi era, mai curand, un profesionist de radio. A inceput ca si comentator sportiv la un radio local si a facut treaba asta mult si bine, pana cand a ajuns la CNN. Un vis de-al meu devenise realitate. L-am intalnit chiar de ziua lui, la cativa pasi de postul de televiziune unde lucreaza. La Muzeul televiziunii din Los Angeles. Multe dorinte care par imposibile poti avea in viata! Eu mi-am propus cateva de genul asta. Si pana acum toate s-au implinit. De aceea sunt atat de sigur ca va veni si vremea pentru ce-mi pun in minte. Multi spun ca trebuie sa stau cu picioarele pe pamant, ca imi propun prea mult. Dar iata, de ce fac asta! Fiindca am dovada ca se poate. Si niciodata nu m-am resemnat. Asa am ajuns sa fiu ce mi-am imaginat, sa ma intalnesc cu cine am sperat si sa obtin ce am dorit. Poate ca am fost realist in asteptarile mele si nu m-am dus cu gandul acolo unde nu puteam ajunge. Asta sa fie secretul, nu stiu? Dupa ce l-am intalnit pe Mr. CNN , am realizat ca viata este mai lunga daca ai mereu o tinta. Si uite asa, inaintea lui Tuca, care s-a visat sosia autohtona a lui Larry King, pastrez pentru batranete bretelele facute cadou de El insusi.

Larry King, eu si sotia lui.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger